Executive Master of Business Administration EMBA (online)
Management
Duration of study:
1 year (2 semesters)
Language:
polish
Main objectives
of the program
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy menedżera,
- przekazanie zasad stosowania nowoczesnych narzędzi analitycznych z zakresu zarządzania,
- przygotowanie do analizy organizacji,
- ukształtowanie praktycznych umiejętności menedżerskich: współdziałania z otoczeniem, rozwiązywania konfliktów, komunikowania się, prowadzenia negocjacji, inicjowania zmian, wrażliwej reakcji na problemy społeczne.
Career prospects
Studia EMBA są powszechnie uważane za najwyższą formę wykształcenia menedżerów. Program przygotowany jest z myślą o osobach, które zajmują, bądź będą zajmować kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach.
Wielu menedżerów odczuwa brak formalnego wykształcenia z zakresu finansów, zarządzania i marketingu, dlatego też studia EMBA stały się niezbędnym szczeblem w karierze zawodowej.
Absolwenci studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA) nabywają uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa (Podstawa prawna: art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2020, poz. 735).
This program
is for you if:
- Masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 4 lata
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
What will you
gain?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
do zasiadania w radach spółkach nadzorczych Skarbu Państwa
Zaświadczenie
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Curriculum and structure
Celem programu jest rozwijanie i pogłębianie u słuchaczy określonych umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu. EMBA przygotowuje do pracy menedżerskiej oraz do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa.
Komunikowanie się – definicje, sposoby, rodzaje, funkcje. Komunikowanie się a funkcje zarządzania i funkcje kierownicze, luka informacyjna. Style komunikacji. Efektywność komunikowania się. Uzgadnianie wspólnego stanowiska w warunkach sprzeczności interesów. Komunikacja a kultura. Komunikacja niewerbalna.
Proces decyzyjny klientów. Pozyskiwanie klientów. Utrzymywanie relacji z klientami w świecie wirtualnym. Różnorodność kulturowa i jej znaczenie dla usług/produktów oferowanych on-line. Strategie wejścia na obcy rynek. Przeszkody i trudności w relacjach z klientami. Zaufanie i lojalność klientów.
Władza centralna a władza lokalna – modele działania. Trzeci sektor – aspekty prawne i praktyczne. Dialog obywatelski na poziomie lokalnym i centralnym. Partycypacyjne mechanizmy tworzenia prawa. Perspektywy rozwoju relacji rząd – samorząd – trzeci sektor.
Wprowadzenie do problematyki dotyczącej strategii: pojęcie strategii, zarządzanie strategiczne, procesy opracowywania strategii. Otoczenie organizacji: makrootoczenie, branża przemysłu albo sektor, konkurenci i rynki, okazje i zagrożenia. Zdolność strategiczna organizacji: podstawy zdolności strategicznej, efektywność kosztowa, zdolność zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej, ocena zdolności strategicznej. Zamierzenia strategiczne organizacji: sprawowanie nadzoru nad korporacją, społeczna odpowiedzialność korporacji, wartości, misja, wizja i cele organizacji. Kultura organizacji a jej strategia. Strategia na poziomie jednostek biznesowych : podstawy przewagi konkurencyjnej: zegar strategii, utrzymanie przewagi konkurencyjnej, konkurencja i współpraca. Kierunki strategiczne i strategia na poziomie korporacji: kierunki strategiczne, powody dywersyfikacji działalności, tworzenie wartości a działania korporacji macierzystej. Strategia międzynarodowa: czynniki napędzające umiędzynarodowienie działalności, krajowe i międzynarodowe źródła przewagi, strategie międzynarodowe, wybór rynku i wejście na rynek. Metody wprowadzania strategii w życie i jej ocena. Stosowanie przyjętej strategii.
Planowanie ciągłości działania. Zarządzanie działalnością ratunkową. Analiza usługowego modelu szpitala pod kątem reagowania na kryzys. Analiza przyczyn i skutków kryzysu na działalność podstawową jednostek medycznych. Współpraca z rządowymi, samorządowymi lub regionalnymi jednostkami reagowania kryzysowego. Zarządzanie zmianą w kryzysie. Szybkozmienność i wirtualizacja procesów.
