Executive Master of Business Administration (EMBA) Zarządzanie projektami informatycznymi
Management
Duration of study:
1 year (2 semesters)
Language:
polish
Main objectives
of the program
- poznanie ogólnoświatowych podejść do zarządzania projektami (AgilePM, SAFe),
- poznanie zasad pracy zespołów deweloperskich realizujących projekty (SCRUM),
- zapoznanie się z zakresem zadań, obowiązków i kompetencji, jakie musi posiadać właściciel biznesowy (Product Owner),
- możliwość zdobycia dyplomu studiów renomowanej uczelni,
- możliwość zdobycia dodatkowych międzynarodowych certyfikatów (AgilePM, SAFe, Product Owner),
- poznanie praktycznych narzędzi wspierających organizację i zarządzanie projektami,
- doskonalenie kompetencji zarzadzania zespołem,
- doskonalenie kompetencji organizacji pracy projektowej.
Career prospects
Zajęcia prowadzone są przez praktyków, którzy dzielą się swoim bogatym doświadczeniem zarówno w obszarach compliance, zarządzania, ekonomii, marketingu, public relations, zarządzania ryzykiem, współpracą z instytucjami publicznymi. Nasi Wykładowcy posiadają bardzo szerokie doświadczenie na poziomie eksperckim.
Uczestnicy studiów zdobywają wiedzę ekspercką i utrwalą umiejętności przydatne w pracy zawodowej dla kadry kierowniczej wyższego szczebla. Zapoznają się również z wieloma przykładami działań zachodzących w projektach informatycznych.
Absolwenci studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA) nabywają uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa (Podstawa prawna: art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2020, poz. 735).
This program
is for you if:
- Masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 4 lata
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
What will you
gain?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
do zasiadania w radach spółkach nadzorczych Skarbu Państwa
Dyplom
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Curriculum and structure
Celem studiów jest holistyczne poszerzenie kompetencji z zakresu zarządzania projektami, w kontekście projektów IT. Program studiów został ułożony w taki sposób, aby uczestnicy mieli szansę poznać najczęściej wykorzystywane podejścia i metody pracy (m.in. AgilePM, Scrum, SAFe) oraz podeprzeć zdobytą wiedzę, rozpoznawalnym międzynarodowym certyfikatem. W programie studiów został uwzględniony również aspekt narzędzi wspierających analizę biznesową. Dzięki temu po zakończeniu studiów ich uczestnikom będzie zdecydowanie prościej ustalać cele projektu na podstawie rzeczywistych potrzeb, możliwości wynikających z otoczenia oraz możliwość organizacyjnych. Kompetencje menadżera to również miękki aspekt zarządzania, co również znalazło swoje odzwierciedlenie w programie studiów.
- Wprowadzenie:
-
- Czym jest, a czym nie jest projekt i zarządzanie projektami?
- Jaka jest różnica pomiędzy produktem, projektem, programem i portfelem?
- Co wyróżnia projekt od innych sposobów zarządzania?
- Czy trójkąt projektu wyczerpuje wszystkie aspekty zarządzania projektem?
- Najlepsze praktyki zarządzania projektami: czynniki powodzenia i porażek w projektach
- Czym różni się projekt zwinny (agile) od przewidywalnego?
- Cykl życia projektu:
- Płaszczyzny, procesy, techniki i narzędzia zarządzania projektami
- Przygotowanie, rozpoczynanie, realizowanie, monitorowanie i kontrola oraz zamykanie projektu
- Jak mieć większą kontrolę nad projektem? Etapy projektu, tolerancje, raporty, zapisy
- Odniesienie do specyfiki projektów realizowanych przez uczestników
- Przygotowywanie projektu:
- Cel, rezultat, korzyści. Jak poprawne zdefiniować cele projektu
- Ćwiczenie: definiowanie celów projektu
- Jak zapewnić, aby klient dostał to czego chce? Zapewnianie jakości
- Ćwiczenie: definiowanie produktu projektu
- Jakość w projekcie. Jak i po co ją mierzyć?
