Skip to content

Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny

studia-specjalistyczne-en
Field of study:
Management

Duration of study:
1 year (2 semesters)

Language:
polish

Main objectives
of the program

PRME
  • rozszerzanie i pogłębianie wiedzy na temat content marketingu,
  • przekazanie zasad stosowania nowoczesnych narzędzi analitycznych z zakresu marketingu,
  • przygotowanie do analizy organizacji,
  • ukształtowanie praktycznych umiejętności menedżerskich: współdziałania z otoczeniem, rozwiązywania konfliktów, komunikowania się, prowadzenia negocjacji, inicjowania zmian, wrażliwej reakcji na problemy społeczne.

Career prospects

Program przygotowany jest z myślą o osobach, które zajmują, bądź będą zajmować kierow­nicze stanowiska w przedsiębiorstwach

Rozwój Internetu i e-usług jest teraz bardzo powszechny. Gospodarka przekształca się na naszych oczach. W pamięci zostają nam zawody i funkcjonowanie w środowisku poza internetowym, jednak przyszłość to zintegrowane środowisko komunikacji elektronicznej.

Ostatnie wydarzenia jak stany epidemiologiczne i masowe przejście gospodarki do pracy zdalnej z wykorzystaniem e-usług pokazują nam jak istotna jest wiedza i sprawne poruszanie się w świecie wirtualnym.

Studia Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny adresowane są do osób, które realizują się zawodowo w ww. obszarze i pragną podnieść swoje kwalifikacje oraz do osób, które zamierzają rozpocząć swoją karierę.

This program
is for you if:

  • Realizujesz się zawodowo w obszarze marketingu i pragniesz podnieść swoje kwalifikacje lub zamierzasz rozpocząć swoją karierę.
  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line

What will you
gain?

Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia

Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych

Zaświadczenie
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim

Curriculum and structure

Celem kształcenia na studiach Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny jest rozwijanie i pogłębianie umiejętności nie­zbędnych w osiągnięciu sukcesu zawodowego.

Do głównych założeń programu Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny należą:

  • rozszerzanie i pogłębianie wiedzy menedżerskiej w oparciu o nowoczesne technologie,
  • pozyskanie i utrwalenie wiedzy z zakresu rozwoju e-biznesu,
  • utrwalenie umiejętności w obszarze social selling i social media,
  • zapoznanie się z zagadnieniami wpływu Internetu na działanie wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.

Świat XXI w. to świat otwarty. Postęp w dystrybucji informacji i narzędziach komunikacyjnych jest wyjątkowo wysoki. Komunikacja zewnętrzna jest codziennością, na którą organizacje muszę zwracać uwagę w pierwszym rzędzie. Uczestnicy zapoznają się z zagadnieniami komunikacji zewnętrznej w różnych jej aspektach. Zajęcia praktyczne w oparciu o case studies.

Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.


Lecturers

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Dziekan programów eksperckich (BBA, MSc, MBA) i associate profesor (adiunkt) w Paris School of Business (Francja). Ekspert w dziedzinie studiów futures, foresightu strategicznego i planowania scenariuszowego. Certyfikowany Praktyk Foresightu (IFTF), członek Association of Professional Futurists i International Institute of Forecasters. Prowadzi zajęcia z zakresu Megatrendów i Rozumienia Przyszłość oraz kursy mające na celu pogłębienie i zbadanie długoterminowego wpływu na branże i społeczeństwo.

mgr Rita Schultz

mgr Mateusz Panek

Considering individual approaches to the needs of the Students, the University reserves the right to make changes to the program in accordance with their professional background, preparation, and interests. These changes can affect up to 25% of the curriculum.

We are open to suggestions regarding the implementation of the program. Together, we create our future.

The presented offer is for information purposes only and does not constitute a commercial offer within the meaning of art. 66 §1 of the Civil Code.

Fees

Registration Annual
(1 installment)
Per semester
(2 installments)
Monthly
(10 installments)
250 PLN 7500 zł 4250 zł 950 zł

Bank account number: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001

Transfer description: first name, last name, field of study

Discounts

Promocje
  • -20% FOR GRADUATES

    who graduated from UEHS within the last year.

  • -10% DISCOUNT FOR GRADUATES

    who graduated from UEHS more than a year ago.

  • EDUCATION VOUCHER

    familiarize yourself with the terms of receiving vouchers.

Discounts cannot be combined

External funding

Dofinansowania

Starting a postgraduate program does not have to be a financial burden. Getting funding for postgraduate studies is easier than you might think. Here are some of the available programs that you can take advantage of and complete your postgraduate studies at very attractive financial terms, with up to 100% funding. All you have to do is choose the best program for you, apply and start your postgraduate studies at the University of Economics and Human Sciences in Warsaw.

Please note that each participant individually contacts the project operator of a particular project to familiarize themselves with its terms and conditions. The project operators have their own regulations and accounting systems. After signing an agreement with an operator for a given service, contact the UEHS Postgraduate Education Center to provide the necessary documents and information.

The “OPEN” project

The initiative is co-financed by the European Social Fund and implemented by the Enterprise Development Foundation. The “Open” project is an offer of an interest-free loan for individuals who wish to expand their horizons. The loan can be used to complete courses, postgraduate studies, internships, and placements. Moreover – obtaining a postgraduate certificate gives you a chance to redeem part of the amount!