E - ZDROWIE
Zarządzanie
Czas trwania:
1 rok (2 semestry)
Język studiów:
polski
Główne
założenia programu
- kompleksowe pogłębienie wiedzy z zakresu administracji najczęściej występującymi środowiskami informatycznymi,
- pozwala zdobyć niezbędne umiejętności w zakresie zarządzania projektami, a także usługami w środowisku IT,
- dodatkowe elementy programu obejmujące kompetencje społeczne, przekazują słuchaczom umiejętności w zakresie komunikacji na przecięciu dwóch obszarów: IT oraz Biznesu
Perspektywy zawodowe
Studia podyplomowe E-zdrowie, to oferowany przez naszą uczelnię unikalny kierunek kształcenia, który został przygotowany dla pracowników działów IT zatrudnionych w placówkach medycznych, przychodniach oraz szpitalach, ale także dla informatyków pracujących w innych branżach. Wszędzie tam gdzie są oni odpowiedzialni za administrowanie oraz utrzymanie środowiska informatycznego w organizacji.
Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:
- Jesteś zainteresowany problematyką IT w zdrowiu oraz dokumentacją medyczną
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
Co
zyskasz?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Program i struktura studiów
Kierunek ten umożliwia kompleksowe pogłębienie wiedzy z zakresu administracji najczęściej występującymi środowiskami informatycznymi oraz pozwala zdobyć niezbędne umiejętności w zakresie zarządzania projektami, a także usługami w środowisku IT. Dodatkowe elementy programu obejmujące kompetencje społeczne, przekazują słuchaczom umiejętności w zakresie komunikacji na przecięciu dwóch obszarów: IT oraz Biznesu. Studia zostały przygotowane z myślą o pracownikach odpowiedzialnych za obsługę struktury informatycznej w środowisku przedsiębiorstwa, oraz specjalistach IT, którzy prowadzą ogólne zarządzanie lokalne lub wsparcie dla użytkowników końcowych. Dodatkowe wzbogacenie przygotowanego kierunku studiów o kluczowe zagadnienia, niezbędne dla pracowników działów IT – tj. Zarządzanie Usługami Informatycznymi przedsiębiorstwa oraz wiedzę z zakresu najważniejszych zasad prowadzenia projektów informatycznych – pozwalają na zdobycie niezbędnej wiedzy, która ułatwi uczestnikom swobodne poruszanie się w codziennej pracy informatycznej.
1. Instalowanie systemu Windows
- Przedstawiamy Windows 10
- Wersje i wymagania systemu Windows 10
- Opcje wdrażania
- Aktualizacja do systemu Windows
- Narzędzia do wdrażania
2. Konfiguracja i personalizacja po instalacji
- Konfiguracja i dostosowanie menu Start systemu Windows
- Typowe opcje konfiguracji
- Zaawansowane metody konfiguracji
- Zarządzanie sterownikami i urządzeniami
3. Aktualizacja systemu Windows w systemie Windows 10
- Model obsługi systemu Windows
- Aktualizowanie systemu Windows
4. Konfigurowanie sieci
- Konfiguracja połączenia sieciowego IP
- Wdrażanie rozpoznawanie nazw
- Implementacja łączności z siecią bezprzewodową
- Omówienie dostępu zdalnego
- Zdalne zarządzanie
5. Konfigurowanie pamięci masowej
- Przegląd opcji przechowywania
- Zarządzanie pamięcią lokalną
- Konserwacja dysków i woluminów
- Zarządzanie miejscami do przechowywania
6. Zarządzanie aplikacjami w systemie Windows 10
- Dostarczanie aplikacji użytkownikom
- Zarządzanie uniwersalnymi aplikacjami Windows
- Przeglądarki internetowe w systemie Windows 10
7. Konfigurowanie autoryzacji i uwierzytelniania
- Poświadczenia
- Konfigurowanie kontroli konta użytkownika