Warsztaty tworzenia i realizacji procedur kryzysowych (disaster recovery procedures). Procedury na wypadek: wojna, epidemia, katastrofy humanitarne, inne. Nowe technologie i ich rola w zapobieganiu kryzysom i łagodzeniu skutków w kryzysie. Cyberterroryzm, kryzysy w perspektywie długo- i krótkoterminowej. Zarządzanie odpornością na kryzys w placówce medycznej. Odporność systemowa i osobista.
Komunikacja asertywna – przyjmowanie i udzielanie informacji zwrotnej. Rola stereotypów i rutyny w komunikacji praz pracy zespołowej: mity i błędy przypisania komunikatu, błąd atrybucji. Komunikacja asertywna – prośba i polecenie, konstruktywna krytyka. Jak zbudować efektywny zespół- delegowanie zadań – budowanie odpowiedniego klimatu rozmowy, zasady tworzenia zadań. Zasady prowadzenia efektywnych spotkań biznesowych – przygotowanie i merytoryka, kształtowanie postaw asertywnych.
Od marketingu 3.0 do marketingu 4.0. Główne trendy kształtujące marketing. Zmiana układu sił – władza przechodzi w ręce klientów połączonych ze sobą̨ w Sieci. Od sił wyłączających do relacji integrujących. Od relacji pionowych do relacji poziomych. Od indywidualizmu do społeczności
Paradoksy marketingu w kontekście mocno powiązanych ze sobą̨ klientów. Mity na temat łączności i powiazań́ z innymi. Wpływowe subkultury cyfrowe: młodzi – zdobycie umysłów, kobiety. Zwiększanie udziału w rynku. Netizeni, czyli jak zdobyć́ serca klientów . Marketing 4.0 w erze cyfrowej. Od marketingu tradycyjnego do cyfrowego. Integracja marketingu tradycyjnego i cyfrowego. Nowe ramy marketingu w czasach gospodarki cyfrowej
Nowa ścieżka klienta: ścieżki zakupowe – od czterech A do pięciu A, od świadomości do orędownictwa – trójkąt wpływów. Zastosowanie taktycznego marketingu w erze gospodarki cyfrowej: marketing humanocentryczny służący atrakcyjności marki, zrozumienie ludzi za pomocą̨ cyfrowej antropologii, budowanie sześciu atrybutów humanocentrycznych marek. Marketing treści wzbudzający ciekawość́: treść́ to nowa reklama, #hashtag to nowy slogan, marketing treści krok po kroku. Marketing wielokanałowy służący zaangażowaniu. Era marketingu wielokanałowego. Marketing wielokanałowy krok po kroku. Marketing zaangażowania służący budowaniu więzi. Doskonalenie cyfrowego doświadczenia konsumenckiego za pomocą̨ aplikacji mobilnych. Rozwiazywanie problemów za pomocą̨ społecznościowego CRM. Prowokowanie pożądanych zachowaná dzięki grywalizacji. Efekt WOW! – Czym jest WOW. Zadowolenie, doświadczenie, zaangażowanie – WOW!
Charakterystyka mediów społecznościowych. Zakres przedmiotu, główne problemy i zagadnienia. Dynamika rozwoju technologii / zmiany w stylu komunikowania się ludzi. Rodzaje mediów społecznościowych. Funkcje i cele mediów społecznościowych. Skuteczność komunikacji w mediach społecznościowych. Metodyka wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach organizacji. Narzędzia do monitoringu i badania skuteczności działań w social mediach. Formy komunikacji w mediach społecznościowych oraz tworzenia skutecznych i efektywnych strategii komunikacyjnych i marketingowych. Projektowanie reklamy w mediach społecznościowych oraz ukazanie nowych trendów w social sellingu.
