Program
10 godzin dydaktycznych
- Świat XXI w. to świat otwarty. Postęp w dystrybucji informacji i narzędziach komunikacyjnych jest wyjątkowo wysoki. Komunikacja zewnętrzna jest codziennością, na którą organizacje muszę zwracać uwagę w pierwszym rzędzie. Uczestnicy zapoznają się z zagadnieniami komunikacji zewnętrznej w różnych jej aspektach. Zajęcia praktyczne w oparciu o case studies.
10 godzin dydaktycznych
- Aktywność konsumencka przenosi swój ciężar w znaczącym stopniu do internetu. Podczas zajęć omówione zostaną zasady social sellingu, zagrożenia wynikające z jego stosowania oraz korzyści finansowe i wizerunkowe. Praca na przykładach.
10 godzin dydaktycznych
- W dobie rozwoju internetu oraz takich zdarzeń jak ograniczenia epidemiologiczne, wydaje się, że znaczna część aktywności szkoleniowej jest wykluczona. Podczas zajęć zapoznamy się ze stuczenymi narzędziami, budowanymi od podstaw, do realizacji e-nauki.
10 godzin dydaktycznych
- Człowiek – Obywatel – Mieszkaniec jest podmiotem. Marketing 4.0 stawia przede wszystkim na człowieka jako głównego odbiorcę komunikacji. Słuchacze zapoznają się z koncepcjami kształtowania komunikacji Marketingu 4.0
10 godzin dydaktycznych
- Klasyczne formy prowadzenia biznesu dominują w gospodarce. Należy jednak zwrócić uwagę, że rozwój e-biznesu jest już teraźniejszością i będzie przyszłością. W tym zakresie należy pogłębić zagadnienia prowadzenia i rozwoju e-biznesu. Słuchacze zapoznają się z przykładami dostosowania do form e-biznesu, standardowych form działalności gospodarczej.
10 godzin dydaktycznych
- Praktyczne zagadnienia związane z etykietą. Uczestnicy zapoznają się ze złymi przykładami zachowań jak i z dobrymi praktykami. Zajęcia prowadzone metodami case studies.
10 godzin dydaktycznych
- Praktyczne ćwiczenia umiejętności wystąpień publicznych oraz prezentowania siebie przed kamerą. Zajęcia warsztatowe.
10 godzin dydaktycznych
- Zajęcia prowadzone na podstawie praktyki content marketingu. Omówione zostaną zasady i narzędzia tworzenia treści. Wskazanie korzyści ze stosowania metody content marketingowej – case studies.
10 godzin dydaktycznych
10 godzin dydaktycznych
- Zajęcia praktyczne opierające się zarówno na zasadach jak i dobrych praktykach związanych z funkcjonowaniem w sieci. Zajęcia prowadzone przez psychologa społecznego w oparciu o case studies.
10 godzin dydaktycznych
- Uczestnicy zajęć zapoznają się zarówno z koncepcjami jak i praktyką ww. zagadnień. Przedstawione zostaną projekty, przykłady dobrze skonstruowanych działań w obrębie CSR, Personal branding oraz zarządzania przez wartości.
10 godzin dydaktycznych
- Komunikacja międzyludzka: jakie zachodzą w niej zmiany, jakie są bariery, jak je niwelować, w jaki sposób porozumiewać się by być dobrze wysłuchanym i zrozumianym. Tymi zagadnieniami w wymiarze praktycznym Słuchacze zajmą się w module „komunikacja interpersonalna”.
10 godzin dydaktycznych
- Każda organizacja składa się z wewnętrznych struktur. Struktura składa się z jej uczestników czyli pracowników. Komunikacja wewnętrzna jest zatem kluczowa w wielu obszarach działania organizacji. Czy komunikacja wewnętrzna może mieć wpływ na wizerunek zewnętrzny? Może i ma. Podczas zajęć poruszone zostaną zagadnienia personal brending, wolontariatu pracowniczego, CSR oraz wielu innych wpływających na na wewnętrzny jak i zewnętrzny wizerunek organizacji.
Egzaminy i godziny techniczne – 8 godzin
Razem - 130 godzin dydaktycznych
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych. Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego.
Tryb studiów stacjonarny lub hybrydowy.