8. Konfigurowanie dostępu do danych i ich wykorzystanie
- Przegląd systemów plików
- Konfigurowanie i zarządzanie dostępem do plików
- Konfigurowanie folderów współdzielonych i zarządzanie nimi
9. Konfigurowanie ochrony przed zagrożeniami i zaawansowane zabezpieczenia
- Ochrona przed złośliwym oprogramowaniem i zagrożeniami
- Windows Defender
- Zasady bezpieczeństwa połączeń
- Zaawansowane metody ochrony
10. Obsługa środowiska Windows 10
- Architektura systemu Windows
- Narzędzia wsparcia i diagnostyczne
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera
11. Rozwiązywanie problemów z plikami i aplikacjami
- Odzyskiwanie plików w systemie Windows 10
- Rozwiązywanie problemów z aplikacją
12. Rozwiązywanie problemów z systemem operacyjnym
- Rozwiązywanie problemów z uruchamianiem systemu Windows
- Rozwiązywanie problemów z usługami systemu operacyjnego
13. Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i sterownikami
- Rozwiązywanie problemów z awariami sterowników urządzeń
- Przegląd rozwiązywania problemów ze sprzętem
- Rozwiązywanie problemów fizycznych
14. Wstęp do lokalnych polityk grupowych
- Ustawienia zabezpieczeń systemu
- Szablony zabezpieczeń
- Analiza polityk grupowych
15. Wstęp do usługi Hyper-V
- Tworzenie maszyn wirtualnych
- Tworzenie i zarządzanie wirtualnym sieciami
- Ochrona maszyn wirtualnych
- Dostępne interfejsy linii komend
- Podstawowe komendy do administracji systemem plików
- Dokumentacja wbudowana w system
- Narzędzia UNIX do pracy z plikami tekstowymi
- Podstawy pracy w VIM
- Administracja lokalnymi użytkownikami i grupami
- Zmiana uprawnień i właścicieli plików
- Jak używać narzędzia find (wraz z akcjami)
- Przekierowanie wyjścia w BASH oraz kody wyjścia
- Administracja procesami w UNIX
- Zarządzanie pakietami przy pomocy RPM oraz YUM
- Moduły pakietów w EL 8
- Podstawy SELinux
- Zarządzanie usługami przy pomocy Systemd
- Targety w Systemd
16. Zarządzanie urządzeniami blokowymi
17. Proces startu systemu i rozwiązywanie problemów ze startem systemu
18. Administracja usługą Rsyslog
19. Administracja usługą Cron
20. Konfiguracja Cockpit do zarządzania serwerami
21. Obsługa KVM przy pomocy Libvirt i Cockpit
22. Instalacje systemu manualne i zautomatyzowane (kickstart)
1. Budowa i zasada działania skryptów bashowych
2. Struktury kontrolujące działanie skryptu – testy, pętle itp.
3. Debugowanie skryptów bash
4. Zmienne w skryptach
5. Instalacja i konfiguracja serwera zarządzającego i hostów zarządzanych w Ansible
6. Budowa plików inventory i ansible.conf
7. Komendy ad-hoc. Skrypty bashowe a komendy ad-hoc
8. Zasada działania playbooków i języka YAML
9. Struktury sterujące pracą playbooków: warunki, pętle itp.
10. Zmienne w playbookach
11. Role jako sposób dystrybucji rozwiązań ansiblowych
12. Ansible Galaxy
13. Bezpieczeństwo w Ansible – zastosowanie ansible-vault.
1. Wprowadzenie:
- Czym jest, a czym nie jest projekt i zarządzanie projektami?
- Jaka jest różnica pomiędzy produktem, projektem, programem i portfelem?
- Co wyróżnia projekt od innych sposobów zarządzania?
- Czy trójkąt projektu wyczerpuje wszystkie aspekty zarządzania projektem?
- Najlepsze praktyki zarządzania projektami: czynniki powodzenia i porażek w projektach
- Projekt w ujęciu metod i standardów
- Ćwiczenie: przyczyny niepowodzeń/sukcesów projektów
- Czym różni się projekt zwinny (agile) od przewidywalnego?
