Doctor of Business Administration (DBA) - zamiejscowy
Management
Duration of study:
1 year (2 semesters)
Language:
polish
Main objectives
of the program
- doskonalenie praktycznego doświadczenia w zakresie technologii i spostrzeżeń biznesowych
- nauka poruszania się i adaptacji do ciągle zmieniającego się rynku, samodzielnej inwencji, a przy tym zaradzania problemom w globalnym biznesie
- wzmocnienie umiejętności przywódczych przy przygotowaniach strategii biznesowej
- omówienie najbardziej zaawansowanych aspektów etyki, zarządzania, PR i marketingu w biznesie
Career prospects
Studia podyplomowe Doctor of Business Administration (DBA) zaprojektowano dla liderów biznesu, kadry kierowniczej wyższego szczebla i menedżerów, którzy dążą do podwyższenia zakresu swoich kompetencji biznesowych.
This program
is for you if:
- Ukończyłeś studia podyplomowe klasy MBA albo EMBA.
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
What will you
gain?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Dyplom
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Curriculum and structure
Celem programu jest rozwijanie i pogłębianie u słuchaczy określonych umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu. DBA przygotowuje do pracy menedżerskiej oraz do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa.
A. Trendy marketingowe
B. Trendy rynkowe
C. Metody prognozowania przyszłości
D. Narzędzia i metody scenariuszowe
A. Podstawy myślenia dalekowzrocznego
B. Metody projektowania długookresowych strategii
C. Działania wspierające wdrażanie foresightu
D. Nowa normalność i prognozowanie w czasach VUCA
A. Zarządzanie procesami
B. Inżynieria procesów biznesowych
C. Process Mining
D. Modelowanie i symulacja procesów biznesowych (BPMN) – warsztat
A. Klientocentryczność
B. Zarządzanie relacjami z klientami
C. Zarządzanie doświadczeniami klientów
D. Mapa doświadczeń klienta – warsztat
A. Zasady, podstawy prawne i wprowadzenie do tematyki
B. Filary zrównoważonego rozwoju i ich adresowanie, budowanie strategii
C. Budowanie kluczowych wartości firmy i społecznej odpowiedzialności biznesu jako podstawowych elementów zrównoważonego rozwoju
