Marketing i Reklama Komunikacja Zintegrowana
Zarządzanie
Czas trwania:
1 rok (2 semestry)
Język studiów:
polski
Główne
założenia programu
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy menedżera,
- przekazanie zasad działań w szeroko rozumianej branży komunikacyjnej oraz wykorzystywanymi narzędziami,
- przygotowanie do analizy organizacji,
- ukształtowanie praktycznych umiejętności menedżerskich: współdziałania z otoczeniem, rozwiązywania konfliktów, komunikowania się, prowadzenia negocjacji, inicjowania zmian, wrażliwej reakcji na problemy społeczne.
Perspektywy zawodowe
Zajęcia prowadzone są przez praktyków, którzy dzielić się będą swoim bogatym doświadczeniem zarówno w obszarach social media, komunikacji marketingowej jak i public relations. Nasi Wykładowcy posiadają doświadczenie, które pomoże przełożyć zagadnienia teoretyczne na rzeczywiste funkcjonowanie rynkowe.
Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 3 lata
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
Co
zyskasz?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Program i struktura studiów
Celem studiów jest przestawienie wielu form i aspektów komunikacyjnych począwszy od zagadnień PR i reklamy po regulacje prawne i aktualne trendy rynkowe.
- Wstęp do komunikacji,
- Etyka zawodu PR,
- Ład medialny w Polsce,
- Komunikacja zewnętrzna:
– strategie PR,
– relacje z mediami,
– public affairs,
– rzecznictwo prasowe,
– komunikacja korporacyjna,
– CSR (Społeczna Odpowiedzialność Biznesu) - Komunikacja wewnętrzna:
– wartości w pracy,
– techniki godnościowych motywacji pracowniczych,
– techniki wywierania wpływu i zarządzania zespołem,
– komunikacja korporacyjna,
– komunikacja kryzysowa, - FREELANCER – wady i zalety wolnego zawodu oraz prowadzenia działalności gospodarczej w marketingu, PR i mediach.
- Pojęcie marki, funkcje i wyróżniki marki,
- Strategie i pozycjonowanie marki,
- Wizerunek i tożsamość marki, zalety i wady silnej marki,
- Zintegrowana komunikacja marki,
- Praca na przykładach,
- Zajęcia warsztatowe (przygotowanie projektu marki).
- RODO,
- Prawo autorskie,
- Prawo prasowe,
- Formy współpracy (indywidualne, b2b),
- Współpraca z NGO,
- Działania szkoleniowe.
- Funkcja reklamy,
- Zasady tworzenia reklam,
- Współpraca z domami mediowymi,
- Współpraca z działami reklam redakcji,
- Reklama TV, radiowa,
- Reklama internetowa,
- Rynek reklamy w Polsce i na świecie,
- Case studies.
- Zagrożenia w internecie,
- Mowa nienawiści i reakcja na nią,
- Parental trolling,
- Dostępne kanały social media i ich specyfika,
- Tworzenie profili indywidualnych,
- Tworzenie profili firmowych,
- Zarządzanie informacją w mediach społecznościowych,
- Kreowanie własnego wizerunku w internecie,
- Content marketing.
- Komunikacja interpersonalna,
- Techniki wywierania wpływu,
- Reguły wpływu społecznego,
- Konflikty i zarządzanie konfliktami,
- Mediacje i negocjacje,
- Mentoring i Coaching,
- Rozwój umiejętności menedżerskich,
- Praca w grupie, zajęcia warsztatowe.
- Praca na przykładach,
- Praca warsztatowa (tworzenie projektów).
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Wykładowcy kierunku
mgr Izabela Marcewicz-Jendrysik
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania o specjalności zarządzanie ludźmi, absolwentka seminarium doktorskiego Akademii Koźmińskiego w Warszawie (doktorat pod kierunkiem prof. dra hab. H. Króla nt. Wpływu strategii firmy na motywowanie pracowników). Absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Szczecińskiego na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, kierunek Marketing i Zarządzanie, specjalność Handel i Marketing. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu wyceny i zarządzania nieruchomościami na Uniwersytecie Szczecińskim. Posiada uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa.
Wykładowca akademicki z 21 letnim stażem na różnych poziomach studiów, w tym Executive Master of Business Administration (MBA), w formie tradycyjnej i e-learningowej. Prowadząca wykłady, ćwiczenia, warsztaty, kursy i szkolenia, również wirtualne z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi (blended learning).