2. Cykl życia projektu:
- Płaszczyzny, procesy, techniki i narzędzia zarządzania projektami
- Przygotowanie, rozpoczynanie, realizowanie, monitorowanie i kontrola oraz zamykanie
projektu - Jak mieć większą kontrolę nad projektem? Etapy projektu, tolerancje, raporty, zapisy
- Odniesienie do specyfiki projektów realizowanych przez uczestników
3. Przygotowywanie projektu:
- Cel, rezultat, korzyści. Jak poprawne zdefiniować cele projektu
- Ćwiczenie: definiowanie celów projektu
- Jak zapewnić, aby klient dostał to czego chce? Zapewnianie jakości
- Ćwiczenie: definiowanie produktu projektu
- Jakość w projekcie. Jak i po co ją mierzyć?
- Jak ocenić, czy projekt jest korzystny, potrzebny i wykonalny? Definiowanie uzasadnienia
projektu - Ćwiczenie: definiowanie uzasadnienia projektu
- Kto powinien wziąć udział w projekcie i jakiej roli? Definiowanie struktury organizacyjnej
projektu - Jaka struktura jest najlepsza dla różnych projektów?
- Elementy zarządzania zespołem projektowym
- Kto jest za, a kto przeciw, kto zyska a kto straci w związku z projektem? Definiowanie
interesariuszy projektu - Ćwiczenie: definiowanie struktury projektu
4. Od produktu do zadania, planowanie projektu:
- Od czego zacząć? Planowanie zasad zarządzania projektem w obszarach: jakości, zmiany,
ryzyka, komunikacji, zaopatrzenia - Planowanie w oparciu o produkty oraz strukturę podziału pracy
- Jak sprawdzić czy o czymś nie zapomnieliśmy?
- Produkty, zadania i co dalej? Harmonogramowanie i szacowanie
- Cóż począć z nadmierną alokacją? Bilansowanie
- Czy nie zapomnieliśmy o ryzyku?
- Jakich narzędzi użyć do planowania?
- Planowanie produktów i działań
5. Plan, harmonogram, budżet – efekt dobrego planowania
6. Zestawienie planu projektu oraz pozostałych niezbędnych do realizacji projektu informacji
7. Zarządzanie ryzykiem:
- Czym jest ryzyko?
- Jaki poziom ryzyka jest tolerowany w projekcie?
- Kreatywne metody identyfikacji ryzyk – burza mózgów, diagramy przyczynowo skutkowe
- Ocenianie ryzyka i planowanie reakcji na ryzyko
- Reagowanie na ryzyko – odejmowanie racjonalnych decyzji w stanie niepewności – praktyczne
metody, - Planowanie ryzyka
8. Komunikacja i jakość:
- Jak zarządzać informacją?
- Kto co i kiedy?
- Jakość – opracowanie i zatwierdzenie
- Kto się ma tym wszystkim zająć?
9. Zarządzanie zmianami:
- Zagrożenie chaosem w wymaganiach
- Czy zmiana musi być problemem?
- Jak zorganizować dobry proces kontroli zmian
- Ćwiczenie: zarządzanie zagadnieniami projektowymi
10. Realizacja planów, postępy, sterowanie
- Skąd wiem, gdzie w projekcie się znajduje?
