Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny
Zarządzanie
Czas trwania:
1 rok (2 semestry)
Język studiów:
polski
Główne
założenia programu
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy na temat content marketingu,
- przekazanie zasad stosowania nowoczesnych narzędzi analitycznych z zakresu marketingu,
- przygotowanie do analizy organizacji,
- ukształtowanie praktycznych umiejętności menedżerskich: współdziałania z otoczeniem, rozwiązywania konfliktów, komunikowania się, prowadzenia negocjacji, inicjowania zmian, wrażliwej reakcji na problemy społeczne.
Perspektywy zawodowe
Rozwój Internetu i e-usług jest teraz bardzo powszechny. Gospodarka przekształca się na naszych oczach. W pamięci zostają nam zawody i funkcjonowanie w środowisku poza internetowym, jednak przyszłość to zintegrowane środowisko komunikacji elektronicznej.
Ostatnie wydarzenia jak stany epidemiologiczne i masowe przejście gospodarki do pracy zdalnej z wykorzystaniem e-usług pokazują nam jak istotna jest wiedza i sprawne poruszanie się w świecie wirtualnym.
Studia Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny adresowane są do osób, które realizują się zawodowo w ww. obszarze i pragną podnieść swoje kwalifikacje oraz do osób, które zamierzają rozpocząć swoją karierę.
Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:
- Realizujesz się zawodowo w obszarze marketingu i pragniesz podnieść swoje kwalifikacje lub zamierzasz rozpocząć swoją karierę.
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
Co
zyskasz?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Program i struktura studiów
Celem kształcenia na studiach Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny jest rozwijanie i pogłębianie umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu zawodowego.
Do głównych założeń programu Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny należą:
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy menedżerskiej w oparciu o nowoczesne technologie,
- pozyskanie i utrwalenie wiedzy z zakresu rozwoju e-biznesu,
- utrwalenie umiejętności w obszarze social selling i social media,
- zapoznanie się z zagadnieniami wpływu Internetu na działanie wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.
Świat XXI w. to świat otwarty. Postęp w dystrybucji informacji i narzędziach komunikacyjnych jest wyjątkowo wysoki. Komunikacja zewnętrzna jest codziennością, na którą organizacje muszę zwracać uwagę w pierwszym rzędzie. Uczestnicy zapoznają się z zagadnieniami komunikacji zewnętrznej w różnych jej aspektach. Zajęcia praktyczne w oparciu o case studies.
Aktywność konsumencka przenosi swój ciężar w znaczącym stopniu do internetu. Podczas zajęć omówione zostaną zasady social sellingu, zagrożenia wynikające z jego stosowania oraz korzyści finansowe i wizerunkowe. Praca na przykładach.
W dobie rozwoju internetu oraz takich zdarzeń jak ograniczenia epidemiologiczne, wydaje się, że znaczna część aktywności szkoleniowej jest wykluczona. Podczas zajęć zapoznamy się ze stuczenymi narzędziami, budowanymi od podstaw, do realizacji e-nauki.
Człowiek – Obywatel – Mieszkaniec jest podmiotem. Marketing 4.0 stawia przede wszystkim na człowieka jako głównego odbiorcę komunikacji. Słuchacze zapoznają się z koncepcjami kształtowania komunikacji Marketingu 4.0
Klasyczne formy prowadzenia biznesu dominują w gospodarce. Należy jednak zwrócić uwagę, że rozwój e-biznesu jest już teraźniejszością i będzie przyszłością. W tym zakresie należy pogłębić zagadnienia prowadzenia i rozwoju e-biznesu. Słuchacze zapoznają się z przykładami dostosowania do form e-biznesu, standardowych form działalności gospodarczej.
Praktyczne zagadnienia związane z etykietą. Uczestnicy zapoznają się ze złymi przykładami zachowań jak i z dobrymi praktykami. Zajęcia prowadzone metodami case studies.
Praktyczne ćwiczenia umiejętności wystąpień publicznych oraz prezentowania siebie przed kamerą.
Zajęcia prowadzone na podstawie praktyki content marketingu. Omówione zostaną zasady i narzędzia tworzenia treści. Wskazanie korzyści ze stosowania metody content marketingowej – case studies.
10 godzin zajęć dydaktycznych
Zajęcia praktyczne opierające się zarówno na zasadach jak i dobrych praktykach związanych z funkcjonowaniem w sieci. Zajęcia prowadzone przez psychologa społecznego w oparciu o case studies.
Uczestnicy zajęć zapoznają się zarówno z koncepcjami jak i praktyką ww. zagadnień. Przedstawione zostaną projekty, przykłady dobrze skonstruowanych działań w obrębie CSR, Personal branding oraz zarządzania przez wartości.
Komunikacja międzyludzka: jakie zachodzą w niej zmiany, jakie są bariery, jak je niwelować, w jaki sposób porozumiewać się by być dobrze wysłuchanym i zrozumianym. Tymi zagadnieniami w wymiarze praktycznym Słuchacze zajmą się w module „komunikacja interpersonalna”.
