Executive Master of Business Administration (EMBA) Coaching i Mentoring
Zarządzanie
Czas trwania:
1,5 roku (3 semestry)
Język studiów:
polski
Główne
założenia programu
• Poszerzenie kompetencji menedżera w obszarze umiejętności interpersonalnych i wspierania rozwoju innych.
• Zdobycie nowoczesnych umiejętności z zakresu coachingu i mentoringu zgodnie z międzynarodowymi standardami EMCC.
• Przygotowanie do pełnienia roli Mentora i Coacha w środowisku organizacyjnym.
• Przygotowanie do zaawansowanej pracy w takich obszarach jak rozwijanie potencjału pracowników, budowanie efektywnych relacji, stymulowanie kreatywności zespołu, rozwiązywanie trudnych sytuacji, rozwijanie samodyscypliny, skuteczna komunikacja wielopoziomowa, inicjowanie zmian i przeprowadzanie procesów transformacji.
• Rozwinięcie kompetencji przyszłościowych, takich jak kreatywne myślenie, odporność na zmiany, elastyczność i adaptacyjność, motywacja, samoświadomość, ciekawość intelektualna, empatia, aktywne słuchanie, przywództwo i wpływ społeczny.
Aspirujesz do Bycia Profesjonalnym Coachem i Mentorem?
Program EMBA z kierunkiem Coaching i Mentoring jest zaprojektowany, by wyposażyć Cię w umiejętności potrzebne do wspierania rozwoju innych i poszerzenia własnych kompetencji interpersonalnych. Przeznaczony jest dla tych, którzy chcą zdobyć nowoczesne umiejętności w tych dziedzinach, zgodnie z międzynarodowymi standardami EMCC.
Studia nigdy dotąd nie były tak praktyczne! Wykłady prowadzone wyłącznie przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem.
Rekrutacja trwa do października 2024.
Perspektywy zawodowe
Studia EMBA to uznawany standard kształcenia dla menedżerów. Program został stworzony z myślą o osobach zajmujących już lub planujących objęcie stanowisk kierowniczych w firmach. Po ukończeniu studiów otrzymasz dyplom EMBA oraz certyfikat Coacha i Mentora, uznawane przez międzynarodowe stowarzyszenie EMCC za spełnienie najwyższych standardów w tych dziedzinach.
Akredytacja międzynarodowa
To pierwsze w Polsce studia Coachingu i Mentoringu posiadające międzynarodową akredytację od European Mentoring & Coaching Council, co umożliwia zdobycie Indywidualnej Akredytacji Coacha i Mentora EIA EMCC na poziomie Practitioner.
Doskonałe dla menedżerów, specjalistów z dziedziny HR oraz liderów organizacji. Program wspiera rozwijanie kompetencji oraz samoświadomości.
Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym lub w dziale HR.
- Posiadasz wyższe wykształcenie.
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy online.
Co
zyskasz?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych MBA.
Zaświadczenie
pozwalające na zasiadanie w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa
Dyplom
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim.
Certyfikat
Akredytowanego kursu według standardów EMCC na poziomie Practitioner.
Wsparcie
w uzyskaniu międzynarodowej Akredytacji EIA EMCC
Program i struktura studiów
Program studiów „Coaching i Mentoring” ma na celu wyposażenie uczestników w umiejętności niezbędne do rozwijania i wydobywania potencjału innych osób. Program ten jest oparty na najwyższych międzynarodowych standardach EMCC i przygotowuje do samodzielnej praktyki zawodowej jako Coach i Mentor, co pozwala na uzyskanie Akredytacji Mentora EMCC.
