Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny
Management
Duration of study:
1 year (2 semesters)
Language:
polish
Main objectives
of the program
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy na temat content marketingu,
- przekazanie zasad stosowania nowoczesnych narzędzi analitycznych z zakresu marketingu,
- przygotowanie do analizy organizacji,
- ukształtowanie praktycznych umiejętności menedżerskich: współdziałania z otoczeniem, rozwiązywania konfliktów, komunikowania się, prowadzenia negocjacji, inicjowania zmian, wrażliwej reakcji na problemy społeczne.
Career prospects
Rozwój Internetu i e-usług jest teraz bardzo powszechny. Gospodarka przekształca się na naszych oczach. W pamięci zostają nam zawody i funkcjonowanie w środowisku poza internetowym, jednak przyszłość to zintegrowane środowisko komunikacji elektronicznej.
Ostatnie wydarzenia jak stany epidemiologiczne i masowe przejście gospodarki do pracy zdalnej z wykorzystaniem e-usług pokazują nam jak istotna jest wiedza i sprawne poruszanie się w świecie wirtualnym.
Studia Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny adresowane są do osób, które realizują się zawodowo w ww. obszarze i pragną podnieść swoje kwalifikacje oraz do osób, które zamierzają rozpocząć swoją karierę.
This program
is for you if:
- Realizujesz się zawodowo w obszarze marketingu i pragniesz podnieść swoje kwalifikacje lub zamierzasz rozpocząć swoją karierę.
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
What will you
gain?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Curriculum and structure
Celem kształcenia na studiach Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny jest rozwijanie i pogłębianie umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu zawodowego.
Do głównych założeń programu Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny należą:
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy menedżerskiej w oparciu o nowoczesne technologie,
- pozyskanie i utrwalenie wiedzy z zakresu rozwoju e-biznesu,
- utrwalenie umiejętności w obszarze social selling i social media,
- zapoznanie się z zagadnieniami wpływu Internetu na działanie wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.
Świat XXI w. to świat otwarty. Postęp w dystrybucji informacji i narzędziach komunikacyjnych jest wyjątkowo wysoki. Komunikacja zewnętrzna jest codziennością, na którą organizacje muszę zwracać uwagę w pierwszym rzędzie. Uczestnicy zapoznają się z zagadnieniami komunikacji zewnętrznej w różnych jej aspektach. Zajęcia praktyczne w oparciu o case studies.
Aktywność konsumencka przenosi swój ciężar w znaczącym stopniu do internetu. Podczas zajęć omówione zostaną zasady social sellingu, zagrożenia wynikające z jego stosowania oraz korzyści finansowe i wizerunkowe. Praca na przykładach.
W dobie rozwoju internetu oraz takich zdarzeń jak ograniczenia epidemiologiczne, wydaje się, że znaczna część aktywności szkoleniowej jest wykluczona. Podczas zajęć zapoznamy się ze stuczenymi narzędziami, budowanymi od podstaw, do realizacji e-nauki.
Człowiek – Obywatel – Mieszkaniec jest podmiotem. Marketing 4.0 stawia przede wszystkim na człowieka jako głównego odbiorcę komunikacji. Słuchacze zapoznają się z koncepcjami kształtowania komunikacji Marketingu 4.0
Klasyczne formy prowadzenia biznesu dominują w gospodarce. Należy jednak zwrócić uwagę, że rozwój e-biznesu jest już teraźniejszością i będzie przyszłością. W tym zakresie należy pogłębić zagadnienia prowadzenia i rozwoju e-biznesu. Słuchacze zapoznają się z przykładami dostosowania do form e-biznesu, standardowych form działalności gospodarczej.
Praktyczne zagadnienia związane z etykietą. Uczestnicy zapoznają się ze złymi przykładami zachowań jak i z dobrymi praktykami. Zajęcia prowadzone metodami case studies.
Praktyczne ćwiczenia umiejętności wystąpień publicznych oraz prezentowania siebie przed kamerą.