Każda organizacja składa się z wewnętrznych struktur. Struktura składa się z jej uczestników czyli pracowników. Komunikacja wewnętrzna jest zatem kluczowa w wielu obszarach działania organizacji. Czy komunikacja wewnętrzna może mieć wpływ na wizerunek zewnętrzny? Może i ma. Podczas zajęć poruszone zostaną zagadnienia personal brending, wolontariatu pracowniczego, CSR oraz wielu innych wpływających na na wewnętrzny jak i zewnętrzny wizerunek organizacji.
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Wykładowcy kierunku
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Dziekan programów eksperckich (BBA, MSc, MBA) i associate profesor (adiunkt) w Paris School of Business (Francja). Ekspert w dziedzinie studiów futures, foresightu strategicznego i planowania scenariuszowego. Certyfikowany Praktyk Foresightu (IFTF), członek Association of Professional Futurists i International Institute of Forecasters. Prowadzi zajęcia z zakresu Megatrendów i Rozumienia Przyszłość oraz kursy mające na celu pogłębienie i zbadanie długoterminowego wpływu na branże i społeczeństwo.
Ekspert zarządzający w służbie zdrowia; absolwent Zespołu Szkół Medycznych w Radomiu na Wydziale Pielęgniarstwa; Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego studiów licencjackich na Wydziale Ekonomicznym; Olympus Szkoły Wyższej studiów magisterskich na Wydziale Ekonomicznym; TÜV Nord Polska programu efektywnego zarządzania dla kadry menedżerskiej; MBA, zarządzanie szpitalem; zarządzanie ryzykiem w opiece zdrowotnej; Uniwersytet Warszawski, studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania; zarządzanie w podmiotach leczniczych Uniwersytetu Warszawskiego studiów podyplomowych na Wydziale Ekonomicznym; ma uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa; Executive Master of Business Administration (MBA) Zarządzania w ochronie zdrowia.
Wykładowca akademicki, panelista, prelegent, autor licznych opracowań naukowych z zakresu zarządzania i systemu ochrony zdrowia; posiada eksperckie doświadczenie w zakresie funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, które zdobywał między innymi w Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA, Banku Gospodarstwa Krajowego, Medicover, Centrum Medycznym Damiana. Jest ekspertem wielu kluczowych debat i wydarzeń specjalnych związanych z sektorem ochrony zdrowia.
Pełnione funkcje: dyrektor Kolegium Kształcenia Podyplomowego Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, dyrektor Instytutu Systemu Ochrony Zdrowia Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie; BCC Business Centre Club Ekspert ds. Systemu Ochrony Zdrowia; członek Polskiego Towarzystwa Koderów Medycznych; ekspert ds. ochrony zdrowia Ogólnopolskiej Federacji Przedsiębiorców i Pracodawców przedsiębiorcy.pl; ekspert ds. ochrony zdrowia Akademii Kadr Europejskich, członek wspierający Polskiej Federacji Szpitali; ekspert Rynku Medycznego wydawnictwa Wiedza i Praktyka; Zarządzanie Placówką Medyczną.
Autor poda 40 publikacji naukowych z zakresu zarządzania
W 2011 roku otrzymał nagrodę dla Menedżera Roku w Ochronie Zdrowia nadawaną przez kapitułę wydawnictwa „Menadżer Zdrowia”; został odznaczony przez Ministra Zdrowia nagrodą „Za zasługi dla ochrony zdrowia” za racjonalizm i konsekwencję w działaniu; przez Marszałka medalem specjalnym „Pro Masovia” 2019 „Za zasługi w ochronie zdrowia”; w roku 2020 nagrodą Perła 30-lecia Wolności RP w kategorii Zarządzanie podmiotami leczniczymi.
Konsultant ds. HR z 20 letnim doświadczeniem biznesowym i ponad 10 letnim doświadczeniem w pracy związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
mgr Rita Schultz
mgr Mateusz Panek
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
Studia realizowane są stacjonarnie w weekendy, przy ul. Okopowej 59 w Warszawie.
W trosce o najwyższą jakość kształcenia informujemy, że w ramach realizowanego kierunku studiów podyplomowych dopuszcza się możliwość zaliczania poszczególnych przedmiotów w ramach wybranych modułów tematycznych.
Zaliczenie semestralne ma formę egzaminu w postaci testu wiedzy zgodnego z treściami programowymi.
Wszystkie działania związane z oceną efektów uczenia się realizowane są zgodnie z wytycznymi Uczelni oraz obowiązującymi standardami kształcenia.
Powyższe zarządzenie obowiązuje dla edycji rozpoczynającej się w semestrze zimowym 2025/2026.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.
Opłaty za studia
| Wpisowe | Rocznie (1 rata) |
Semestralnie (2 raty) |
Miesięcznie (10 rat) |
|---|---|---|---|
| 300 zł | 7500 zł | 4250 zł | 950 zł |
Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów
Promocje
-
-20 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu ostatniego roku.
