Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Akademia Liderów - Studia Podyplomowe w Warszawie

studia podyplomowe
Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Akademia Liderów

Dowiesz się, jak sprawnie zaplanować działania prewencyjne oraz jak zbudować koncepcję spójnej komunikacji wew. i zew. dla Twojej marki jako pracodawcy.

Zapraszamy na edycję jesienną! Rekrutacja trwa do 30 września 2022 r.

Szybka i łatwa rekrutacja on-line.

Wystarczą cztery proste kroki, aby zapisać się na studia. Po wypełnieniu krótkiego formularza miejsce na studiach zostaje zarezerwowane. Wystarczy już tylko złożyć wymagane dokumenty. Zapraszamy!

Wykładowcy

  • Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Kreator, Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu Employer Brand Leaders Training. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux, Lagardere Travel Retail, innogy, Japan Tobacco International, Recman, Grupa CRH czy Grupa Eurocash.

     

    Główne specjalizacje: HR, rekrutacja, onboarding/preonboarding, candidate experience, employee experience, social media w rekrutacji, social media w komunikacji marki, komunikacja wew., employer branding, marketing rekrutacyjny, badania HR, analityka HR, komunikacja marki jako pracodawcy, budowanie konkurencyjności przedsiębiorstw.

  • Strateg EB, trener, konsultant w obszarze employer brandingu, rekrutacji, employee experience i social media, moderator design thinking. Przez kilka ostatnich lat związana z projektami mentoringowo-doradczo-szkoleniowymi. Odpowiedzialna za tworzenie i wspieranie strategii EB i marketingu rekrutacyjnego w organizacjach. Entuzjastka i propagatorka holistycznego podejścia do budowania wizerunku marki pracodawcy. Z wykształcenia ekonomistka, od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz marketingu. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów employerbrandingowych i rekrutacyjnych, między innymi dla Ikea, Valeo, Burger King, Pizza Hut, Novartis, FBSerwis, DHL Express, Itaka, Play, Intrum Justitia, Grupa Lagardere czy Arvato. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.

     

  • Ze środowiskiem agencyjnym związana jest od niemal 10 lat. Aktualnie, w Agencji Grow, kieruje Działem Komunikacji. Odpowiada za kompleksową realizację strategii PR-owych i sociamediowych, merytorykę portalu HRnews.pl, a także rozwija portfolio eventowe Agencji Grow (m.in. BrunchEB, HRFactor, eventy dedykowane). Dodatkowo kieruje pracami zespołu projektowego odpowiedzialnego za jeden z największych projektów badawczych dedykowanych społeczności HR – raport TrendyHR.

     Ma doświadczenie zarówno w konstruowaniu programów, jaki realizowaniu szkoleń dla z zakresu content marketingu, personal brandingu i komunikacji w mediach społecznościowych.

     Najlepiej odnajduje się w ambitnych i złożonych projektach, dostosowanych do potrzeb klienta – zarówno dużych i rozpoznawalnych marek, jak i start-upów. Jest współtwórcą strategii komunikacji dla takich marek jak CRH, DHL, Sodexo, MC2 Innovations, Grupa Eurocash.

     W codziennej pracy stara się czerpać ze swojego humanistycznego wykształcenia. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (Uniwersytecie Warmińsko-Mazurski), Filologii Polskiej (Uniwersytet Warszawski) oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Uczelnia Łazarskiego w Warszawie).

     

  • Z wykształcenia dziennikarz i PR-owiec. Absolwentka studiów dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalnością public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

     Tworzeniem treści i komunikacją w mediach społecznościowych zajmuje się od 9 lat. Posiada doświadczenie dziennikarskie – pracowała w mediach branżowych poświęconych tematyce marketingu i komunikacji.

     Od 2019 roku związana z agencją Grow, gdzie odpowiada za działania z takich obszarów jak content marketing, social media, employer branding i public relations. Prowadzi również szkolenia dla klientów z zakresu tworzenia treści i komunikacji w mediach społecznościowych.

     Pasjonatka projektowania tekstów, zwolenniczka upraszczania komunikacji i miłośniczka tworzenia przekazów, które niosą realną wartość dla odbiorcy.