Pojęcie strategii zrównoważonego rozwoju. Kroki i cele w budowaniu strategii. Definicje CSR oraz narzędzia realizacji odpowiedzialnego biznesu. CSR a PR. Biała Księga. Różnorodne podejścia do strategia CSR. Pułapki i wątpliwości w podejściu do strategii. Działania oraz inspiracje związane z wprowadzeniem strategii. Komunikacja wewnętrzna z pracownikiem , ich oczekiwania. Angażowanie pracowników w realizację strategii. Gospodarka okrężna, gospodarka obiegu zamkniętego. Standardy ISO 26000, ISO 20121. Raporty społeczne w tym AA1000, raporty zintegrowane.
System kontroli wewnętrznej w organizacji – koncepcja III linii obrony przed ryzykiem. Audyt wewnętrzny a kontrola zarządcza. Podstawy prawne i standardy. Wartości etyczne. Przywództwo. Zarządzanie zasobami. Mechanizmy kontrolne. Informacja i komunikacja. Monitorowanie i raportowanie. Kontrola zarządcza – pojęcia, terminy.
Charakterystyka obrotu gospodarczego. Różnice pomiędzy obrotem powszechnym a gospodarczym. Klasyfikacja umów .Zasada swobody umów, pacta sunt servanda i rebus sic stantibus. Sposoby zawierania umów w obrocie gospodarczym i zasady redagowania umów handlowych. Elementy przedmiotowo i podmiotowo istotne. Sposób oznaczania przedsiębiorców w umowach. Rejestry przedsiębiorców. Wybrane przykłady umów handlowych. Zabezpieczenie wykonywania umów handlowych. Porozumienia przedkontraktowe: umowa przedwstępna, umowa ramowa, list intencyjny. Zapis na sąd polubowny. Klauzule mediacyjne.
Komunikacja interpersonalna a inne formy komunikacji – wprowadzenie. Modele komunikowania.
Rozwojowe aspekty komunikacji – nabywanie umiejętności komunikacyjnych. Komunikacja interpersonalna w wychowaniu. Komunikacja werbalna. Skuteczna argumentacja (elementy retoryki i erystyki). Komunikacja niewerbalna. Zależności pomiędzy komunikacją werbalną i niewerbalną. Bariery komunikacyjne i ich pokonywanie. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych – aktywne słuchanie. Bariery komunikacyjne i ich pokonywanie. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych –ekspresja siebie. Wykorzystywanie umiejętności komunikacyjnych w pracy socjalnej. Style konwersacyjne. Komunikacja interpersonalna w sytuacji konfliktu. Komunikowanie w grupie. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu projektami. Komunikowanie między ludźmi – ujęcie socjologiczne.
Charakterystyka public relations, analiza kampanii PR. Porównanie PR i innych dziedziny komunikowania publicznego. Wskazanie punktów wspólnych i rozbieżności. Relacje z mediami i rola mediów w kształtowaniu wizerunku firmy oraz kontaktów z otoczeniem. PR wewnętrzny w organizacji. PR kryzysowy i reakcja na zdarzenia kryzysowe. Sponsoring. Etyka i prawo w Public Relations.
Wprowadzenie do badań nad przyszłością. Metody budowania wizji przyszłości. Prognozowanie w technice. Idea foresightu. Przesłanki stosowania foresightu. Historia procesu foresight. Rodzaje oraz kategorie foresightu. Istota foresightu technologicznego. Foresight a planowanie strategiczne. Foresight a prognozowanie. Foresight technologiczny a zarządzanie technologią. Metody stosowane w projektach foresight: metody ilościowe, metody jakościowe (burza mózgów; analiza STEEPV i jej modyfikacje; analiza SWOT; metoda delficka; metoda kluczowych technologii; podstawy budowy scenariuszy – techniki formalne). Organizacja i prowadzenie programów foresight. Doświadczenia w prowadzeniu projektów typu foresight w Polsce i na świecie.
