Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Akademia Liderów
Management
Duration of study:
1 year (2 semesters)
Language:
polish
Main objectives
of the program
- możliwość spotkania się z ekspertami z zakresu EB i HR, realizującymi strategie i projekty employer brandingowe dla takich marek jak: Generali, LINK4, Electrolux, Play, innogy, DHL Express, MARS, Nielsen, Vision Express, Oknoplast, CRH Materials, Grupa Żywiec czy Grupa Eurocash
- umiejętność sprawnego planowania działania prewencyjnego
- umiejętność zbudowania koncepcji spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marki jako pracodawcy.
Career prospects
W związku z niepewną sytuacją, prawdopodobnie czujesz się trochę zagubiony, zastanawiając się, jak zarządzać wizerunkiem swojej marki jako pracodawcy w tym trudnym czasie? Wiele rzeczy się zmienia – zauważalne są zmiany w zachowaniu kandydatów, konsumpcji mediów i korzystaniu z platform społecznościowych, które wymagają od marek ponownego podejścia do strategii budowania relacji. Teraz jest właściwy moment, by wykorzystać w maksymalnym natężeniu, wielowymiarowo, mix działań EB i PR, social media i digital, HR i marketing w zasadzie w każdej możliwej konfiguracji.
Procesy HR-owe muszą działać, system musi działać, a firma trwać. Dlatego w kontekście EB-owych rozwiązań, przedstawimy Wam moc rekomendacji, które ułatwią Wam codzienną pracę na wielu EB-owych płaszczyznach.
This program
is for you if:
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
What will you
gain?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
W trakcie studiów, będziesz miał okazję spotkać się z ekspertami z zakresu EB i HR, realizującymi strategie i projekty employer brandingowe dla takich marek jak: Generali, LINK4, Electrolux, Play, innogy, DHL Express, MARS, Nielsen, Vision Express, Oknoplast, CRH Materials, Grupa Żywiec czy Grupa Eurocash. Dowiesz się, jak sprawnie zaplanować działania prewencyjne oraz jak zbudować koncepcję spójnej komunikacji wew. i zew. dla Twojej marki jako pracodawcy.
Curriculum and structure
Celem programu jest sprawne planowanie działań prewencyjnych oraz zbudowanie koncepcji spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marki jako pracodawcy.
I dzień
- Employer Bandingu globalnie
- Employer Branding w Polsce – status quo
- Kluczowe trendy i antytrendy w employer brandingu
- Najnowsze wyniki badań dotyczących employer brandingu
II dzień
- Rola Zarządu, Kierownictwa, HR i Pracowników w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
- Jak przekonać Zarząd do inwestycji w Employer Branding właśnie teraz?
- Employer Branding strategicznym priorytetem dla organizacji – dlaczego?
- Składowe strategii EB dla organizacji – czego nie wolno pominąć?
I dzień
(16 godzin dydaktycznych)
- Badania – punkt wyjścia dla tworzenia strategii EB w organizacji
- Analiza punktów styku marki pracodawcy z rynkiem kandydata i…pracownika
- Analiza konkurencji – jak znaleźć swoją niszę?
II dzień
- Candidate Experience – co myśli o Twojej marce kandydat?
- Pre-onboarding – kluczowy etap pomiędzy candidate, a employee experience
I dzień
-
Określenie tożsamości organizacji – jaka Twoja firma naprawdę jest?
-
Określenie profilu organizacji – jaka Twoja firma chce być
-
Określenie wizerunku organizacji – jak Twoja firma postrzegana jest przez swoich odbiorców: kandydatów i pracowników
II dzień
- Metodologia wypracowywania EVP
- EVP & filary komunikacji – punkt wyjścia do strategii
-
Rewizja celów krótko- i długoterminowych w świetle nowej strategii biznesowej
I dzień
-
Cele budowania Person
-
Stwórz PERSONĘ – do kogo mówić?
-
Praktyczne wskazówki dotyczące budowania komunikacji do pracowników/kandydatów
II dzień
-
Content marketing w HR i EB – narzędzia i kanały
-
Tagline/Claim – co mówić?
-
Oferta pracy okiem Twojego kandydata – zaprojektuj ją sam (siła insightów)
I dzień
-
Social media w Polsce – statystyki, najpopularniejsze kanały i ich możliwości
-
Przegląd najlepszych/najgorszych przykładów pod kątem EB performance w Social Mediach
-
Jak na podstawie wypracowanej persony wybrać kanał Social Media?