Zajęcia prowadzone na podstawie praktyki content marketingu. Omówione zostaną zasady i narzędzia tworzenia treści. Wskazanie korzyści ze stosowania metody content marketingowej – case studies.
10 godzin zajęć dydaktycznych
Zajęcia praktyczne opierające się zarówno na zasadach jak i dobrych praktykach związanych z funkcjonowaniem w sieci. Zajęcia prowadzone przez psychologa społecznego w oparciu o case studies.
Uczestnicy zajęć zapoznają się zarówno z koncepcjami jak i praktyką ww. zagadnień. Przedstawione zostaną projekty, przykłady dobrze skonstruowanych działań w obrębie CSR, Personal branding oraz zarządzania przez wartości.
Komunikacja międzyludzka: jakie zachodzą w niej zmiany, jakie są bariery, jak je niwelować, w jaki sposób porozumiewać się by być dobrze wysłuchanym i zrozumianym. Tymi zagadnieniami w wymiarze praktycznym Słuchacze zajmą się w module „komunikacja interpersonalna”.
Każda organizacja składa się z wewnętrznych struktur. Struktura składa się z jej uczestników czyli pracowników. Komunikacja wewnętrzna jest zatem kluczowa w wielu obszarach działania organizacji. Czy komunikacja wewnętrzna może mieć wpływ na wizerunek zewnętrzny? Może i ma. Podczas zajęć poruszone zostaną zagadnienia personal brending, wolontariatu pracowniczego, CSR oraz wielu innych wpływających na na wewnętrzny jak i zewnętrzny wizerunek organizacji.
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Lecturers
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Dziekan programów eksperckich (BBA, MSc, MBA) i associate profesor (adiunkt) w Paris School of Business (Francja). Ekspert w dziedzinie studiów futures, foresightu strategicznego i planowania scenariuszowego. Certyfikowany Praktyk Foresightu (IFTF), członek Association of Professional Futurists i International Institute of Forecasters. Prowadzi zajęcia z zakresu Megatrendów i Rozumienia Przyszłość oraz kursy mające na celu pogłębienie i zbadanie długoterminowego wpływu na branże i społeczeństwo.
Ekspert zarządzający w służbie zdrowia; absolwent Zespołu Szkół Medycznych w Radomiu na Wydziale Pielęgniarstwa; Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego studiów licencjackich na Wydziale Ekonomicznym; Olympus Szkoły Wyższej studiów magisterskich na Wydziale Ekonomicznym; TÜV Nord Polska programu efektywnego zarządzania dla kadry menedżerskiej; MBA, zarządzanie szpitalem; zarządzanie ryzykiem w opiece zdrowotnej; Uniwersytet Warszawski, studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania; zarządzanie w podmiotach leczniczych Uniwersytetu Warszawskiego studiów podyplomowych na Wydziale Ekonomicznym; ma uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa; Executive Master of Business Administration (MBA) Zarządzania w ochronie zdrowia.
Wykładowca akademicki, panelista, prelegent, autor licznych opracowań naukowych z zakresu zarządzania i systemu ochrony zdrowia; posiada eksperckie doświadczenie w zakresie funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, które zdobywał między innymi w Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA, Banku Gospodarstwa Krajowego, Medicover, Centrum Medycznym Damiana. Jest ekspertem wielu kluczowych debat i wydarzeń specjalnych związanych z sektorem ochrony zdrowia.
Pełnione funkcje: dyrektor Kolegium Kształcenia Podyplomowego Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, dyrektor Instytutu Systemu Ochrony Zdrowia Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie; BCC Business Centre Club Ekspert ds. Systemu Ochrony Zdrowia; członek Polskiego Towarzystwa Koderów Medycznych; ekspert ds. ochrony zdrowia Ogólnopolskiej Federacji Przedsiębiorców i Pracodawców przedsiębiorcy.pl; ekspert ds. ochrony zdrowia Akademii Kadr Europejskich, członek wspierający Polskiej Federacji Szpitali; ekspert Rynku Medycznego wydawnictwa Wiedza i Praktyka; Zarządzanie Placówką Medyczną.