- Jak ocenić, czy projekt jest korzystny, potrzebny i wykonalny? Definiowanie uzasadnienia projektu
- Ćwiczenie: definiowanie uzasadnienia projektu
- Kto powinien wziąć udział w projekcie i w jakiej roli? Definiowanie struktury organizacyjnej projektu
- Jaka struktura jest najlepsza dla różnych projektów?
- Elementy zarządzania zespołem projektowym
- Kto jest za, a kto przeciw, kto zyska a kto straci w związku z projektem? Definiowanie interesariuszy projektu
- Ćwiczenie: definiowanie struktury projektu
- Cel, rezultat, korzyści. Jak poprawne zdefiniować cele projektu
- Od produktu do zadania, planowanie projektu:
- Od czego zacząć? Planowanie zasad zarządzania projektem w obszarach: jakości, zmiany, ryzyka, komunikacji, zaopatrzenia
- Planowanie w oparciu o produkty oraz strukturę podziału pracy
- Jak sprawdzić czy o czymś nie zapomnieliśmy?
- Produkty, zadania i co dalej? Harmonogramowanie i szacowanie
- Cóż począć z nadmierną alokacją? Bilansowanie
- Czy nie zapomnieliśmy o ryzyku?
- Jakich narzędzi użyć do planowania?
- Planowanie produktów i działań
- Plan, harmonogram, budżet – efekt dobrego planowania
- Zestawienie planu projektu oraz pozostałych niezbędnych do realizacji projektu informacji
- Zarządzanie ryzykiem:
- Czym jest ryzyko?
- Jaki poziom ryzyka jest tolerowany w projekcie?
- Kreatywne metody identyfikacji ryzyk – burza mózgów, diagramy przyczynowo skutkowe
- Ocenianie ryzyka i planowanie reakcji na ryzyko
- Reagowanie na ryzyko – odejmowanie racjonalnych decyzji w stanie niepewności – praktyczne metody,
- Planowanie ryzyka
- Komunikacja i jakość:
- Jak zarządzać informacją?
- Kto co i kiedy?
- Jakość – opracowanie i zatwierdzenie
- Kto się ma tym wszystkim zająć?
- Zarządzanie zmianami:
- Zagrożenie chaosem w wymaganiach
- Czy zmiana musi być problemem?
- Jak zorganizować dobry proces kontroli zmian
- Ćwiczenie: zarządzanie zagadnieniami projektowymi
- Realizacja planów, postępy, sterowanie
- Skąd wiem, gdzie w projekcie się znajduje?
- Jaki system raportowania wprowadzić
- Jakie działania należy przedsięwziąć w przypadku zagrożenia przekroczenia tolerancji
- Kiedy i jak zamknąć projekt?
- Doświadczenie z realizacji projektu. Jak je zbierać i rozpowszechniać?
- Wstęp
- Filozofia Agile, czym Agile różni się od podejścia tradycyjnego w zarządzaniu projektami?
- Problemy tradycyjnego podejścia projektowego.
- Geneza Agile
- Manifest Agile
- Pryncypia Agile
- Przykładowe metody Agile
- AgilePM®
- Scrum
- Przegląd elementów Scrum
- Role w Scrum: Scrum Master, Product Owner, Development Team
- Spotkania w Scrum: Backlog Refinement, Sprint Planning, Sprint Review, Sprint Retrospective, Daily Standup
- Artefakty w Scrum: Product Backlog, Sprint Backlog, Przyrost
- Definiowanie wymagań w formie User Story – technika Agile w praktyce
- Komunikacja
- Ustalanie priorytetów i Okienka Czasu
- Które podejście Agile wybrać?