- Jaki system raportowania wprowadzić
- Jakie działania należy przedsięwziąć w przypadku zagrożenia przekroczenia tolerancji
11. Kiedy i jak zamknąć projekt?
12. Doświadczenie z realizacji projektu. Jak je zbierać i rozpowszechniać?
1. Czym jest efektywny Help Desk
- Rola i miejsce Help Desk w procesach IT
- Podstawy filozofii ITIL
- Organizacja Help Desk
- Miary efektywności
- Help Desk jako kluczowy obszar budowania pozytywnego wizerunku IT w organizacji
- Kluczowe problemy i wyzwania
2. Gra symulacyjna – wprowadzenie w tematykę komunikacji w Help Desk
- Gra symulacyjna mająca na celu pokazanie najważniejszych elementów skutecznej
komunikacji Help Desk
- Komunikacja od ogółu do szczegółu oraz dopasowanie języka do poziomu nadawcy
komunikatu - Typologia stylów komunikacyjnych – wpływ na efektywną komunikację
3. Skuteczna komunikacja pracownika Help Desk cz.
- Pozytywna postawa w sytuacji obsługi użytkownika – filary obsługi klienta
- Model 4 P
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – jak skutecznie się komunikować twarzą w twarz oraz
podczas rozmowy telefonicznej - Modulacja głosu jako narzędzie komunikacji telefonicznej
4. Skuteczna komunikacja pracownika Help Desk cz. 2
- Najczęstsze źródła nieporozumień w komunikacji z klientem Help Desk
- Umiejętności formułowania zrozumiałych i precyzyjnych wypowiedzi
- Umiejętności rozumienia wypowiedzi innych osób
- Model czterech płaszczyzn komunikatów według von Thuna
5. Docieranie do potrzeb klienta
- Techniki efektywnego pozyskiwania informacji od klientów
- Pytania otwarte oraz zamknięte – kiedy ich używać
- Różne rodzaje pytań – ich skuteczność w zależności od celu rozmowy
- Aktywne słuchanie – słyszenie versus słuchanie
6. Trudne rozmowy z klientami
- Asertywnie, czyli jak?
- Podejście NVC – komunikacja bez przemocy
- 5 kamizelek ratunkowych w komunikacji z trudnym klientem
- Budowanie asertywnych komunikatów
- Asertywna odmowa
- Obrona granic
Radzenie sobie z negatywnymi emocjami – techniki radzenie sobie ze stresem
– – –
Opcja 2 – „Asertywność w negocjacjach” – 2 dni (1 zjazd).
1. Co to oznacza?…Czyli podstawowe postawy negocjacyjne.
2. Narzędzia komunikacji w negocjacjach.
3. Strategie w negocjacjach.
4. Własne granice w negocjacjach.
Zakres dodatkowy realizowany przez Akademie Ekonomiczno-Humanistyczną.
Zakres dodatkowy realizowany przez Akademie Ekonomiczno-Humanistyczną.
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Wykładowcy kierunku
Moduły: Administracja systemami Windows
Trener Altkom Akademii. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z tematyki Microsoft, a także wyjątkowe kompetencje w zakresie przekazywania wiedzy technicznej oraz prowadzenia zajęć warsztatowych. Brał udział w wielu projektach informatycznych: standaryzacyjnych, wdrożeniowych oraz szkoleniowych, w obszarach IT. Jest częstym prelegentem seminariów oraz prezentacji dotyczących tematyki bezpieczeństwo systemów Microsoft.
Moduły: Administracja systemem Linux
Trener Altkom Akademii. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zakresie administracji serwerami internetowymi pod kontrolą systemu Linux (RedHat, Ubuntu Server) oraz Windows Server. Zajmował się wdrożeniami serwerów z systemem Centos 6, 7. Przez wiele lat był wsparciem technicznym dla użytkowników systemów Linux oraz angażował się w rozwiązywanie praktycznych problemów występujących w infrastrukturach informatycznych. Posiada doświadczenie trenerskie w zakresie autoryzowanych szkoleń RedHat oraz wieloletnie doświadczenie w zakresie szkoleń autorskich dotyczących: Ansible – automatyzacji w systemie Linux, administracji Linux, wprowadzenia do OKD oraz technologii OpenStack. Na co dzień zajmuje się technologiami serwerowymi oraz klienckimi związanymi z systemami linuxowymi, a także szkoleniami w tym zakresie oraz administruje dystrybucjami Centos oraz Ubuntu Server. Doskonali się w dziedzinie automatyzacji serwerów z użyciem technologii Ansible oraz poszerza kompetencje z dziedziny konteneryzacji.