D. Narzędzia i ich implementacja – warsztat
A. EmployerBanding globalnie
B. Employer Branding w Polsce – status quo
C. Kluczowe trendy i antytrendy w employerbrandingu
D. Najnowsze wyniki badań dotyczących employerbrandingu
E. Rola Zarządu, Kierownictwa, HR i Pracowników w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
F. Jak przekonać Zarząd do inwestycji w EmployerBranding właśnie teraz?
G. EmployerBranding strategicznym priorytetem dla organizacji – dlaczego?
H. Składowe strategii EB dla organizacji – czego nie wolno pominąć?
A. System ochrony danych osobowych ze szczególnym uwzględnieniem zasady legalizmu przetwarzania danych osobowych
B. Zasady odpowiedzialności z tytułu naruszeń przepisów o ochronie danych osobowych
C. Ochrona danych osobowych a cyberbezpieczeństwo
D. Zarządzanie ochroną danych osobowych i cyberbezpieczeństwem – zagadnienia praktyczne
E. Cyfrowy świat a realne zagrożenia dla firmy
F. Rynek cyberbezpieczeństwa
A. Wprowadzenie do systemów zarządzania wg norm ISO
B. Compliance management system wg normy ISO 37301
C. Zarządzanie ryzykiem korupcji wg normy ISO 37001
D. Zgłaszanie naruszeń wg normy ISO 37002
E. Pojęcie zarządzania ryzykiem
F. Najważniejsze obszary ERM
G. Tworzenie narzędzi ERM
H. Spójny system ERM w Grupie Kapitałowej, czyli jak porównywać jabłka z gruszkami
I. Zasady tworzenia procedur wewnętrznych
J. Analiza case study
K. Tworzenie procedur w grupach
L. Ewaluacja stworzonych procedur
M. Geneza systemów naruszeń
N. Cel tworzenia systemów
O. Wymagania prawne w kontekście dyrektywy UE
P. Narzędzia IT
R. Komunikacja wewnętrzna organizacji
9. Wizerunek osobisty, sztuka wystąpień publicznych. Gość specjalny.
20 godzin zajęć dydaktycznych
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Lecturers
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Stopień naukowy uzyskał w Katedrze Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada również dwa tytuły magistra ekonomii (oba summa cum laude), a także ukończył studia podyplomowe z Zarządzania Lotnictwem w Instytucie Lotnictwa i Obrony Powietrznej, Akademii Obrony Narodowej.
Autor licznych artykułów naukowych w zakresie strategii, dysertacja w dziedzinie mediów elektronicznych.
Wykładowca akademicki, prowadzi zajęcia z ekonomii, strategii i zarządzania projektami, także na studiach MBA we współpracy z uczelniami zagranicznymi, m.in. Institute of Management Technology (Indie) i Tiffin University (USA). Naukowo, sprawuje opiekę merytoryczną nad specjalnością International Business w Collegium Civitas. Od 2011 do 2016 związany z TVP SA.
Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Kreator, Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu Employer Brand Leaders Training. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux, Lagardere Travel Retail, innogy, Japan Tobacco International, Recman, Grupa CRH czy Grupa Eurocash.
Główne specjalizacje: HR, rekrutacja, onboarding/preonboarding, candidate experience, employee experience, social media w rekrutacji, social media w komunikacji marki, komunikacja wew., employer branding, marketing rekrutacyjny, badania HR, analityka HR, komunikacja marki jako pracodawcy, budowanie konkurencyjności przedsiębiorstw.
Praktyk i ekspert rynku medycznego z ponad 22 letnim stażem zawodowym zdobytym zarówno podczas pracy w centralnej jednostce Ministerstwa Zdrowia (Ośrodek Akredytacji Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia) oraz licznych firmach doradczych świadczących profesjonalne usługi doradcze dla przedsiębiorstw oraz podmiotów leczniczych. Ukończył fizykę medyczną oraz liczne studia podyplomowe z zakresu zarządzania firmami, marketingu i analiz rynkowych, normatywnych systemów zarządzania, audytu strategicznego na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Politechnice Krakowskiej oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent studiów podyplomowych Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestnik szkoleń z zarządzania i TQM w Kanadzie oraz w Japonii. Prowadził doradztwo dla kilkuset przychodni, szpitali i innych podmiotów rynku medycznego w zakresie przygotowania do procesu akredytacji Ministra Zdrowia czy certyfikacji normatywnych systemów zarządzania, w zakresie prawno-organizacyjnym, standaryzacji świadczeń zdrowotnych oraz kontraktowania świadczeń. Tworzył regulaminy, procedury postępowania, algorytmy czy standardy obsługi pacjenta dla kilkuset przychodni i szpitali w zakresie compliance. Doradzał setkom Zarządów podmiotów leczniczych w zakresie budowy misji, wizji i strategii, tworzenia kultury organizacyjnej i reorganizacji procesów oraz tworzenia systemu kontroli zarządczej. Koordynator kilku ogólnopolskich badań pozamedyczych standardów obsługi pacjenta metodą Tajemniczego Pacjent dla jednego z liderów prywatnych usług medycznych w Polsce. Audytor kilku wiodący jednostek certyfikujących system zarządzania jakością i system bezpieczeństwa informacji. Przeprowadził ponad kilkaset audytów certyfikujących system zarządzania jakością i system zarządzania bezpieczeństwem informacji w przedsiębiorstwach oraz podmiotach leczniczych. Inspektor Ochrony Danych w firmach oraz podmiotach leczniczych. Autor licznych publikacji z zakresu zarządzania podmiotami leczniczymi, konsolidacji i akwizycji na rynku ochrony zdrowia, restrukturyzacji i finasowania ochrony zdrowia oraz oceny medycznego i niemedycznego ryzyka ubezpieczeniowego (Evidence Based Underwriting).