- Wprowadzenie do Agile
- Wybór odpowiedniego podejścia zwinnego
- Filozofia, pryncypia i zmienne projektu
- Przygotowanie do sukcesu projektu
- Proces DSDM
- Role i obowiązki DSDM
- Produkty DSDM
- Kluczowe praktyki – MoSCoW i Timeboxing
- Planowanie i kontrola w cyklu życia
- Inne praktyki
- Egzamin Agile Project Management™ Foundation.
- Wprowadzenie do SAF-e
- Wprowadzenie do Scaled Agile Framework
- Umysł Lean
- Przegląd Lean Software Development i Product Development Flow
- Zwinny Rozwój Oprogramowania
- Zastosowanie Zwinnego Rozwoju Oprogramowania w realiach dużego przedsiębiorstwa
- Korzyści biznesowe
- SAFe ScrumXP
- Zapoznanie z “SAFe ScrumXP” ze szczególnym uwzględnieniem technicznych aspektów zarządzania projektami oraz metod ustalania ekonomicznych priorytetów, które umożliwiają skalowanie projektu do poziomu programu i portfolio
- Agile Release Train
- Rozpoznanie, wdrożenie i uruchomienie Agile Release Trains — długofalowych programów, w których zespół składający się z wielu zespołów Agile optymalizuje jakość i tempo dostarczania dla poszczególnych łańcuchów dostarczania wartości na dużą skalę
- Zarządzanie Agile Portfolio Schematy transformacji Agile w tworzeniu strategii, planów inwestycyjnych oraz zarządzania programem
- Zwinna Architektura
- Skalowanie przywództwa
- Skalowanie przywództwa zgodnie z zasadami Lean / Agile w dużym przedsiębiorstwie.
- Pojęcia podstawowe
- Project Management Institute (PMI)®, PMBOK®Guide
- Projekt, portfel projektów, program
- Typowe problemy projektów
- Projekt a struktura organizacji.
- Inicjowanie projektu
- Karta projektu
- Interesariusze projektu
- Struktura organizacyjna projektu
- Uzasadnienie biznesowe.
- Zarządzanie zakresem projektu
- Zakres i produkty projektu
- Dekompozycja zakresu
- WBS – struktura podziału pracy.
- Zarządzanie czasem
- Metody sieciowe
- Metoda ścieżki krytycznej (Critical Path Metod)
- Aproksymacja PERT.
- Budżet
- Budżet projektu
- Metody estymacji kosztów.
- Zarządzanie ryzykiem
- Analiza jakościowa i ilościowa
- Rejestr ryzyka
- Rezerwy projektowe.
- Realizacja projektu
- Kontrola postępu projektu
- Metoda Earned Value.
- Zarządzanie komunikacją
- Kanały komunikacji
- Plan komunikacji
- Komunikacja formalna i nieformalna.
- Zarządzanie jakością
- Definicje jakości
- Podstawowe narzędzia i miary jakości.
- Zarządzanie dostawami
- Procesy zarządzania dostawcami
- Typy kontraktów i metody kontroli
- Zamykanie fazy i projektu.
- Zarządzanie interesariuszami
- Kluczowi interesariusze projektu
- Identyfikacja i analiza interesariuszy.
- Kluczowe terminy i pojęcia zarządzania modelowaniem procesów
- Modelowanie procesu, zarządzanie procesowe, doskonalenie procesów
- Działania w ramach zarządzania procesowego
- Model przebiegu pracy
- Kluczowe korzyści z zarządzania modelowaniem procesów
- Etapy projektu doskonalenia procesów
- Role i obowiązki związane z analizą biznesową
- Zarządzanie zmianami organizacyjnymi.
- Przeprowadzanie etapu definicji
- Osiąganie konsensusu, co do procesów uwzględnionych w projekcie doskonalenia procesów
- Odniesienie procesów do strategii biznesowych
- Opracowanie ogólnych planów zarządzania ryzykiem, komunikacją i zmianami.