Autorka wielu programów i materiałów szkoleniowych z obszaru HR. Trenerka i szkoleniowiec w zakresie efektywnego zarządzania ludźmi. Konsultantka i współautorka wielu procesów personalnych w przedsiębiorstwach i firmach. Ekspertka w projektowaniu i wdrażaniu procesów, systemów i narzędzi rekrutacji, selekcji, onboardingu pracowników, oceny pracy, motywowania, rozwoju i budowania karier. Posiada eksperckie doświadczenie w zakresie zarządzania ludźmi, które zdobywała między innymi jako konsultant i szkoleniowiec w GWiK Goleniów, BMW Bońkowscy Szczecin. Propagatorka i popularyzatorka wiedzy o zarządzaniu szczególnie w zakresie HR. Projektantka i doradca we wdrażaniu procesów, systemów i narzędzi HR w wielu branżach, co celowo wykorzystuje w transferze wiedzy i dobrych praktyk. E-wykładowca, Certyfikat E-Nauczyciela nr 12/2013 wydany przez Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego. Lider modułu Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w ZPSB. Specjalista do spraw szkoleń w ZPSB w Szczecinie. Project manager konferencji naukowych organizowanych przez ZPSB w Szczecinie. Redaktor Naczelna czasopisma profesjonalnego ZPSB Firma i Rynek.
mgr Izabela Michaliszyn-Liwińska
Psycholog, trener – szkoleniowiec, mentor.
Absolwentka wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS (dawnej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie).
W Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA ukończyła:
- Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego ()
- Akademię Rozwoju Kompetencji Trenera INTRA (2009r.).
Posiada międzynarodowy certyfikat: IES Certified Assessor for Assessment & Development Center oraz Akademii Mentora.
Jest certyfikowanym użytkownikiem testów firmy Master Int.: MPA, EASI oraz ACE.
Doświadczenie zawodowe:
Od 2005 roku współpracuje z Akademią Ekonomiczno-Humanistyczną (dawniej Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie). Prowadzi zajęcia ćwiczeniowe dla studentów Psychologii, Zarządzania, Politologii oraz warsztaty i treningi w ramach specjalności Psychologia Przywództwa i Biznesu (dawniej: Przedsiębiorczości i Zarządzania).
Od 2010 roku prowadzi zajęcia dla uczestników studiów podyplomowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
W pracy szkoleniowej w ramach firmy Praktyka Psychologiczna Postęp od 2015 r. zajmuje się głównie rozwojem miękkich umiejętności społecznych,
z zakresu komunikacji, asertywności, umiejętności menadżerskich, umiejętności trenerskich, budowania zespołów pracowniczych oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Prowadzi szkolenia z przeciwdziałania anomii pracowniczej i budowania strategii wprowadzania i rozwoju etosu pracowniczego. W ramach swojej pasji, jaką jest psychologia społeczna zajmuje się zagadnieniem różnic pokoleniowych w Polsce i na świecie oraz tematyką uprzedzeń i błędów poznawczych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla YouTube, AwareHr, PGNiG, Banku Polskiego, Izb Skarbowych, Urzędu Miasta Legionowa, firmy Securitas, Renault Retail Group, Baumit, PZU Zdrowie, Your Way Sp.z o.o..
Dla Krajowej Szkoły Administracji Publicznej realizowała projekty:
- w zespole prof. Kosewskiego (Komunikacja interpersonalna oraz Zarządzanie przez wartości, 2009r.; Asertywność pracownicza, 2010r)
- Etyka, przeciwdziałanie korupcji oraz konfliktowi interesów, Warszawa i Olsztyn (X – XII. 2014).
Od 2019 r. prowadzi konsultacje dla osób poszukujących zmiany w pracy zawodowej.
Członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
dr Bożena Dancewicz
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Studia realizowane są stacjonarnie w weekendy, przy ul. Okopowej 59 w Warszawie.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
W trosce o najwyższą jakość kształcenia informujemy, że w ramach realizowanego kierunku studiów podyplomowych dopuszcza się możliwość zaliczania poszczególnych przedmiotów w ramach wybranych modułów tematycznych.
Zaliczenie semestralne ma formę egzaminu w postaci testu wiedzy zgodnego z treściami programowymi.
Wszystkie działania związane z oceną efektów uczenia się realizowane są zgodnie z wytycznymi Uczelni oraz obowiązującymi standardami kształcenia.
Powyższe zarządzenie obowiązuje dla edycji rozpoczynającej się w semestrze zimowym 2025/2026.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.
Opłaty za studia
| Wpisowe | Rocznie (1 rata) |
Semestralnie (2 raty) |
Miesięcznie (10 rat) |
|---|---|---|---|
| 300 zł | 4500 zł | 2750 zł | 650 zł |
Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów
Promocje
-
-20 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu ostatniego roku.
-
-10 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu więcej niż rok.
-
BON EDUKACYJNY
zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów.
Dofinansowania
Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe na Uniwersytecie VIZJA.
Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.
Projekt "Open"
Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!
Stypendium Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawa z tytułu dofinansowania do studiów podyplomowych
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych oraz do osób powyżej 45. roku życia. Urząd Miasta może sfinansować koszt studiów podyplomowych nawet do 4000 zł. Podobnymi programami dysponują Urzędy Pracy w całej Polsce – zachęcamy do wyszukania informacji o tym, jaką ofertę przygotowało Państwa rodzinne miasto.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Fundusz daje możliwość zdobycia nawet 100% dofinansowania na studia podyplomowe. Każdy pracodawca może ubiegać się o środki na podniesienie kwalifikacji swoich pracowników. Dofinansowanie może zostać przekazane na studia podyplomowe lub MBA – wystarczy, że pracodawca wyjdzie z inicjatywą lub wyrazi zgodę na rozpoczęcie studiów podyplomowych przez pracownika. Jeśli chcesz się rozwijać – zainteresuj swojego szefa możliwością zdobycia nowych kwalifikacji za darmo!
Państwowy Fundusz rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Program jest realizowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Głównym celem projektu jest udzielenie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji – środki można zdobyć między innymi na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, a także na studia podyplomowe.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Baza Usług Rozwojowych zakłada możliwość swobodnego wyboru podmiotu, z którym przedsiębiorcy i ich pracownicy podniosą swoje kwalifikacje. Baza pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć usługi rozwojowe, odpowiadające na potrzeby użytkowników. Korzystając z BUR możesz podnieść kompetencję, zmienić kierunek swojej kariery, a pasję uczynić źródłem swoich dochodów.
Kolegium Kształcenia Podyplomowego dodaje wybrane kierunki do Bazy Usług Rozwojowych, po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z Kolegium Kształcenia Podyplomowego.
Dofinansowanie przez zakład pracy – Akademia Menadżera MŚP
Przedsiębiorstwa (Mikro-, małe i średnie) mogą uzyskać do 80% dofinansowania kosztów studiów podyplomowych dla pracowników zajmujących stanowiska kierownicze
Dofinansowania udzielane są w ramach programu Akademia Menadżera MŚP
- ProcessTeam Sp. z o.o. dla firm z województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie
- Krajowa Izba Gospodarcza dla firm z województw: mazowieckie, lubelskie
- Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Łódzka Izba Przemysłowo – Handlowa dla firm z województw: łódzkie, opolskie i śląskie
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu dla firm z województw: wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz ze wzorem Formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa do projektu oraz załącznikami dostępne są w systemie SOPLIN oraz na stronie internetowej Operatora:
- Lidera projektu: https://www.opiwpr.org.pl/projekty/akademia/attachments
- Partnera: https://marr.com.pl/Akademia_3.html
Stypendium Urzędu Pracy m.st. Warszawa
Urząd pracy może sfinansować do 100% kosztów studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia. Za okres uczestnictwa w zajęciach przewidzianych programem studiów osoba bezrobotna otrzyma stypendium w wysokości 20% zasiłku dla bezrobotnych.
Studia podyplomowe są formą kształcenia, na którą są przyjmowani kandydaci posiadający co najmniej kwalifikacje uzyskane na studiach pierwszego stopnia, zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera potwierdzone odpowiednim dyplomem. Studia podyplomowe prowadzone są na uczelni, w instytucie naukowym Polskiej Akademii Nauk, instytucie badawczym lub Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego. Studia podyplomowe trwają nie krócej niż dwa semestry i kończą się uzyskaniem kwalifikacji podyplomowych.
Oferta dla Pracodawców
Instytucje kierujące więcej niż jedną osobę na studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA otrzymują atrakcyjny rabat w wysokości 10%. Zasada rabatu jest następująca: pierwszy pracownik opłaca pełną kwotę, natomiast każdy kolejny pracownik otrzymuje 10% rabatu. Rabat ten przyznawany jest osobno przy naborze zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Promocje nie łączą się.
Karta Dużej Rodziny
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mają możliwość skorzystania z 5% rabatu na czesne za studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA. Należy jednak zaznaczyć, że rabaty nie sumują się oraz nie obejmują.
Zniżka dla Pracowników Uniwersytetu VIZJA
Pracownicy Uniwersytetu VIZJA mają możliwość skorzystania z oferty edukacyjnej Kolegium Kształcenia Podyplomowego. Na podstawie zarządzenia Nr 4/09/2023 Dyrektora Generalnego Uniwersytetu VIZJA z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przyznawania zniżek w opłacie czesnego na studia pracownikom Uniwersytetu VIZJA lub osobom bliskim pracowników. W przypadku chęci zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kontakt: podyplomowe@vizja.pl