Moduły: Zarządzania Projektami oraz Usługami IT
Trener Altkom Akademii. Absolwent Politechniki Warszawskiej ze specjalizacją w zakresie budowy i programowania maszyn cyfrowych. Jest trenerem, ekspertem oraz konsultantem w obszarze zarządzania usługami IT, strategią IT, IT governance oraz architektury korporacyjnej. Prowadził szkolenia, warsztaty oraz symulacje biznesowe w obszarze zarządzania usługami IT, Enterprise Governance of I&T, zarządzania architekturą korporacyjną. Wieloletni kierownik projektów oraz główny ekspert w projektach związanych z tworzeniem katalogu usług IT oraz procesów zarządzania usługami IT. Posiada liczne certyfikaty oraz uprawnienia w zakresie Zarządzania usługami IT.
Moduł: Kompetencje społeczne w obszarze IT
Trener Altkom Akademii, coach, praktyk biznesu z doświadczeniem jako project manager. Od 2005 roku prowadzi szkolenia i coaching dla organizacji. Specjalizuje się w obszarze psychologicznych umiejętności w zarządzaniu oraz umiejętności przywództwa. Jest ekspertem w projektowaniu szkoleń i kształceniu trenerów. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując jako menedżer w działach marketingu kilku międzynarodowych firm. Zarządzał zespołami i szkolił się z nowoczesnych metod zarządzania: Agile PM, Scrum. Posiada akredytację International Coach Federation. Jest certyfikowanym konsultantem DiSC i FRIS. Posiada też kwalifikację coacha zespołowego i grupowego. Ukończył szkolenie z wykorzystania metody dramy w szkoleniach. Jest certyfikowanym facylitatorem wg Procesu Iceberg – ukończył szkolenie podstawowe i zaawansowane z Tony Mannem ukończone akredytacją Institute of Leadership and Management w Londynie.
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
Studia realizowane są stacjonarnie w weekendy, przy ul. Okopowej 59 w Warszawie.
W trosce o najwyższą jakość kształcenia informujemy, że w ramach realizowanego kierunku studiów podyplomowych dopuszcza się możliwość zaliczania poszczególnych przedmiotów w ramach wybranych modułów tematycznych.
Zaliczenie semestralne ma formę egzaminu w postaci testu wiedzy zgodnego z treściami programowymi.
Wszystkie działania związane z oceną efektów uczenia się realizowane są zgodnie z wytycznymi Uczelni oraz obowiązującymi standardami kształcenia.
Powyższe zarządzenie obowiązuje dla edycji rozpoczynającej się w semestrze zimowym 2025/2026.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.
Opłaty za studia
| Wpisowe | Rocznie (1 rata) |
Semestralnie (2 raty) |
Miesięcznie (10 rat) |
|---|---|---|---|
| 300 zł | 7500 zł | 4250 zł | 950 zł |
Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów
Promocje
-
-20 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu ostatniego roku.
-
-10 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu więcej niż rok.
-
BON EDUKACYJNY
Zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów (plik PDF, 200 KB).
Dofinansowania
Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe na Uniwersytecie VIZJA.
Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.
Projekt „Open”
Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!
Stypendium Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawa z tytułu dofinansowania do studiów podyplomowych
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych oraz do osób powyżej 45. roku życia. Urząd Miasta może sfinansować koszt studiów podyplomowych nawet do 4000 zł. Podobnymi programami dysponują Urzędy Pracy w całej Polsce – zachęcamy do wyszukania informacji o tym, jaką ofertę przygotowało Państwa rodzinne miasto.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Fundusz daje możliwość zdobycia nawet 100% dofinansowania na studia podyplomowe. Każdy pracodawca może ubiegać się o środki na podniesienie kwalifikacji swoich pracowników. Dofinansowanie może zostać przekazane na studia podyplomowe lub MBA – wystarczy, że pracodawca wyjdzie z inicjatywą lub wyrazi zgodę na rozpoczęcie studiów podyplomowych przez pracownika. Jeśli chcesz się rozwijać – zainteresuj swojego szefa możliwością zdobycia nowych kwalifikacji za darmo!