- Przeprowadzanie etapu analizy
- Przeprowadzanie modelowania przebiegu pracy
- Tworzenie diagramów „swim lane”
- – notacja BPMN
- – notacja EPC
- Przeprowadzanie mapowania strumienia wartości
- Tworzenie map stanu istniejącego procesów
- Określanie i gromadzenie metryk
- Tworzenie wzorców procesów
- Przeprowadzanie analizy braków
- Przeprowadzanie analizy źródłowych przyczyn
- Przeprowadzanie analizy interesariuszy
- Przeprowadzanie ogólnej analizy opłacalności.
- Przeprowadzanie etapu wdrożenia
- Dokumentowanie, walidacja oraz potwierdzanie nowych celów
- Formułowanie metod pomiaru
- Projektowanie nowego procesu
- Aktualizacja planów zarządzanie ryzykiem, komunikacją oraz zmianami
- Przeprowadzanie etapu kontroli
- Informowanie o wnioskach
- Przeprowadzanie planów wdrożeniowych
- Monitorowanie i kontrola.
Symulacja odzwierciedla główne zasady podejścia Agile, a poszczególne jej etapy to jednocześnie konkretne fazy projektu. Wymaga i uczy planowania, podziału ról, komunikacji i współpracy, kreatywnych pomysłów, podejmowania ryzyka, reagowania na zmiany oraz ponoszenia konsekwencji wynikających z wyborów i decyzji zespołu projektowego. Zastosowanie symulowanej rzeczywistości wpływa na kształcenie i rozwój realnych kompetencji uczestników poprzez ukazanie podejścia zwinnego z unikalnej perspektywy. Osoby biorące udział w symulacji zachowują się realistycznie: testują możliwe rozwiązania, widzą ich skutki, popełniają błędy i uczą się ich nie powtarzać. Wspólnie poszukują rozwiązań.
Symulacja pozwala przełożyć teorię na praktyczne zastosowania, z możliwością obserwowania rezultatów działań w dość krótkim czasie i bez ryzyka. To swego rodzaju laboratorium biznesowe, w którym przyśpieszamy procesy i patrzymy na organizację przez mikroskop
- Narzędzia wspierające decyzję uruchamiające lub blokujące projekt
- analiza otoczenia biznesowego (np. analiza 5 Sił Portera, PESTLE)
- analiza sytuacji firmy (np. Analiza SWOT)
- Narzędzia wspierające określenie zakresu zmiany, jaki wprowadzi projekt (np. metoda 7S, Łańcuch wartości Portera)
- Narzędzia wspierające definiowanie produktu końcowego (np. Vision box, struktura podziału produktu, tworzenie kryteriów akceptacji)
- Modele definiujące i sprawdzające jakość obsługi klientów (zewnętrznych i wewnętrznych)
- Wizja i sposoby oceny sposobów realizacji projektów
- modele definiujące wizję projektu (np. As….To be…), prowadzenie warsztatów uwspólniających wizję projektową
- sprawdzenie opłacalności projektu (wskaźniki opłacalności)
- sprawdzenie możliwości technicznych wykonania projektu (audyt zasobów)
- Tworzenie zespołu w projekcie
- aspekty miękkie budowania zespołów ( testy osobowości)
- przydzielania odpowiedzialności w projektach (macierz RACI)
- analiza interesariuszy (macierz wpływu i zainteresowania)
- komunikacja w środowisku projektowym (plan komunikacji)
- Metody wspierające organizację pracy (np. Kanban, Priorytetyzacja, model Kano, codzienne spotkania)
- Metody oceny ryzyka w projekcie
- metody definiowania ryzyka biznesowego (np. SWOT, PEST)
- metody oceny ryzyka w projekcie (np. metoda wartości oczekiwanej, macierze ryzyk)
- Badanie postępów w projekcie
- metoda do badania trendów Earned Value
- metody do kontrolowanie projektów zwinnych (wykresy burn -up, i burn-down).
