Charakterystyka
Studia Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny adresowane są do osób, które realizują się zawodowo w ww. obszarze i pragną podnieść swoje kwalifikacje oraz do osób, które zamierzają rozpocząć swoją karierę.
Rozwój Internetu i e-usług jest teraz bardzo powszechny. Gospodarka przekształca się na naszych oczach. W pamięci zostają nam zawody i funkcjonowanie w środowisku poza internetowym, jednak przyszłość to zintegrowane środowisko komunikacji elektronicznej.
Ostatnie wydarzenia jak stany epidemiologiczne i masowe przejście gospodarki do pracy zdalnej z wykorzystaniem e-usług pokazują nam jak istotna jest wiedza i sprawne poruszanie się w świecie wirtualnym.
Celem kształcenia na studiach Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny jest rozwijanie i pogłębianie umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu zawodowego.
Do głównych założeń programu Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny należą:
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy menedżerskiej w oparciu o nowoczesne technologie,
- pozyskanie i utrwalenie wiedzy z zakresu rozwoju e-biznesu,
- utrwalenie umiejętności w obszarze social selling i social media,
- zapoznanie się z zagadnieniami wpływu Internetu na działanie wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.
Kluczowym aspektem Studiów jest ich wymiar praktyczny oraz podniesienie zagadnień związanych z komunikacją, kształtowanie wizerunku i prowadzenia biznesu w świecie wirtualnym.
Zajęcia prowadzone są przez praktyków, którzy dzielą się swoim bogatym doświadczeniem zarówno w obszarach zarządzania, ekonomii, marketingu, public relations, zarządzania ryzykiem i współpracą z instytucjami publicznymi. Nasi Wykładowcy posiadają bardzo szerokie doświadczenie na poziomie eksperckim.
Uczestnicy studiów zdobywają wiedzę ekspercką i utrwalą umiejętności przydatne w pracy zawodowej.