- Definicja, rodzaje i kontekst historyczny
- Coaching i Mentoring w kontekście innych metod rozwoju
- Podejście European Mentoring and Coaching Council (EMCC) – 25 lat badań
- Podstawowe zasady i paradygmaty
- Rozwój coacha i mentora – standardy europejskie
- Postawa coacha i mentora
(18 godzin dydaktycznych)
• Kompetencje zgodne z EMCC
• Zarządzanie procesem i kontraktowanie
• Praca z perspektywą i „wyłączanie mapy”
• Aktywne słuchanie
• Ustalanie celów w procesie coachingu i mentoringu
(9 godzin dydaktycznych)
(9 godzin dydaktycznych)
• Mocne pytania coachingowe i praca z pytaniami
• Praca w przestrzeni
• Uaktywnianie potencjału i praca oparta na zasobach klienta
• Planowanie działań i Action Plany
• Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
• Dysocjacja, asocjacja i metapoziom
• Metoda pracy z dylematami
• Wzorce i zmiana nawyków
• Metaprogramy jako style naszej percepcji
• Mapa Myśli i SMS
• Proces zmiany, jej etapy oraz sposoby interwencji
• Praca z ograniczeniami i przekonaniami z różnych nurtów psychologii i coachingu
• Relacje w obszarze zawodowym i prywatnym jako temat w coachingu – metody pracy z relacjami
• Metafora jako metoda pracy coachingowej
• Zastosowanie wizualizacji, obrazu, opowieści i przedmiotów w pracy z metaforą.
• Spełnienie i szczęście jako temat pracy + techniki
• Rozwijanie kreatywności i elastyczności
(72 godziny dydaktyczne)
- Rozpoznawanie własnych mocnych stron i zasobów związanych z pracą coachingową i mentoringową
- Obszary do rozwoju i praca nad nimi
- Przygotowanie się do roli świadomego profesjonalisty
- Uważność na innych i na siebie
(18 godzin dydaktycznych)
- Nurty psychologii wykorzystywane w coachingu i mentoringu
- Koncepcje osobowości a rozwój osobisty
- Elementy psychologii uczenia się
(8 godzin dydaktycznych)
• Specyfika mentoringu
• 5 metod pracy mentora
• Style pracy mentoringowej
(18 godzin dydaktycznych)
- Mentoring w kontekście biznesowym i poza nim
- Cele, zadania i rola mentoringu w organizacjach
- Wdrażanie programów mentoringowych w organizacjach
- Menedżer jako mentor – kiedy to jest możliwe?
- Tworzenie przestrzeni dla mentoringu i coachingu w organizacjach
- Warunki skuteczności budowania programów mentoringowych
- Dobre praktyki mentoringowe w kontekście rozwoju organizacyjnego
(9 godzin dydaktycznych)
(3 moduły, 3×18= 54 godziny dydaktyczne)
- Dbałość o równowagę i rozwój
- Etyka pracy Coacha i Mentora – czyli odpowiedzialna praca
- Ewaluacja w coachingu i mentoringu – metody
- Superwizja w pracy Coacha i Mentora
(9 godzin dydaktycznych)
(18 godzin dydaktycznych)
(18 godzin dydaktycznych)
- 36 godzin praktyki mentoringu i coachingu
- Nagranie jednej sesji + Superwizja sesji
- Opracowanie raportów i Refleksji z własnej pracy
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Wykładowcy kierunku
Akredytowany Coach i Mentor, Partner Zarządzający Norman Benett, Psycholog, wykładowca Coachingu i Mentoringu, Supervisor
Coach i Mentor z akredytacją europejską EIA w EMCC, 18 lat doswiadczeń w prowadzeniu sesji indywidualnych i grupowych. Od 2005 aktywnie pracuje jako Executive Coach i Mentor rozwijając potencjał kadry kierowniczej i liderów w organizacjach. Prowadzi również sesje Life Coachingu pomagając osiągać życiowe cele i harmonię wewnętrzną. Przeprowadziła ponad 800 godzin coachingu indywidualnego i mentoringu.
Z wykształcenia Psycholog ze specjalizacją Psychologia Społeczna i Psychoterpia.
Prowadzi sesje, które mają na celu przygotować do wyzwań, zadbać o równowagę psychiczną, odzyskać sens i radość życia, zadbać o swoje zdrowie, poradzić sobie z emocjami i zmianami życiowymi.