-
-10 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu więcej niż rok.
-
BON EDUKACYJNY
zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów.
Dofinansowania
Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe na Uniwersytecie VIZJA.
Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.
Projekt "Open"
Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!
Stypendium Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawa z tytułu dofinansowania do studiów podyplomowych
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych oraz do osób powyżej 45. roku życia. Urząd Miasta może sfinansować koszt studiów podyplomowych nawet do 4000 zł. Podobnymi programami dysponują Urzędy Pracy w całej Polsce – zachęcamy do wyszukania informacji o tym, jaką ofertę przygotowało Państwa rodzinne miasto.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Fundusz daje możliwość zdobycia nawet 100% dofinansowania na studia podyplomowe. Każdy pracodawca może ubiegać się o środki na podniesienie kwalifikacji swoich pracowników. Dofinansowanie może zostać przekazane na studia podyplomowe lub MBA – wystarczy, że pracodawca wyjdzie z inicjatywą lub wyrazi zgodę na rozpoczęcie studiów podyplomowych przez pracownika. Jeśli chcesz się rozwijać – zainteresuj swojego szefa możliwością zdobycia nowych kwalifikacji za darmo!
Państwowy Fundusz rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Program jest realizowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Głównym celem projektu jest udzielenie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji – środki można zdobyć między innymi na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, a także na studia podyplomowe.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Baza Usług Rozwojowych zakłada możliwość swobodnego wyboru podmiotu, z którym przedsiębiorcy i ich pracownicy podniosą swoje kwalifikacje. Baza pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć usługi rozwojowe, odpowiadające na potrzeby użytkowników. Korzystając z BUR możesz podnieść kompetencję, zmienić kierunek swojej kariery, a pasję uczynić źródłem swoich dochodów.
Kolegium Kształcenia Podyplomowego dodaje wybrane kierunki do Bazy Usług Rozwojowych, po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z Kolegium Kształcenia Podyplomowego.
Dofinansowanie przez zakład pracy – Akademia Menadżera MŚP
Przedsiębiorstwa (Mikro-, małe i średnie) mogą uzyskać do 80% dofinansowania kosztów studiów podyplomowych dla pracowników zajmujących stanowiska kierownicze
Dofinansowania udzielane są w ramach programu Akademia Menadżera MŚP
- ProcessTeam Sp. z o.o. dla firm z województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie
- Krajowa Izba Gospodarcza dla firm z województw: mazowieckie, lubelskie
- Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Łódzka Izba Przemysłowo – Handlowa dla firm z województw: łódzkie, opolskie i śląskie
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu dla firm z województw: wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz ze wzorem Formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa do projektu oraz załącznikami dostępne są w systemie SOPLIN oraz na stronie internetowej Operatora:
- Lidera projektu: https://www.opiwpr.org.pl/projekty/akademia/attachments
- Partnera: https://marr.com.pl/Akademia_3.html
Stypendium Urzędu Pracy m.st. Warszawa
Urząd pracy może sfinansować do 100% kosztów studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia. Za okres uczestnictwa w zajęciach przewidzianych programem studiów osoba bezrobotna otrzyma stypendium w wysokości 20% zasiłku dla bezrobotnych.
Studia podyplomowe są formą kształcenia, na którą są przyjmowani kandydaci posiadający co najmniej kwalifikacje uzyskane na studiach pierwszego stopnia, zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera potwierdzone odpowiednim dyplomem. Studia podyplomowe prowadzone są na uczelni, w instytucie naukowym Polskiej Akademii Nauk, instytucie badawczym lub Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego. Studia podyplomowe trwają nie krócej niż dwa semestry i kończą się uzyskaniem kwalifikacji podyplomowych.
Oferta dla Pracodawców
Instytucje kierujące więcej niż jedną osobę na studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA otrzymują atrakcyjny rabat w wysokości 10%. Zasada rabatu jest następująca: pierwszy pracownik opłaca pełną kwotę, natomiast każdy kolejny pracownik otrzymuje 10% rabatu. Rabat ten przyznawany jest osobno przy naborze zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Promocje nie łączą się.
Karta Dużej Rodziny
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mają możliwość skorzystania z 5% rabatu na czesne za studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA. Należy jednak zaznaczyć, że rabaty nie sumują się oraz nie obejmują.
Zniżka dla Pracowników Uniwersytetu VIZJA
Pracownicy Uniwersytetu VIZJA mają możliwość skorzystania z oferty edukacyjnej Kolegium Kształcenia Podyplomowego. Na podstawie zarządzenia Nr 4/09/2023 Dyrektora Generalnego Uniwersytetu VIZJA z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przyznawania zniżek w opłacie czesnego na studia pracownikom Uniwersytetu VIZJA lub osobom bliskim pracowników. W przypadku chęci zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kontakt: podyplomowe@vizja.pl