- Zwinne zarządzanie produktami – podstawy metodyki z wyszczególnieniem ról
- Kryteria jakości produktu – zarządzanie wartościami
- Wymagania – zarządzanie i analiza
- Planowanie w metodykach zwinnych
- Wartość przyrostu i wydania
- Zarządzanie wydaniami oprogramowania
- Koszt posiadania oraz dług technologiczny
- Planowanie w ujęciu zwinnym
- Kontrola przebiegu prac.
- Tworzenie i rozwój zespołu IT
- Fazy rozwoju zespołu
- Rola lidera w zespole
- Wartości i zasady w zespole
- Integracja zespołu
- Efektywny zespół HPT
- Nawigowanie zespołu IT
- Wizja, cele i zadania zespołu
- Wyznaczanie, negocjowanie i komunikowanie celów.
- Metodologie SMART i OKR
- Delegowanie zadań
- Monitorowanie i rozliczanie celów i zadań
- Budowanie odpowiedzialności, samoorganizacji
- Wyzwania zdalnego zarządzania zespołem
- Efektywna komunikacja, czyli jaka?
- Modele i funkcje komunikacji
- Składowe efektywnej komunikacji
- Bariery komunikacyjne i ich wpływ na zarządzanie i liderowanie
- Style komunikacyjne w oparciu o style myślenia
- Poziomy słuchania
- Narzędzia efektywnej komunikacji
- Motywowanie zespołu
- Fakty i mity na temat motywacji
- Kluczowe motywatory
- Prowadzenie rozmów motywujących i rozwijających
- Udzielanie informacji zwrotnych
- Rozmowy oceniające
- Narzędzia coachingowe w pracy menedżera
- Korygowanie zachowań członków zespołu
- Egzekwowanie ustaleń w zespole
- Trudne rozmowy menadżera
- Dobre praktyki zdalnej komunikacji.
- Uwarunkowania i rozwój zarządzania jakością
- Zasady zarządzania jakością
- Modele zarządzania jakością
- System zarządzania jakością
- Koszty jakości w organizacji
- Metody w zarządzaniu jakością
- Doskonalenie zarządzania jakością
- Czynnik ludzki w zarządzaniu jakością
- Zarządzanie jakością w sektorach gospodarki.
- Wstęp do zarządzania ryzykiem
- Ustanowienie celów
- Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny
- Interesariusze
- Identyfikacja ryzyka
- Rodzaje ryzyka
- Ryzyko finansowe
- Ryzyko kredytowe
- Ryzyko operacyjne
- Analiza i ocena ryzyka
- Działania na ryzyku
- Monitoring i raportowanie
- Doskonalenie zarządzania ryzykiem i modele dojrzałości
- GRC (Governance – Risk – Compliance),
- Standardy zarządzania ryzykiem
- Specyficzne obszary zarządzania ryzykiem.
- Compliance – metodologia i standardy
- Geneza i funkcja compliance,
- Rola i cele compliance w zarządzaniu projektem,
- Kultura compliance,
- Środowisko compliance,
- Środowisko etyczne,
- Psychospołeczne aspekty zgodności,
- Kodeks etyki i lista naruszeń,
- Polityka prezentów.
- Sektorowa specyfika compliance – 4 godzin dydaktycznych
- Prawo bankowe, finanse i ubezpieczenia,
- Ochrona konkurencji i konsumentów
- FCPA,
- ISO19600,
- UK Bribery Act,
- ISO37001,
- Marketing i komunikacja funkcji compliance w organizacji,
- Zarządzanie ryzykiem braku zgodności
- Compliance officer – rola, zadania, odpowiedzialność, informowanie, konsulting, komunikacja,
- Zarządzanie funkcją compliance.