Autor poda 40 publikacji naukowych z zakresu zarządzania
W 2011 roku otrzymał nagrodę dla Menedżera Roku w Ochronie Zdrowia nadawaną przez kapitułę wydawnictwa „Menadżer Zdrowia”; został odznaczony przez Ministra Zdrowia nagrodą „Za zasługi dla ochrony zdrowia” za racjonalizm i konsekwencję w działaniu; przez Marszałka medalem specjalnym “Pro Masovia” 2019 “Za zasługi w ochronie zdrowia”; w roku 2020 nagrodą Perła 30-lecia Wolności RP w kategorii Zarządzanie podmiotami leczniczymi.
Konsultant ds. HR z 20 letnim doświadczeniem biznesowym i ponad 10 letnim doświadczeniem w pracy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
mgr Rita Schultz
mgr Mateusz Panek
Considering individual approaches to the needs of the Students, the University reserves the right to make changes to the program in accordance with their professional background, preparation, and interests. These changes can affect up to 25% of the curriculum.
We are open to suggestions regarding the implementation of the program. Together, we create our future.
The presented offer is for information purposes only and does not constitute a commercial offer within the meaning of art. 66 §1 of the Civil Code.
Fees
| Registration | Annual (1 installment) |
Per semester (2 installments) |
Monthly (10 installments) |
|---|---|---|---|
| 250 PLN | 7500 zł | 4250 zł | 950 zł |
Bank account number: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Transfer description: first name, last name, field of study
Discounts
-
-20% FOR GRADUATES
who graduated from UEHS within the last year.
-
-10% DISCOUNT FOR GRADUATES
who graduated from UEHS more than a year ago.
-
EDUCATION VOUCHER
Familiarize yourself with the terms of receiving vouchers (PDF, 200 KB).
External funding
Starting a postgraduate program does not have to be a financial burden. Getting funding for postgraduate studies is easier than you might think. Here are some of the available programs that you can take advantage of and complete your postgraduate studies at very attractive financial terms, with up to 100% funding. All you have to do is choose the best program for you, apply and start your postgraduate studies at the University of Economics and Human Sciences in Warsaw.
Please note that each participant individually contacts the project operator of a particular project to familiarize themselves with its terms and conditions. The project operators have their own regulations and accounting systems. After signing an agreement with an operator for a given service, contact the UEHS Postgraduate Education Center to provide the necessary documents and information.
The “OPEN” project
The initiative is co-financed by the European Social Fund and implemented by the Enterprise Development Foundation. The “Open” project is an offer of an interest-free loan for individuals who wish to expand their horizons. The loan can be used to complete courses, postgraduate studies, internships, and placements. Moreover – obtaining a postgraduate certificate gives you a chance to redeem part of the amount!
Scholarship of the Labor Office of the Capital City of Warsaw to fund postgraduate studies
The project is aimed at the unemployed and individuals over 45 years of age. The City Council can finance the cost of postgraduate studies, up to PLN 4000. Similar programs are available at Labor Offices across the country – we encourage you to search for information on what your hometown has to offer.
National Educational Fund
The fund provides up to 100% funding for postgraduate studies. Any employer can apply for funds to provide education for their employees. The subsidy can be provided for postgraduate or MBA studies – all that is required is that the employer takes the initiative or gives permission for the employee to start postgraduate studies. If you seek growth – get your manager interested in the opportunity to gain new qualifications for free!
State Fund for Rehabilitation of Disabled People
The program is implemented with funds from the State Fund for Rehabilitation of Disabled People. The main objective of the project is to help people with disabilities obtain higher education by subsidizing the cost of education – funds can be obtained for, among other things, undergraduate, graduate, long-cycle graduate studies, and postgraduate studies.
Polish Agency for Enterprise Development (PARP)
The Development Services Base makes it possible to freely choose the entity with which entrepreneurs and their employees will improve their competencies. The database allows you to easily and quickly find development services that meet your needs. Using the Database, you can improve your competencies, change the direction of your career, and make passion the source of your income.