Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny - Studia Podyplomowe w Warszawie

studia podyplomowe
Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny

Zapraszamy na edycję jesienną! Rekrutacja trwa do 30 września 2020 r.

Szybka i łatwa rekrutacja on-line.

Wystarczą cztery proste kroki, aby zapisać się na studia. Po wypełnieniu krótkiego formularza miejsce na studiach zostaje zarezerwowane. Wystarczy już tylko złożyć wymagane dokumenty. Zapraszamy!

Charakterystyka

Studia Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny adresowane są do osób, które realizują się zawodowo w ww. obszarze i pragną podnieść swoje kwalifikacje oraz do osób, które zamierzają rozpocząć swoją karierę.

Rozwój Internetu i e-usług jest teraz bardzo powszechny. Gospodarka przekształca się na naszych oczach. W pamięci zostają nam zawody i funkcjonowanie w środowisku poza internetowym, jednak przyszłość to zintegrowane środowisko komunikacji elektronicznej.

Ostatnie wydarzenia jak stany epidemiologiczne i masowe przejście gospodarki do pracy zdalnej z wykorzystaniem e-usług pokazują nam jak istotna jest wiedza i sprawne poruszanie się w świecie wirtualnym.

Celem kształcenia na studiach Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny jest rozwijanie i pogłębianie umiejętności nie­zbędnych w osiągnięciu sukcesu zawodowego.

 

Do głównych założeń programu Content Marketing, Social Media i PR Wewnętrzny należą:

  •  rozszerzanie i pogłębianie wiedzy menedżerskiej w oparciu o nowoczesne technologie,
  •  pozyskanie i utrwalenie wiedzy z zakresu rozwoju e-biznesu,
  • utrwalenie umiejętności w obszarze social selling i social media,
  • zapoznanie się z zagadnieniami wpływu Internetu na działanie wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji.

 

Kluczowym aspektem Studiów jest ich wymiar praktyczny oraz podniesienie zagadnień związanych z komunikacją, kształtowanie wizerunku i prowadzenia biznesu w świecie wirtualnym.

 

Zajęcia prowadzone są przez praktyków, którzy dzielą się swoim bogatym doświadczeniem zarówno w obszarach zarządzania, ekonomii, marketingu, public relations, zarządzania ryzykiem i współpracą z instytucjami publicznymi. Nasi Wykładowcy posiadają bardzo szerokie doświadczenie na poziomie eksperckim.

 

Uczestnicy studiów zdobywają wiedzę ekspercką i utrwalą umiejętności przydatne w pracy zawodowej.