- Współczesne oszustwa gospodarcze i nadużycia
- Tworzenie ładu organizacyjnego zwalczania oszustw w organizacji,
- Ryzyka i incydenty IT Compliance,
- Cyberprzestępczość i przestępstwa w nowych technologiach,
- Standardy i modele w zapewnieniu bezpieczeństwa i odporności,
- OT compliance,
- Privacy compliance (aspekty międzynarodowe i krajowe),
- Nowe technologie i ich wpływ na compliance.
- Wykonywanie audytu compliance.
- Techniki compliance, narzędzia, metodyka pracy,
- Psychologia i komunikacja w compliance (coaching),
- Tworzenie procedur compliance, dokumentacja zadań compliance,
- Tworzenie programu antykorupcyjnego,
- Analiza programów antykorupcyjnych, techniki, praktyka,
- Code of conduct/ reputacja firmy,
- Compliance i kryptowaluty,
- Konflikt interesów,
- Pranie pieniędzy.
- Sygnaliści (Procedura i kanały zgłaszania nieprawidłowości (whistleblowing channels) oraz ochrony Sygnalisty (Whistleblower)),
- Współpraca z Sygnalistą, ochrona anonimowości sygnalisty, ochrona audytora śledczego.
- Zarządzanie projektami, programami i portfelem inicjatyw – kluczowe zagadnienia dla audytora zewnętrznego.
- Charakterystyka metodyk zarządzania projektami – kluczowe zagadnienia dla audytora wewnętrznego.
- Metodyka audytów programów i projektów.
- Systemowe podejście do audytu programów i projektów.
- Kroki realizacji audytu wewnętrznego w programie i projekcie.
- Audytor wewnętrzny jako konsultant biznesowy wspierający podejmowanie racjonalnych decyzji.
- Praktyka audytowania projektów – case studies.
ramach uczestnictwa w studiach EMBA, uczestnicy mogą zakupić poniższe szkolenia w promocyjnej cenie. Szkolenia mogą być dodatkowym uzupełnieniem do już posiadanej wiedzy, z obszaru projektowego.
- PRINCE2® 6th edition Foundation – akredytowane szkolenie z egzaminem – 3 dni
- PRINCE2® 6th edition Practitioner – akredytowane szkolenie z egzaminem- 2 dni
- Agile Project Management Practitioner – Szkolenie akredytowane z egzaminem – 2 dni
- AgileBA® Foundation – akredytowane szkolenie z egzaminem – 3 dni
- ITIL® 4 Foundation z egzaminem ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management – 2 dni.
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Lecturers
Trener oraz Business Partner w zakresie konstruowania i wdrażania zasad zarządzania projektami, analizy biznesowej, optymalizacji procesów. Posiada ponad 15 lat doświadczenia jako kierownik projektu. Konsultant na szczeblu państwowym – polskim i europejskim.
Przedsiębiorca, manager, trener biznesu. Od 15 lat współpracuje z przedsiębiorcami w zakresie budowania bezpiecznych i optymalnych firm. Aktywny trener metodyk zarządzania projektami z ponad 10 letnim doświadczeniem.
Kierownik projektów, konsultant i trener zarządzania projektami z wieloletnim doświadczeniem. Pasjonat PMO, portfeli i organizacyjnych aspektów zarządzania projektami. Redaktor naczelny Strefy PMI.
Kierownik projektów, trener, coach z ponad 15 letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu psychologicznych umiejętności w zarządzaniu i sprzedaży oraz umiejętności menadżerskich i przywództwa.
Manager, trener z wieloletnim doświadczeniem w obszarze IT. Certyfikowany SAFe® Program Consultant. Specjalista w zwinnym podejściu do zarządzania projektami.
Obecny menadżer IT, powinien znać metody prowadzenia projektów. Na rynku króluje podejście zwinne i podejścia metodyczne takie jak: Scrum oraz AgilePM. Z uwagi na to, że bardzo często menadżerowie stawiani są w roli właściciela biznesowego, dlatego cenną kompetencją jest rozumienie realizacji projektu, właśnie z tego punktu widzenia. Podejście SAFe (czyli traktujące o skalowaniu metodyki agile), jest stosowane przez coraz większą liczbę organizacji do coraz szerszego zakresu zdań.