Poza tym: Praktyk i Master NLP, absolwentka kursów u Roberta Diltsa, Arnolda Mindla, David Clutterbucka, Lukasa Derksa, terapeuta Racjonalnej Terapii Zachowań I i II stopnia, licencjonowany konsultant MBTI (R) ( Myers-Briggs Type Indicator ) oraz Maxi DISC – narzędzi do badania osobowości i rozwoju własnego potencjału. Absolwentka Akademii Psychobiologii, Integrative Systemic Coaching i Szkoły Ustawień Systemowych Gerharda Walpera.
25 lat doświadczeń jako trener biznesu i konsultant. W 2001 roku założyła firmę szkoleniowo – coachingową Norman Benett, która działa do dziś. Jako Dyrektor Zarządzający kierowała zespołem przez 20 lat.
Tworzyła i prowadziła projekty rozwojowe oraz programy szkoleń w obszarze komunikacji, umiejętności przywódczych, asertywności, odporności psychicznej i rozwoju osobistego. Pracowała dla ponad 200 organizacji (między innymi dla: Ernst & Young, KPMG, NIK, PZU, PKO SA, Polkomtel, Siemens, BSH, Philips, Wydawnictwo G+J, Roche Diagnostics, Tchibo, Whirlpool, Rigips, Skanska, Orlen, Velvet, Bridgestone,) Prowadziła warsztaty, szkolenia, team coachingi, konsultacje indywidualne, coaching i mentoring, planowała programy szkoleniowe.
Jest również wykładowcą coachingu, supervisorem dla coachów i mentorów oraz Assessorem EMCC.
Jest wykładowcą akademickim i uczy coachingu i mentoringu.
Stworzyła kursy z Akredytacją EQA: Coach Praktyk Life & Busines Coaching oraz Mentoring Diploma w Norman Benett.
W 2007 roku zaprosiła European Mentoring & Coaching Council do Polski, od tego czasu dba o standardy coachingu i mentoringu. Vice Prezes Zarządu EMCC Poland w latach 2009 – 2012. Członek Honorowy EMCC Poland od 2016
Od kilku lat wdraża programy mentoringowe i przygotowuje mentorów w organizacjach.
Wybitny ekspert w dziedzinie coachingu i mentoringu, posiadający akredytację EIA EMCC na poziomie practitioner, co potwierdza jego wysokie kwalifikacje i profesjonalizm. Jego 20-letnie doświadczenie jako trener i menedżer, w połączeniu z członkostwem w EMCC Poland i pracy zgodnej z Globalnym Kodeksem etyki EMCC, czyni go uznanym autorytetem w branży.
Pełnione funkcje: Współwłaściciel firmy szkoleniowej Norman Benett istniejącej na rynku od ponad 22 lat zajmującej się szkoleniami dla wyższej kadry managerskiej, coachingiem, mentoringiem i superwizją. W latach 2019-2022 dwukrotnie wybierany na prezesa European Mentoring and Coaching Council Poland. Specjalizuje się w Executive Coachingu, koncentrując się na takich aspektach jak wzmacnianie pewności siebie w roli lidera, efektywna komunikacja w zespole, wewnętrzny spokój i opanowanie oraz balans między życiem zawodowym a prywatnym.
Wykładowca akademicki: Jako doświadczony wykładowca, od 2012 roku uczy zawodu coacha w Akademii Coachingu i Mentoringu Norman Benett, posiadającej akredytację EMCC. Jego zaangażowanie w nauczanie obejmuje również prowadzenie zajęć z coachingu na studiach podyplomowych. Od 2021 roku prowadzi także akredytowane studia podyplomowe z mentoringu. Robert Łężak jest współtwórcą programu coachingu w Norman Benett Academy, gdzie przyczynił się do przeprowadzenia 50 edycji akredytowanego kursu coachingu na poziomie Practitioner, z udziałem ponad 500 absolwentów. Jako wiodący wykładowca, od 2015 roku prowadzi zajęcia z coachingu na studiach podyplomowych. Od 2016 roku prowadzi Studia Podyplomowe Coaching, mające na celu profesjonalne przygotowanie słuchaczy do roli coachów.
Superwizor i Asesor: Jego wkład w rozwój zawodowy innych obejmuje także superwizje grupowe i indywidualne dla coachów i mentorów, przeprowadzenie ponad 300 godzin takich superwizji, a także pomoc w ubieganiu się o Międzynarodową akredytację EIA EMCC na poziomie Foundation i Practitioner dla ponad 40 osób.
