Skip to content

Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Akademia Liderów

studia-specjalistyczne-en
Field of study:
Management

Duration of study:
1 year (2 semesters)

Language:
polish

Main objectives
of the program

Logo CEEMAN
  • możliwość spotkania się z ekspertami z zakresu EB i HR, realizującymi strategie i projekty employer brandingowe dla takich marek jak: Generali, LINK4, Electrolux, Play, innogy, DHL Express, MARS, Nielsen, Vision Express, Oknoplast, CRH Materials, Grupa Żywiec czy Grupa Eurocash
  • umiejętność sprawnego planowania działania prewencyjnego
  • umiejętność zbudowania koncepcji spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marki jako pracodawcy.

Career prospects

Program przygotowany jest z myślą o osobach, które zajmują, bądź będą zajmować kierow­nicze stanowiska w przedsiębiorstwach

W związku z niepewną sytuacją, prawdopodobnie czujesz się trochę zagubiony, zastanawiając się, jak zarządzać wizerunkiem swojej marki jako pracodawcy w tym trudnym czasie? Wiele rzeczy się zmienia – zauważalne są zmiany w zachowaniu kandydatów, konsumpcji mediów i korzystaniu z platform społecznościowych, które wymagają od marek ponownego podejścia do strategii budowania relacji. Teraz jest właściwy moment, by wykorzystać w maksymalnym natężeniu, wielowymiarowo, mix działań EB i PR, social media i digital, HR i marketing w zasadzie w każdej możliwej konfiguracji.

Procesy HR-owe muszą działać, system musi działać, a firma trwać. Dlatego w kontekście EB-owych rozwiązań, przedstawimy Wam moc rekomendacji, które ułatwią Wam codzienną pracę na wielu EB-owych płaszczyznach.

This program
is for you if:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line

What will you
gain?

Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia

Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych

Zaświadczenie
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim

W trakcie studiów, będziesz miał okazję spotkać się z ekspertami z zakresu EB i HR, realizującymi strategie i projekty employer brandingowe dla takich marek jak: Generali, LINK4, Electrolux, Play, innogy, DHL Express, MARS, Nielsen, Vision Express, Oknoplast, CRH Materials, Grupa Żywiec czy Grupa Eurocash. Dowiesz się, jak sprawnie zaplanować działania prewencyjne oraz jak zbudować koncepcję spójnej komunikacji wew. i zew. dla Twojej marki jako pracodawcy.

Curriculum and structure

Celem programu jest sprawne planowanie działań prewencyjnych oraz zbudowanie koncepcji spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marki jako pracodawcy.

I dzień

  • Employer Bandingu globalnie
  • Employer Branding w Polsce – status quo
  • Kluczowe trendy i antytrendy w employer brandingu
  • Najnowsze wyniki badań dotyczących employer brandingu

II dzień

  • Rola Zarządu, Kierownictwa, HR i Pracowników w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
  • Jak przekonać Zarząd do inwestycji w Employer Branding właśnie teraz?
  • Employer Branding strategicznym priorytetem dla organizacji – dlaczego?
  • Składowe strategii EB dla organizacji – czego nie wolno pominąć?

Program completion requirements: 80% attendance, active participation, and a passing grade on the final exam.


Lecturers

Dyrektor zarządzający w Agencji Grow

Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Kreator, Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu Employer Brand Leaders Training. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux, Lagardere Travel Retail, innogy, Japan Tobacco International, Recman, Grupa CRH czy Grupa Eurocash.

Główne specjalizacje: HR, rekrutacja, onboarding/preonboarding, candidate experience, employee experience, social media w rekrutacji, social media w komunikacji marki, komunikacja wew., employer branding, marketing rekrutacyjny, badania HR, analityka HR, komunikacja marki jako pracodawcy, budowanie konkurencyjności przedsiębiorstw.

Considering individual approaches to the needs of the Students, the University reserves the right to make changes to the program in accordance with their professional background, preparation, and interests. These changes can affect up to 25% of the curriculum.

We are open to suggestions regarding the implementation of the program. Together, we create our future.

The presented offer is for information purposes only and does not constitute a commercial offer within the meaning of art. 66 §1 of the Civil Code.

Fees

Registration Annual
(1 installment)
Per semester
(2 installments)
Monthly
(10 installments)
250 PLN 7500 zł 4250 zł 950 zł

Bank account number: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001

Transfer description: first name, last name, field of study

Discounts

Promocje
  • -20% FOR GRADUATES

    who graduated from UEHS within the last year.

  • -10% DISCOUNT FOR GRADUATES

    who graduated from UEHS more than a year ago.

  • EDUCATION VOUCHER

    familiarize yourself with the terms of receiving vouchers.

Discounts cannot be combined

External funding

Dofinansowania

Starting a postgraduate program does not have to be a financial burden. Getting funding for postgraduate studies is easier than you might think. Here are some of the available programs that you can take advantage of and complete your postgraduate studies at very attractive financial terms, with up to 100% funding. All you have to do is choose the best program for you, apply and start your postgraduate studies at the University of Economics and Human Sciences in Warsaw.

Please note that each participant individually contacts the project operator of a particular project to familiarize themselves with its terms and conditions. The project operators have their own regulations and accounting systems. After signing an agreement with an operator for a given service, contact the UEHS Postgraduate Education Center to provide the necessary documents and information.

The “OPEN” project

The initiative is co-financed by the European Social Fund and implemented by the Enterprise Development Foundation. The “Open” project is an offer of an interest-free loan for individuals who wish to expand their horizons. The loan can be used to complete courses, postgraduate studies, internships, and placements. Moreover – obtaining a postgraduate certificate gives you a chance to redeem part of the amount!