Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Akademia Liderów - Studia Podyplomowe w Warszawie

studia podyplomowe
Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Akademia Liderów

Dowiesz się, jak sprawnie zaplanować działania prewencyjne oraz jak zbudować koncepcję spójnej komunikacji wew. i zew. dla Twojej marki jako pracodawcy.

Zapraszamy na edycję jesienną! Rekrutacja trwa do 30 września 2022 r.

Szybka i łatwa rekrutacja on-line.

Wystarczą cztery proste kroki, aby zapisać się na studia. Po wypełnieniu krótkiego formularza miejsce na studiach zostaje zarezerwowane. Wystarczy już tylko złożyć wymagane dokumenty. Zapraszamy!

Program

I dzień

(16 godzin dydaktycznych)

  • Employer Bandingu globalnie

  • Employer Branding w Polsce – status quo

  • Kluczowe trendy i antytrendy w employer brandingu

  • Najnowsze wyniki badań dotyczących employer brandingu

 

II dzień

  • Rola Zarządu, Kierownictwa, HR i Pracowników w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy

  • Jak przekonać Zarząd do inwestycji w Employer Branding właśnie teraz?

  • Employer Branding strategicznym priorytetem dla organizacji - dlaczego?

  • Składowe strategii EB dla organizacji – czego nie wolno pominąć?

I dzień

(16 godzin dydaktycznych)

 

  • Badania – punkt wyjścia dla tworzenia strategii EB w organizacji

  • Analiza punktów styku marki pracodawcy z rynkiem kandydata i…pracownika

  • Analiza konkurencji – jak znaleźć swoją niszę?

 

II dzień

  • Candidate Experience – co myśli o Twojej marce kandydat?

  • Pre-onboarding – kluczowy etap pomiędzy candidate, a employee experience

(16 godzin dydaktycznych)

 

I dzień

  • Określenie tożsamości organizacji – jaka Twoja firma naprawdę jest?

  • Określenie profilu organizacji – jaka Twoja firma chce być

  • Określenie wizerunku organizacji – jak Twoja firma postrzegana jest przez swoich odbiorców: kandydatów i pracowników

 

II dzień

  • Metodologia wypracowywania EVP

  • EVP & filary komunikacji – punkt wyjścia do strategii

  • Rewizja celów krótko- i długoterminowych w świetle nowej strategii biznesowej

(16 godzin dydaktycznych)

 

I dzień

  • Cele budowania Person

  • Stwórz PERSONĘ – do kogo mówić?

  • Praktyczne wskazówki dotyczące budowania komunikacji do pracowników/kandydatów

 

II dzień

  • Content marketing w HR i EB – narzędzia i kanały

  • Tagline/Claim – co mówić?

  • Oferta pracy okiem Twojego kandydata – zaprojektuj ją sam (siła insightów)

(32 godziny dydaktyczne)

 

I dzień

  • Social media w Polsce – statystyki, najpopularniejsze kanały i ich możliwości

  • Przegląd najlepszych/najgorszych przykładów pod kątem EB performance w Social Mediach

  • Jak na podstawie wypracowanej persony wybrać kanał Social Media?

 

II dzień

  • Jak obecnie moja organizacja/marka funkcjonuje w mediach społecznościowych?

  • Jakie są jej mocne/słabe strony?

  • Czy performance spełnia założone cele?

 

I dzień

  • Wypracowanie tone of voice

  • Worki tematyczne

  • Tworzenie kalendarza postów

  • Optymalizacja działań, czyli jak to robić, żeby było efektywnie

  • Przydatne narzędzia + wykorzystanie ich w praktyce

 

II dzień

  • Jak targetować reklamy?

  • Jakie są możliwości reklamowe na FB?

  • Jak korzystać z Facebook Audience Insights?

(16 godzin dydaktycznych)

 

I dzień

  • Key Visual – jak stworzyć wiarygodny obraz Twojej marki jako pracodawcy?

  • BIG IDEA – co widzi kandydat w naszym przekazie?

  • Adaptacje – Key Visual jako „narzędzie” komunikacji wew. i zew.

 

II dzień

  • Video – jak napisać scenariusz i nakręcić inspirujący film employer brandingowy?

  • Sesja zdjęciowa pracowników – jak ją zaplanować i jak się do niej przygotować

(16 godzin dydaktycznych)

 

I dzień

  • Wskaźniki w Employer Brandingu

  • Co warto mierzyć?

  • Jak obliczyć zwrot z inwestycji w działania EB?

 

II dzień

  • Metoda MoSCoW w ustalaniu priorytetów taktycznych i strategicznych w EB

  • Sesja Q&A

 

Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych. Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.

Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego.

Tryb studiów stacjonarny lub hybrydowy.