Edukator i autor wielu publikacji i książek: Autor dwóch książek uznawanych przez studentów za wyjątkowo praktyczne narzędzia: „Przewodnik na ścieżce coacha – czyli jakich błędów unikać w trakcie prowadzenia sesji coachingu”, opisuje w niej ponad 50 najczęstszych błędów popełnianych przez początkujących coachów. Druga książka to „50 historii na 50 sesji mentoringu lub coachingu” w której opisuje, jak pracować metaforą w coachingu a jak w mentoringu. Robert Łężak angażuje się również w działalność edukacyjną poprzez tworzenie filmów, artykułów, podcastów https://www.youtube.com/robertlezak oraz prowadzenie portalu www.wszystkoocoachingu.pl Wszystko o coachingu to magazyn, którego celem jest profesjonalizacja branży, promowanie dobrych praktyk zawodowych i ram kompetencyjnych oraz poszerzanie kompetencji coachingowych i superwizyjnych wśród profesjonalistów tych dziedzin i www.sprawdzonycoach.pl miejsce to łączy osby poszukujące wsparcia z najlepszymi specjalistami w dziedzinie coachingu gdzie coachowie mogą w sposób odpłatny prowadzić sesje coachingu. Jego projekty edukacyjne, takie jak videoblogi, podcasty i artykuły, odzwierciedlają jego pasję i zaangażowanie w dzieleniu się wiedzą i doświadczeniem.
Więcej informacji o jego pracy i projektach znajdziesz na stronie www.robertlezak.pl.
Mentor i Coach z Europejską Indywidualną Akredytacją EIA EMCC na poziomie practitioner. Konsultant biznesowy, wykładowca akademicki.
Absolwentka UW – Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji. Ukończyła studia podyplomowe – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Administracji i Zarządzania w Warszawie.
Doświadczony menedżer, ponad 20 lat w branży B2B. Od 18 lat w branży szkoleniowej. Dyrektor sprzedaży w firmach szkoleniowo- doradczych: DOOR Group SA, Franklin Covey, Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o. o, (obecnie IBD Business School).
Współzałożycielka i prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Mentorów.
Współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu. Wykładowca akademicki, wykłada między innymi Coaching i mentoring w organizacji, Etykę w biznesie i Budowanie relacji w biznesie.
Pomaga organizacjom projektować nowatorskie rozwiązania rozwojowe dla pracowników, wspiera w planowaniu kariery zawodowej, rozwoju przywództwa, uczy budować efektywne zespoły oraz długotrwałe relacje w biznesie.
Zainteresowania: człowiek i jego rozwój, podróże – poznawanie nowych kultur.
Doświadczenia w zakresie mentoringu:
- Współzałożycielka i prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Mentorów, wcześniej Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenie Mentoringu
- Współtwórca studiów podyplomowych z mentoringu, pomysłodawczyni programu Akademii Mentora realizowanej w ramach MSM.
- Współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu, gdzie od 2016 (siedem edycji) jest mentorem „non profit”.
- W 2013 r. brała udział w projekcie badawczym „Mentoring w praktyce polskich przedsiębiorstw” realizowanym przez PARP. W ramach badań, prowadzała warsztaty z mentorami i mentees wypracowujące korzyści z wdrażania mentoringu w Organizacjach.
- W 2016/2017 r., brała udział w projekcie Mentor – Tutor – Trener – kompleksowy program kształcenia osób dorosłych.”, realizowanego przez ARI w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Prowadziła badania i przygotowała raport” „Analiza narzędzi mentoringowych w organizacjach wspierających pracowników w rozwoju kluczowych kompetencji- ocena wdrażania i rekomendacje” .
- Współorganizatorka i panelistka Konferencji Mentoringowej Super M – Listopad 2017
- Projektowała i wdrażała programy mentoringowe w organizacjach.
- Prowadzi indywidualne projekty mentoringowe dla kadry menedżerskiej w obszarach rozwój osobisty, przywództwo, sprzedaż.