Potrzeby pracownicze- psychologiczne aspekty zarządzania personelem. Motywy pracownicze. Metody zarządzania personelem- wywieranie wpływu na pracowników. Procesy społeczne wewnątrz organizacji. Sytuacja społecznej kontroli. Konsonans godnościowy. Zarządzanie przez Wartości. Narzędzia zarządzanie przez wartości. System nagród i kar. Etos pracowniczy.
Stres i trema – ich znaczenie dla osób występujących publicznie. Autoprezentacja – czynniki wpływające na odbiór występującego. Przygotowanie wystąpienia publicznego: określenie tematyki, znaczenie audytorium, czas, możliwości techniczno-organizacyjne, cel wystąpienia. Mowa ciała i proksemika w wystąpieniach publicznych. Wokalika i emisja głosu w wystąpieniach publicznych. Słowo i obraz (dźwięk, film, muzyka, światło) w wystąpieniach publicznych. Tropy, schematy i motywy – powielanie i powtórzenia w wystąpieniach publicznych. Narzędzia multimedialne i ich rola w wystąpieniach publicznych. Wywieranie wpływu na słuchaczy (przekonywanie, perswadowanie, pytania retoryczne itp.) Motywacja i zaangażowanie – ich rola i znaczenie w wystąpieniach publicznych. Pytania, negacja i dyskusja w trakcie i po wystąpieniu publicznym. Ocenianie i analizowanie wystąpień publicznych cudzych i własnych.
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Lecturers
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Dziekan programów eksperckich (BBA, MSc, MBA) i associate profesor (adiunkt) w Paris School of Business (Francja). Ekspert w dziedzinie studiów futures, foresightu strategicznego i planowania scenariuszowego. Certyfikowany Praktyk Foresightu (IFTF), członek Association of Professional Futurists i International Institute of Forecasters. Prowadzi zajęcia z zakresu Megatrendów i Rozumienia Przyszłość oraz kursy mające na celu pogłębienie i zbadanie długoterminowego wpływu na branże i społeczeństwo.
Psycholog, trener – szkoleniowiec, mentor.
Absolwentka wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS (dawnej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie).
W Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA ukończyła:
- Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego ()
- Akademię Rozwoju Kompetencji Trenera INTRA (2009r.).
Posiada międzynarodowy certyfikat: IES Certified Assessor for Assessment & Development Center oraz Akademii Mentora.
Jest certyfikowanym użytkownikiem testów firmy Master Int.: MPA, EASI oraz ACE.
Doświadczenie zawodowe:
Od 2005 roku współpracuje z Akademią Ekonomiczno-Humanistyczną (dawniej Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie). Prowadzi zajęcia ćwiczeniowe dla studentów Psychologii, Zarządzania, Politologii oraz warsztaty i treningi w ramach specjalności Psychologia Przywództwa i Biznesu (dawniej: Przedsiębiorczości i Zarządzania).
Od 2010 roku prowadzi zajęcia dla uczestników studiów podyplomowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
W pracy szkoleniowej w ramach firmy Praktyka Psychologiczna Postęp od 2015 r. zajmuje się głównie rozwojem miękkich umiejętności społecznych,
z zakresu komunikacji, asertywności, umiejętności menadżerskich, umiejętności trenerskich, budowania zespołów pracowniczych oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Prowadzi szkolenia z przeciwdziałania anomii pracowniczej i budowania strategii wprowadzania i rozwoju etosu pracowniczego. W ramach swojej pasji, jaką jest psychologia społeczna zajmuje się zagadnieniem różnic pokoleniowych w Polsce i na świecie oraz tematyką uprzedzeń i błędów poznawczych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla YouTube, AwareHr, PGNiG, Banku Polskiego, Izb Skarbowych, Urzędu Miasta Legionowa, firmy Securitas, Renault Retail Group, Baumit, PZU Zdrowie, Your Way Sp.z o.o..
Dla Krajowej Szkoły Administracji Publicznej realizowała projekty:
- w zespole prof. Kosewskiego (Komunikacja interpersonalna oraz Zarządzanie przez wartości, 2009r.; Asertywność pracownicza, 2010r)
- Etyka, przeciwdziałanie korupcji oraz konfliktowi interesów, Warszawa i Olsztyn (X – XII. 2014).
