Przejdź do treści

Komunikacja z pacjentem w opiece farmaceutycznej

farmacja
Czas trwania:
16 godzin

Data szkolenia:
zostanie ustalona po zebraniu grupy

Tryb szkolenia:
stacjonarny

Główne
założenia programu

  • Przygotowanie do profesjonalnego prowadzenia usług opieki farmaceutycznej.
  • Pogłębienie umiejętności komunikacji z pacjentem i innymi specjalistami ochrony zdrowia.
  • Przekazanie praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia wywiadu w ramach różnych usług opieki farmaceutycznej.
  • Przygotowanie do prowadzenia efektywnej edukacji pacjenta w zależności od jego potrzeb.
  • Zajęcia prowadzone z dwóch perspektyw psychologa i farmaceuty (warsztaty będą prowadziły obie specjalistki jednocześnie).
  • Trening umiejętności praktycznych – praca oparta na case study.

Perspektywy zawodowe

Szkolenie przeznaczone jest dla magistrów farmacji i ma na celu praktyczne przygotowanie do profesjonalnego prowadzenia opieki farmaceutycznej zgodnie z ustawą o zawodzie farmaceuty.
Szkolenie umożliwia podniesienie kompetencji klinicznych w pracy z pacjentem

Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:

  • Jesteś magistrem farmacji
  • Wiążesz swoją przyszłość z pracą w aptece
  • Chcesz pracować z pacjentami świadcząc usługi opieki farmaceutycznej

Co
zyskasz?

Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia.

Świadectwo ukończenia szkolenia

Dyplom ukończenia w języku angielskim

Program szkolenia

Celem programu jest rozwijanie i pogłębianie u słuchaczy określonych umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu na polu profesjonalnego prowadzenie opieki w aptece.

W celu zwiększenia efektywności zajęcia będą prowadzone z dwóch perspektyw psychologa i farmaceuty (warsztaty będą prowadziły obie specjalistki jednocześnie).

Kluczowe umiejętności niezbędne do efektywnej komunikacji w różnych kontekstach zawodowych

Podstawowe zasady efektywnej komunikacji w opiece zdrowotnej. Najczęstsze bariery

Dostosowanie metody prowadzenia wywiadu do świadczonej usługi

Budowanie i utrzymywanie relacji z pacjentem

Sprawność językowa pacjenta, podstawowe błędy w komunikacji

Transteoretyczny model zmiany

Omówienie założeń i zasad prowadzenia wywiadu motywującego

Omówienie techniki przekazu zwrotnego

Optymalizacja terapii i przestrzeganie zaleceń terapeutycznych

Coaching zdrowotny

Prowadzący

Dr Małgorzata Guzowska

Mgr Agnieszka Moszczyński

Opłata za szkolenie 880 zł