Aby program studiów pozostał kompleksowy, proponujemy dodatkowe modułu, związane z narzędziami oraz wzmacniające kompetencje ich stosowania.
Umieszczenie w programie studiów Analizy Biznesowej spowoduje, że uczestnicy uzyskają lepszą perspektywę zarządzania strategicznego podczas realizacji projektów.
Całość programu, uzupełniona została o zagadnienia związane z kompetencji miękkimi z zakresu zarządzania i prowadzenia projektów.
Considering individual approaches to the needs of the Students, the University reserves the right to make changes to the program in accordance with their professional background, preparation, and interests. These changes can affect up to 25% of the curriculum.
We are open to suggestions regarding the implementation of the program. Together, we create our future.
The presented offer is for information purposes only and does not constitute a commercial offer within the meaning of art. 66 §1 of the Civil Code.
Fees
| Registration | Annual (1 installment) |
Per semester (2 installments) |
Monthly (10 installments) |
|---|---|---|---|
| 250 PLN | 20500 zł | 10 750 zł | 2250 zł |
Bank account number: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Transfer description: first name, last name, field of study
Discounts
-
-20% FOR GRADUATES
who graduated from UEHS within the last year.
-
-10% DISCOUNT FOR GRADUATES
who graduated from UEHS more than a year ago.
-
EDUCATION VOUCHER
Familiarize yourself with the terms of receiving vouchers (PDF, 200 KB).
External funding
Starting a postgraduate program does not have to be a financial burden. Getting funding for postgraduate studies is easier than you might think. Here are some of the available programs that you can take advantage of and complete your postgraduate studies at very attractive financial terms, with up to 100% funding. All you have to do is choose the best program for you, apply and start your postgraduate studies at the University of Economics and Human Sciences in Warsaw.
Please note that each participant individually contacts the project operator of a particular project to familiarize themselves with its terms and conditions. The project operators have their own regulations and accounting systems. After signing an agreement with an operator for a given service, contact the UEHS Postgraduate Education Center to provide the necessary documents and information.
The “OPEN” project
The initiative is co-financed by the European Social Fund and implemented by the Enterprise Development Foundation. The “Open” project is an offer of an interest-free loan for individuals who wish to expand their horizons. The loan can be used to complete courses, postgraduate studies, internships, and placements. Moreover – obtaining a postgraduate certificate gives you a chance to redeem part of the amount!
Scholarship of the Labor Office of the Capital City of Warsaw to fund postgraduate studies
The project is aimed at the unemployed and individuals over 45 years of age. The City Council can finance the cost of postgraduate studies, up to PLN 4000. Similar programs are available at Labor Offices across the country – we encourage you to search for information on what your hometown has to offer.
National Educational Fund
The fund provides up to 100% funding for postgraduate studies. Any employer can apply for funds to provide education for their employees. The subsidy can be provided for postgraduate or MBA studies – all that is required is that the employer takes the initiative or gives permission for the employee to start postgraduate studies. If you seek growth – get your manager interested in the opportunity to gain new qualifications for free!
State Fund for Rehabilitation of Disabled People
The program is implemented with funds from the State Fund for Rehabilitation of Disabled People. The main objective of the project is to help people with disabilities obtain higher education by subsidizing the cost of education – funds can be obtained for, among other things, undergraduate, graduate, long-cycle graduate studies, and postgraduate studies.
Polish Agency for Enterprise Development (PARP)
The Development Services Base makes it possible to freely choose the entity with which entrepreneurs and their employees will improve their competencies. The database allows you to easily and quickly find development services that meet your needs. Using the Database, you can improve your competencies, change the direction of your career, and make passion the source of your income.