- Prowadziła warsztaty rozwojowe np. („Mentoring, uczeń i mistrz[1]wdrożenia, najlepsze praktyki”, „ Mentoring jak zarządzać wiedzą i talentami”, „Mentorzy i podopieczni”, „Rola mentoringu w projektach interimowych” „Profesjonalny Mentor”, „Wprowadzenie do Mentoringu”, „Mentoring: moda czy metoda”, „Rozwój Talentów poprzez mentoring”
Autorka artykułów o mentoringu
- Mentoring to jest relacja dwóch stron, Personel i Zarządzanie 5/2018
- Mentoring dobrze przemyślany, Forum penitencjarne 6/2017
- Mentoring to styl życia Blog „Przyjazny coaching”, Linkedin
Pedagożka, terapeutka, przedsiębiorczyni.
Współzałożycielka Spektrum Wrażliwości. Od 6 lat zaangażowana w tworzenie przestrzeni inspiracji, poszukiwania skutecznych metod i nowego spojrzenia na neuroróżnorodność w rodzinie i biznesie. Wcześniej przez 20 lat wprowadzała i tworzyła programy telewizyjne w TVP2 (w tym min: autorka ”Pytania na śniadanie”) zarządzała zespołami producenckimi i redakcyjnymi. Teraz przede wszystkim poszukuje i wspiera rozwiązania biznesowe oparte o idee różnorodności i inkluzywności. Realizuje projekty przyczyniające się do wyrównywania szans i włączania jednej z defaworyzowanych grup społecznych, osób ze spektrum autyzmu.
Kobieta w spektrum autyzmu, dziennikarka, producentka telewizyjna i filmowa. Współzałożycielka Spektrum Wrażliwości.
Zależy jej na zmianie stereotypów w postrzeganiu neuroróżnorodności, a zwłaszcza spektrum autyzmu w społeczeństwie. Kreuje i wdraża projekty, które mają na celu realne ułatwienia w życiu i pracy ludziom neuroatypowym. Wspiera własnym doświadczeniem organizacje i przedsiębiorstwa rozpowszechniając wiedzę o wykorzystaniu unikalnych cech osób neuroatypowych. Zarządzając przez 20 lat dużymi produkcjami telewizyjnymi i filmowymi udowadnia na swoim przykładzie, że człowiek z ASD może odnosić sukcesy zawodowe wykorzystując swój nietypowy potencjał.
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
Studia realizowane są stacjonarnie w weekendy, przy ul. Okopowej 59 w Warszawie.
W trosce o najwyższą jakość kształcenia informujemy, że w ramach realizowanego kierunku studiów podyplomowych dopuszcza się możliwość zaliczania poszczególnych przedmiotów w ramach wybranych modułów tematycznych.
Zaliczenie semestralne ma formę egzaminu w postaci testu wiedzy zgodnego z treściami programowymi.
Wszystkie działania związane z oceną efektów uczenia się realizowane są zgodnie z wytycznymi Uczelni oraz obowiązującymi standardami kształcenia.
Powyższe zarządzenie obowiązuje dla edycji rozpoczynającej się w semestrze zimowym 2025/2026.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.
Opłaty za studia
| Wpisowe | Całość (1 rata) |
Semestralnie (3 raty) |
Miesięcznie (15 rat) |
|---|---|---|---|
| 300 zł | 15000 zł | 5335 zł | 1135 zł |
Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów
Promocje
-
-20 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu ostatniego roku.
-
-10 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu więcej niż rok.
-
BON EDUKACYJNY
Zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów (plik PDF, 200 KB).
Dofinansowania
Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe na Uniwersytecie VIZJA.
Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.
Projekt „Open”
Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!
Stypendium Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawa z tytułu dofinansowania do studiów podyplomowych
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych oraz do osób powyżej 45. roku życia. Urząd Miasta może sfinansować koszt studiów podyplomowych nawet do 4000 zł. Podobnymi programami dysponują Urzędy Pracy w całej Polsce – zachęcamy do wyszukania informacji o tym, jaką ofertę przygotowało Państwa rodzinne miasto.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Fundusz daje możliwość zdobycia nawet 100% dofinansowania na studia podyplomowe. Każdy pracodawca może ubiegać się o środki na podniesienie kwalifikacji swoich pracowników. Dofinansowanie może zostać przekazane na studia podyplomowe lub MBA – wystarczy, że pracodawca wyjdzie z inicjatywą lub wyrazi zgodę na rozpoczęcie studiów podyplomowych przez pracownika. Jeśli chcesz się rozwijać – zainteresuj swojego szefa możliwością zdobycia nowych kwalifikacji za darmo!