Od 2019 r. prowadzi konsultacje dla osób poszukujących zmiany w pracy zawodowej.
Członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Doktor nauk prawnych, radca prawny. Specjalizuje się w obsłudze prawnej podmiotów leczniczych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie przygotowywania oraz opiniowania umów, sporządzania ekspertyz i opinii prawnych oraz zastępstwa procesowego. Jego doświadczenie oraz zainteresowania obejmują w szczególności prawo administracyjne, prawo ochrony danych osobowych, publiczne prawo ochrony zdrowia oraz prawo medyczne.
Celem przedmiotu będzie uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie sporządzania umów, ich zrozumienia oraz dokonania oceny postanowień zawartych w umowach. Przedmiot „Prawo umów w biznesie” obejmuje zagadnienia związane z zawieraniem umów, ich strukturą, określeniem obowiązków stron umowy, wykonywaniem umów oraz rozwiązaniem umów. Szczegółowym celem przedmiotu “Prawo umów w biznesie” jest zapoznanie uczestników studiów z umowami zawieranymi na gruncie Prawa farmaceutycznego.
Agnieszka Dziedzic, profesjonalny doradca prezesów i zarządów.
Po 20 latach doświadczenia w międzynarodowych firmach z
dynamicznie rozwijającego się sektora technologicznego i
biznesowego IBM, Microsoft, Prokom Software, Mennica
Polska), przez ostatnie lata specjalizuje się w doradztwie
strategicznym, zarządzaniu kryzysowym, coachingu i
komunikacji.
Współpracuje z klientami z kraju i zagranicy, oferuje także
wiedzę specjalistyczną w zakresie ustawień systemowych w
biznesie, zarządzaniu i rozwoju zawodowym. Jej wcześniejsze
doświadczenie pochodzi z wyższych stanowisk kierowniczych w
branży informatycznej i przemysłowej, w tym przedsięwzięć
typu start up i zarządzania cyklami rozwoju produktu.
Współpracuje z osobami i zespołami, aby pomóc im rozpoznać
ich potencjał i przezwyciężyć ograniczające przekonania, które
je powstrzymują.
Jej filozofią jest stały rozwój wiedzy. Agnieszka wierzy w naukę
przez całe życie bez względu na obszar zainteresowań. Chce
zarażać swoich klientów podobnym pragnieniem wiedzy i
rozwoju osobistego.
Praktyk i ekspert rynku medycznego z ponad 22 letnim stażem zawodowym zdobytym zarówno podczas pracy w centralnej jednostce Ministerstwa Zdrowia (Ośrodek Akredytacji Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia) oraz licznych firmach doradczych świadczących profesjonalne usługi doradcze dla przedsiębiorstw oraz podmiotów leczniczych. Ukończył fizykę medyczną oraz liczne studia podyplomowe z zakresu zarządzania firmami, marketingu i analiz rynkowych, normatywnych systemów zarządzania, audytu strategicznego na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Politechnice Krakowskiej oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent studiów podyplomowych Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestnik szkoleń z zarządzania i TQM w Kanadzie oraz w Japonii. Prowadził doradztwo dla kilkuset przychodni, szpitali i innych podmiotów rynku medycznego w zakresie przygotowania do procesu akredytacji Ministra Zdrowia czy certyfikacji normatywnych systemów zarządzania, w zakresie prawno-organizacyjnym, standaryzacji świadczeń zdrowotnych oraz kontraktowania świadczeń. Tworzył regulaminy, procedury postępowania, algorytmy czy standardy obsługi pacjenta dla kilkuset przychodni i szpitali w zakresie compliance. Doradzał setkom Zarządów podmiotów leczniczych w zakresie budowy misji, wizji i strategii, tworzenia kultury organizacyjnej i reorganizacji procesów oraz tworzenia systemu kontroli zarządczej. Koordynator kilku ogólnopolskich badań pozamedyczych standardów obsługi pacjenta metodą Tajemniczego Pacjent dla jednego z liderów prywatnych usług medycznych w Polsce. Audytor kilku wiodący jednostek certyfikujących system zarządzania jakością i system bezpieczeństwa informacji. Przeprowadził ponad kilkaset audytów certyfikujących system zarządzania jakością i system zarządzania bezpieczeństwem informacji w przedsiębiorstwach oraz podmiotach leczniczych. Inspektor Ochrony Danych w firmach oraz podmiotach leczniczych. Autor licznych publikacji z zakresu zarządzania podmiotami leczniczymi, konsolidacji i akwizycji na rynku ochrony zdrowia, restrukturyzacji i finasowania ochrony zdrowia oraz oceny medycznego i niemedycznego ryzyka ubezpieczeniowego (Evidence Based Underwriting).