Doktor nauk prawnych, radca prawny, wykładowca oraz doradca biznesowy. W swojej karierze zawodowej był związany m.in. z dużymi międzynarodowymi firmami z branży finansowej oraz górniczej. W chwili obecnej jest Compliance Officerem odpowiedzialnym za globalny system zarządzania zgodnością w Grupie Polpharma. W ramach swojej aktywności zawodowej interesuje się zagadnieniami z zakresu compliance, zarządzania ryzykiem, kształtowania prawa, prawa konkurencji oraz nowych technologii.
Considering individual approaches to the needs of the Students, the University reserves the right to make changes to the program in accordance with their professional background, preparation, and interests. These changes can affect up to 25% of the curriculum.
We are open to suggestions regarding the implementation of the program. Together, we create our future.
The presented offer is for information purposes only and does not constitute a commercial offer within the meaning of art. 66 §1 of the Civil Code.
Fees
| Registration | Annual (1 installment) |
Per semester (2 installments) |
Monthly (10 installments) |
|---|---|---|---|
| 250 PLN | 12500 zł | 6750 zł | 1450 zł |
Bank account number: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Transfer description: first name, last name, field of study
Discounts
-
-20% FOR GRADUATES
who graduated from UEHS within the last year.
-
-10% DISCOUNT FOR GRADUATES
who graduated from UEHS more than a year ago.
-
EDUCATION VOUCHER
Familiarize yourself with the terms of receiving vouchers (PDF, 200 KB).
External funding
Starting a postgraduate program does not have to be a financial burden. Getting funding for postgraduate studies is easier than you might think. Here are some of the available programs that you can take advantage of and complete your postgraduate studies at very attractive financial terms, with up to 100% funding. All you have to do is choose the best program for you, apply and start your postgraduate studies at the University of Economics and Human Sciences in Warsaw.
Please note that each participant individually contacts the project operator of a particular project to familiarize themselves with its terms and conditions. The project operators have their own regulations and accounting systems. After signing an agreement with an operator for a given service, contact the UEHS Postgraduate Education Center to provide the necessary documents and information.
The “OPEN” project
The initiative is co-financed by the European Social Fund and implemented by the Enterprise Development Foundation. The “Open” project is an offer of an interest-free loan for individuals who wish to expand their horizons. The loan can be used to complete courses, postgraduate studies, internships, and placements. Moreover – obtaining a postgraduate certificate gives you a chance to redeem part of the amount!
Scholarship of the Labor Office of the Capital City of Warsaw to fund postgraduate studies
The project is aimed at the unemployed and individuals over 45 years of age. The City Council can finance the cost of postgraduate studies, up to PLN 4000. Similar programs are available at Labor Offices across the country – we encourage you to search for information on what your hometown has to offer.
National Educational Fund
The fund provides up to 100% funding for postgraduate studies. Any employer can apply for funds to provide education for their employees. The subsidy can be provided for postgraduate or MBA studies – all that is required is that the employer takes the initiative or gives permission for the employee to start postgraduate studies. If you seek growth – get your manager interested in the opportunity to gain new qualifications for free!
State Fund for Rehabilitation of Disabled People
The program is implemented with funds from the State Fund for Rehabilitation of Disabled People. The main objective of the project is to help people with disabilities obtain higher education by subsidizing the cost of education – funds can be obtained for, among other things, undergraduate, graduate, long-cycle graduate studies, and postgraduate studies.
Polish Agency for Enterprise Development (PARP)
The Development Services Base makes it possible to freely choose the entity with which entrepreneurs and their employees will improve their competencies. The database allows you to easily and quickly find development services that meet your needs. Using the Database, you can improve your competencies, change the direction of your career, and make passion the source of your income.