Państwowy Fundusz rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Program jest realizowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Głównym celem projektu jest udzielenie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji – środki można zdobyć między innymi na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, a także na studia podyplomowe.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Baza Usług Rozwojowych zakłada możliwość swobodnego wyboru podmiotu, z którym przedsiębiorcy i ich pracownicy podniosą swoje kwalifikacje. Baza pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć usługi rozwojowe, odpowiadające na potrzeby użytkowników. Korzystając z BUR możesz podnieść kompetencję, zmienić kierunek swojej kariery, a pasję uczynić źródłem swoich dochodów.
Kolegium Kształcenia Podyplomowego dodaje wybrane kierunki do Bazy Usług Rozwojowych, po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z Kolegium Kształcenia Podyplomowego.
Dofinansowanie przez zakład pracy – Akademia Menadżera MŚP
Przedsiębiorstwa (Mikro-, małe i średnie) mogą uzyskać do 80% dofinansowania kosztów studiów podyplomowych dla pracowników zajmujących stanowiska kierownicze
Dofinansowania udzielane są w ramach programu Akademia Menadżera MŚP
- ProcessTeam Sp. z o.o. dla firm z województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie
- Krajowa Izba Gospodarcza dla firm z województw: mazowieckie, lubelskie
- Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021.
- Łódzka Izba Przemysłowo – Handlowa dla firm z województw: łódzkie, opolskie i śląskie
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu dla firm z województw: wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz ze wzorem Formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa do projektu oraz załącznikami dostępne są w systemie SOPLIN oraz na stronie internetowej Operatora:
- Lidera projektu: https://www.opiwpr.org.pl/projekty/akademia/attachments
- Partnera: https://marr.com.pl/Akademia_3.html
Stypendium Urzędu Pracy m.st. Warszawa
Urząd pracy może sfinansować do 100% kosztów studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia. Za okres uczestnictwa w zajęciach przewidzianych programem studiów osoba bezrobotna otrzyma stypendium w wysokości 20% zasiłku dla bezrobotnych.
Studia podyplomowe są formą kształcenia, na którą są przyjmowani kandydaci posiadający co najmniej kwalifikacje uzyskane na studiach pierwszego stopnia, zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera potwierdzone odpowiednim dyplomem. Studia podyplomowe prowadzone są na uczelni, w instytucie naukowym Polskiej Akademii Nauk, instytucie badawczym lub Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego. Studia podyplomowe trwają nie krócej niż dwa semestry i kończą się uzyskaniem kwalifikacji podyplomowych.
Oferta dla Pracodawców
Instytucje kierujące więcej niż jedną osobę na studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA otrzymują atrakcyjny rabat w wysokości 10%. Zasada rabatu jest następująca: pierwszy pracownik opłaca pełną kwotę, natomiast każdy kolejny pracownik otrzymuje 10% rabatu. Rabat ten przyznawany jest osobno przy naborze zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Promocje nie łączą się.
Karta Dużej Rodziny
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mają możliwość skorzystania z 5% rabatu na czesne za studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA. Należy jednak zaznaczyć, że rabaty nie sumują się oraz nie obejmują.
Zniżka dla Pracowników Uniwersytetu VIZJA
Pracownicy Uniwersytetu VIZJA mają możliwość skorzystania z oferty edukacyjnej Kolegium Kształcenia Podyplomowego. Na podstawie zarządzenia Nr 4/09/2023 Dyrektora Generalnego Uniwersytetu VIZJA z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przyznawania zniżek w opłacie czesnego na studia pracownikom Uniwersytetu VIZJA lub osobom bliskim pracowników. W przypadku chęci zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kontakt: podyplomowe@vizja.pl