Account Director w dfusion communication
“Wszystko widzę jako sztukę” – ten tytuł książki, którą z zamiłowaniem przegląda mój syn, celnie chwyta bliskie mi podejście do pasji i pracy. Pokazuje też, jak ważne jest umiejętne wplatanie elementów „z zewnątrz” w każdą historię, także tę biznesową. Zawodowo, jako Account Director w agencji dfusion, doradzam spółkom starej ekonomii jak wchodzić w nowoczesność nie tracąc przy tym tożsamości. Z tymi urodzonymi w cyfrowych czasach pracuję nad tym, by podkreślić ich ponadczasowy charakter. Przez ostatnie kilkanaście lat miałem przyjemność szkolić i współpracować z menedżerami i menedżerkami, członkiniami i członkami zarządów firm z sektora nowych technologii, energetyki, finansów i ubezpieczeń, środowiska startupów i sektora ochrony zdrowia. U podstaw każdego zagadnienia od zawsze stały innowacje i nowatorskie rozwiązania, które redefiniowały naszą codzienność. W trakcie tej przygody wspierałem działania komunikacyjne dla takich organizacji, jak m.in. Microsoft, Schneider Electric, PZU, Cisco, Anwim (MOYA), Adyen czy esri. Wierzę, że dobre strategie komunikacji i historie firm to te, które nie są sezonowe. Prywatnie od lat spaceruję po świecie sztuki współczesnej, zgłębiam wiedzę dotyczącą wina i fotografii. Czasami odkurzam zdobytą na studiach licencję pilota wycieczek i ruszam w podróż.
Specjalizuję się w komunikacji na rynku usług i produktów biznesowych (b2b) z naciskiem na budowanie długofalowych narracji dotyczących kluczowych zagadnień, jakimi są np. transformacje cyfrowa i energetyczna a także zrównoważony rozwój wspierany przez technologie. Jednocześnie prowadzę programy kreowania wizerunku eksperckiego (w tym tzw. boss branding), budowanie spójnej komunikacji wewnętrznej i sesje kreatywne, niezbędne w budowaniu skutecznych strategii komunikacyjnych. Obecnie skupiam się na współpracy z głównymi klientami firmy, prowadząc przy tym kilkunastoosobowy zespół utalentowanych konsultantek i konsultantów ds. komunikacji biznesowej oraz rozwijam dfusion insights – komórkę firmy skupioną na pracy z insightami, tworzeniu analiz i raportów dotyczących różnych obszarów rynku, w tym także przyszłości mediów i komunikacji.