II dzień
-
Jak obecnie moja organizacja/marka funkcjonuje w mediach społecznościowych?
-
Jakie są jej mocne/słabe strony?
-
Czy performance spełnia założone cele?
I dzień
-
Wypracowanie tone of voice
-
Worki tematyczne
-
Tworzenie kalendarza postów
-
Optymalizacja działań, czyli jak to robić, żeby było efektywnie
-
Przydatne narzędzia + wykorzystanie ich w praktyce
II dzień
-
Jak targetować reklamy?
-
Jakie są możliwości reklamowe na FB?
-
Jak korzystać z Facebook Audience Insights?
I dzień
-
Key Visual – jak stworzyć wiarygodny obraz Twojej marki jako pracodawcy?
-
BIG IDEA – co widzi kandydat w naszym przekazie?
-
Adaptacje – Key Visual jako „narzędzie” komunikacji wew. i zew.
II dzień
-
Video – jak napisać scenariusz i nakręcić inspirujący film employer brandingowy?
-
Sesja zdjęciowa pracowników – jak ją zaplanować i jak się do niej przygotować
I dzień
-
Wskaźniki w Employer Brandingu
-
Co warto mierzyć?
-
Jak obliczyć zwrot z inwestycji w działania EB?
II dzień
-
Metoda MoSCoW w ustalaniu priorytetów taktycznych i strategicznych w EB
-
Sesja Q&A
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Lecturers
Dyrektor zarządzający w Agencji Grow
Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Kreator, Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu Employer Brand Leaders Training. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux, Lagardere Travel Retail, innogy, Japan Tobacco International, Recman, Grupa CRH czy Grupa Eurocash.
Główne specjalizacje: HR, rekrutacja, onboarding/preonboarding, candidate experience, employee experience, social media w rekrutacji, social media w komunikacji marki, komunikacja wew., employer branding, marketing rekrutacyjny, badania HR, analityka HR, komunikacja marki jako pracodawcy, budowanie konkurencyjności przedsiębiorstw.
Dyrektor strategiczny w Agencji Grow
Strateg EB, trener, konsultant w obszarze employer brandingu, rekrutacji, employee experience i social media, moderator design thinking. Przez kilka ostatnich lat związana z projektami mentoringowo-doradczo-szkoleniowymi. Odpowiedzialna za tworzenie i wspieranie strategii EB i marketingu rekrutacyjnego w organizacjach. Entuzjastka i propagatorka holistycznego podejścia do budowania wizerunku marki pracodawcy. Z wykształcenia ekonomistka, od lat zainteresowana działaniami z pogranicza HR, PR oraz marketingu. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów employerbrandingowych i rekrutacyjnych, między innymi dla Ikea, Valeo, Burger King, Pizza Hut, Novartis, FBSerwis, DHL Express, Itaka, Play, Intrum Justitia, Grupa Lagardere czy Arvato. Zaangażowana w działalność naukową, jest autorką rozprawy doktorskiej traktującej o wpływie employer brandingu na konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce.
Dyrektor ds. komunikacji w Agencji Grow
Ze środowiskiem agencyjnym związana jest od niemal 10 lat. Aktualnie, w Agencji Grow, kieruje Działem Komunikacji. Odpowiada za kompleksową realizację strategii PR-owych i sociamediowych, merytorykę portalu HRnews.pl, a także rozwija portfolio eventowe Agencji Grow (m.in. BrunchEB, HRFactor, eventy dedykowane). Dodatkowo kieruje pracami zespołu projektowego odpowiedzialnego za jeden z największych projektów badawczych dedykowanych społeczności HR – raport TrendyHR.
Ma doświadczenie zarówno w konstruowaniu programów, jaki realizowaniu szkoleń dla z zakresu content marketingu, personal brandingu i komunikacji w mediach społecznościowych. Najlepiej odnajduje się w ambitnych i złożonych projektach, dostosowanych do potrzeb klienta – zarówno dużych i rozpoznawalnych marek, jak i start-upów. Jest współtwórcą strategii komunikacji dla takich marek jak CRH, DHL, Sodexo, MC2 Innovations, Grupa Eurocash. W codziennej pracy stara się czerpać ze swojego humanistycznego wykształcenia. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (Uniwersytecie Warmińsko-Mazurski), Filologii Polskiej (Uniwersytet Warszawski) oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Uczelnia Łazarskiego w Warszawie).