Państwowy Fundusz rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Program jest realizowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Głównym celem projektu jest udzielenie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji – środki można zdobyć między innymi na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, a także na studia podyplomowe.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Baza Usług Rozwojowych zakłada możliwość swobodnego wyboru podmiotu, z którym przedsiębiorcy i ich pracownicy podniosą swoje kwalifikacje. Baza pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć usługi rozwojowe, odpowiadające na potrzeby użytkowników. Korzystając z BUR możesz podnieść kompetencję, zmienić kierunek swojej kariery, a pasję uczynić źródłem swoich dochodów.
Kolegium Kształcenia Podyplomowego dodaje wybrane kierunki do Bazy Usług Rozwojowych, po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z Kolegium Kształcenia Podyplomowego.
Dofinansowanie przez zakład pracy – Akademia Menadżera MŚP
Przedsiębiorstwa (Mikro-, małe i średnie) mogą uzyskać do 80% dofinansowania kosztów studiów podyplomowych dla pracowników zajmujących stanowiska kierownicze
Dofinansowania udzielane są w ramach programu Akademia Menadżera MŚP
- ProcessTeam Sp. z o.o. dla firm z województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie
- Krajowa Izba Gospodarcza dla firm z województw: mazowieckie, lubelskie
- Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021.
- Łódzka Izba Przemysłowo – Handlowa dla firm z województw: łódzkie, opolskie i śląskie
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu dla firm z województw: wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz ze wzorem Formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa do projektu oraz załącznikami dostępne są w systemie SOPLIN oraz na stronie internetowej Operatora:
- Lidera projektu: https://www.opiwpr.org.pl/projekty/akademia/attachments
- Partnera: https://marr.com.pl/Akademia_3.html
Stypendium Urzędu Pracy m.st. Warszawa
Urząd pracy może sfinansować do 100% kosztów studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia. Za okres uczestnictwa w zajęciach przewidzianych programem studiów osoba bezrobotna otrzyma stypendium w wysokości 20% zasiłku dla bezrobotnych.
Studia podyplomowe są formą kształcenia, na którą są przyjmowani kandydaci posiadający co najmniej kwalifikacje uzyskane na studiach pierwszego stopnia, zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera potwierdzone odpowiednim dyplomem. Studia podyplomowe prowadzone są na uczelni, w instytucie naukowym Polskiej Akademii Nauk, instytucie badawczym lub Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego. Studia podyplomowe trwają nie krócej niż dwa semestry i kończą się uzyskaniem kwalifikacji podyplomowych.
Oferta dla Pracodawców
Instytucje kierujące więcej niż jedną osobę na studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA otrzymują atrakcyjny rabat w wysokości 10%. Zasada rabatu jest następująca: pierwszy pracownik opłaca pełną kwotę, natomiast każdy kolejny pracownik otrzymuje 10% rabatu. Rabat ten przyznawany jest osobno przy naborze zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Promocje nie łączą się.
Karta Dużej Rodziny
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mają możliwość skorzystania z 5% rabatu na czesne za studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA. Należy jednak zaznaczyć, że rabaty nie sumują się oraz nie obejmują.
Zniżka dla Pracowników Uniwersytetu VIZJA
Pracownicy Uniwersytetu VIZJA mają możliwość skorzystania z oferty edukacyjnej Kolegium Kształcenia Podyplomowego. Na podstawie zarządzenia Nr 4/09/2023 Dyrektora Generalnego Uniwersytetu VIZJA z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przyznawania zniżek w opłacie czesnego na studia pracownikom Uniwersytetu VIZJA lub osobom bliskim pracowników. W przypadku chęci zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kontakt: podyplomowe@vizja.pl