Considering individual approaches to the needs of the Students, the University reserves the right to make changes to the program in accordance with their professional background, preparation, and interests. These changes can affect up to 25% of the curriculum.
We are open to suggestions regarding the implementation of the program. Together, we create our future.
The presented offer is for information purposes only and does not constitute a commercial offer within the meaning of art. 66 §1 of the Civil Code.
Fees
| Registration | Annual (1 installment) |
Per semester (2 installments) |
Monthly (10 installments) |
|---|---|---|---|
| 250 PLN | 7500 zł | 4250 zł | 950 zł |
Bank account number: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Transfer description: first name, last name, field of study
Discounts
-
-20% FOR GRADUATES
who graduated from UEHS within the last year.
-
-10% DISCOUNT FOR GRADUATES
who graduated from UEHS more than a year ago.
-
EDUCATION VOUCHER
Familiarize yourself with the terms of receiving vouchers (PDF, 200 KB).
External funding
Starting a postgraduate program does not have to be a financial burden. Getting funding for postgraduate studies is easier than you might think. Here are some of the available programs that you can take advantage of and complete your postgraduate studies at very attractive financial terms, with up to 100% funding. All you have to do is choose the best program for you, apply and start your postgraduate studies at the University of Economics and Human Sciences in Warsaw.
Please note that each participant individually contacts the project operator of a particular project to familiarize themselves with its terms and conditions. The project operators have their own regulations and accounting systems. After signing an agreement with an operator for a given service, contact the UEHS Postgraduate Education Center to provide the necessary documents and information.
The “OPEN” project
The initiative is co-financed by the European Social Fund and implemented by the Enterprise Development Foundation. The “Open” project is an offer of an interest-free loan for individuals who wish to expand their horizons. The loan can be used to complete courses, postgraduate studies, internships, and placements. Moreover – obtaining a postgraduate certificate gives you a chance to redeem part of the amount!
Scholarship of the Labor Office of the Capital City of Warsaw to fund postgraduate studies
The project is aimed at the unemployed and individuals over 45 years of age. The City Council can finance the cost of postgraduate studies, up to PLN 4000. Similar programs are available at Labor Offices across the country – we encourage you to search for information on what your hometown has to offer.
National Educational Fund
The fund provides up to 100% funding for postgraduate studies. Any employer can apply for funds to provide education for their employees. The subsidy can be provided for postgraduate or MBA studies – all that is required is that the employer takes the initiative or gives permission for the employee to start postgraduate studies. If you seek growth – get your manager interested in the opportunity to gain new qualifications for free!
State Fund for Rehabilitation of Disabled People
The program is implemented with funds from the State Fund for Rehabilitation of Disabled People. The main objective of the project is to help people with disabilities obtain higher education by subsidizing the cost of education – funds can be obtained for, among other things, undergraduate, graduate, long-cycle graduate studies, and postgraduate studies.
Polish Agency for Enterprise Development (PARP)
The Development Services Base makes it possible to freely choose the entity with which entrepreneurs and their employees will improve their competencies. The database allows you to easily and quickly find development services that meet your needs. Using the Database, you can improve your competencies, change the direction of your career, and make passion the source of your income.