Specjalista ds. komunikacji w agencji Grow
Z wykształcenia dziennikarz i PR-owiec. Absolwentka studiów dziennikarstwa i komunikacji społecznej ze specjalnością public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.
Tworzeniem treści i komunikacją w mediach społecznościowych zajmuje się od 9 lat. Posiada doświadczenie dziennikarskie – pracowała w mediach branżowych poświęconych tematyce marketingu i komunikacji.
Od 2019 roku związana z agencją Grow, gdzie odpowiada za działania z takich obszarów jak content marketing, social media, employer branding i public relations. Prowadzi również szkolenia dla klientów z zakresu tworzenia treści i komunikacji w mediach społecznościowych.
Pasjonatka projektowania tekstów, zwolenniczka upraszczania komunikacji i miłośniczka tworzenia przekazów, które niosą realną wartość dla odbiorcy.
Considering individual approaches to the needs of the Students, the University reserves the right to make changes to the program in accordance with their professional background, preparation, and interests. These changes can affect up to 25% of the curriculum.
We are open to suggestions regarding the implementation of the program. Together, we create our future.
The presented offer is for information purposes only and does not constitute a commercial offer within the meaning of art. 66 §1 of the Civil Code.
Fees
| Registration | Annual (1 installment) |
Per semester (2 installments) |
Monthly (10 installments) |
|---|---|---|---|
| 250 PLN | 7500 zł | 4250 zł | 950 zł |
Bank account number: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Transfer description: first name, last name, field of study
Discounts
-
-20% FOR GRADUATES
who graduated from UEHS within the last year.
-
-10% DISCOUNT FOR GRADUATES
who graduated from UEHS more than a year ago.
-
EDUCATION VOUCHER
Familiarize yourself with the terms of receiving vouchers (PDF, 200 KB).
External funding
Starting a postgraduate program does not have to be a financial burden. Getting funding for postgraduate studies is easier than you might think. Here are some of the available programs that you can take advantage of and complete your postgraduate studies at very attractive financial terms, with up to 100% funding. All you have to do is choose the best program for you, apply and start your postgraduate studies at the University of Economics and Human Sciences in Warsaw.
Please note that each participant individually contacts the project operator of a particular project to familiarize themselves with its terms and conditions. The project operators have their own regulations and accounting systems. After signing an agreement with an operator for a given service, contact the UEHS Postgraduate Education Center to provide the necessary documents and information.
The “OPEN” project
The initiative is co-financed by the European Social Fund and implemented by the Enterprise Development Foundation. The “Open” project is an offer of an interest-free loan for individuals who wish to expand their horizons. The loan can be used to complete courses, postgraduate studies, internships, and placements. Moreover – obtaining a postgraduate certificate gives you a chance to redeem part of the amount!
Scholarship of the Labor Office of the Capital City of Warsaw to fund postgraduate studies
The project is aimed at the unemployed and individuals over 45 years of age. The City Council can finance the cost of postgraduate studies, up to PLN 4000. Similar programs are available at Labor Offices across the country – we encourage you to search for information on what your hometown has to offer.
National Educational Fund
The fund provides up to 100% funding for postgraduate studies. Any employer can apply for funds to provide education for their employees. The subsidy can be provided for postgraduate or MBA studies – all that is required is that the employer takes the initiative or gives permission for the employee to start postgraduate studies. If you seek growth – get your manager interested in the opportunity to gain new qualifications for free!
State Fund for Rehabilitation of Disabled People
The program is implemented with funds from the State Fund for Rehabilitation of Disabled People. The main objective of the project is to help people with disabilities obtain higher education by subsidizing the cost of education – funds can be obtained for, among other things, undergraduate, graduate, long-cycle graduate studies, and postgraduate studies.
Polish Agency for Enterprise Development (PARP)
The Development Services Base makes it possible to freely choose the entity with which entrepreneurs and their employees will improve their competencies. The database allows you to easily and quickly find development services that meet your needs. Using the Database, you can improve your competencies, change the direction of your career, and make passion the source of your income.