Executive Master of Business Administration (EMBA) Państwo, samorząd, trzeci sektor. Odpowiedzialne zarządzanie
Zarządzanie
Czas trwania:
1 rok (2 semestry)
Język studiów:
polski
Główne
założenia programu
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy w zakresie organizacji pozarządowych, uwzględniając problemy, wyzwania oraz możliwości, przed jakimi stoją takie podmioty w polskim systemie instytucjonalnym, prawnym oraz gospodarczym,
- przygotowanie do odpowiedzialnego zarządzania międzysektorowego skupiając się na badaniach oraz analizie,
- poznanie oraz zrozumienie zasad dotyczących ich funkcjonowania pozwoli na skuteczniejsze realizowanie ich misji przez osoby zaangażowane w aktywność obywatelską, będącymi absolwentami kierunku. Kadra zarządzająca jednostek samorządu terytorialnego pozyska wiedzę oraz umiejętności w kwestii lepszego zarządzania, a także diagnozy jej wyzwań i problemów, a także potrzeb adresatów swojej działalności adresowanej w społeczeństwo obywatelskim
Perspektywy zawodowe
Absolwenci są przygotowani do budowania oraz zarządzania profesjonalnymi organizacjami społeczeństwa obywatelskiego i jednostkami samorządu terytorialnego. Posiadają kompetencje tworzenia trwałych relacji z organizacjami pozarządowymi oraz innymi interesariuszami. Potrafią zarządzać szeroko zakrojonymi projektami społecznymi, mieszczącymi się w zakresie działalności pożytku publicznego. Skutecznie realizują zadania publiczne oraz pozyskują środki na działalność statutową organizacji, którymi są członkami. W sposób umiejętny prowadzą ewaluację swoich działań statutowych. Diagnozują potrzeby swoich beneficjentów oraz planują działania społeczne nakierowane na realizację potrzeb odpowiednich grup docelowych. Zyskają umiejętności budowania porozumień międzysektorowych, koniecznych do tworzenia podstaw dla skutecznego społeczeństwa obywatelskiego, mogącego zmieniać rzeczywistość społeczno-gospodarczą. Są przygotowani do zasiadania w radach nadzorczych, w szczególności w spółkach prawa handlowego realizujących zasady odpowiedzialnego biznesu.
Absolwenci studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA) nabywają uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa (Podstawa prawna: art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2020, poz. 735).
Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 4 lata
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
Co
zyskasz?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
do zasiadania w radach spółkach nadzorczych Skarbu Państwa
Dyplom
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Program i struktura studiów
Uczestnicy studiów będą mieli szansę na zdobycie interdyscyplinarnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności od specjalistów i osób zaangażowanych w przeprowadzanie zmian legislacyjnych oraz budowanie ram funkcjonowania III sektora i przedsiębiorczości.
-
Teoria podziału społeczno-politycznego.
-
Analiza historyczno-geograficzna podziałów w Polsce.
-
Podział postkomunistyczny jako główny determinant.
-
Postawy obywatelskie. Zakorzenienie polityki w życiu społecznym.
-
Podział partyjny a system polityczny.
-
Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne wpływające na mechanizmy podziału.
-
Próba zarysowania głównych osi podziału politycznego.
-
Poznanie geografii wyborczej.
-
Analiza dyskursu politycznego.
-
Zrozumienie wykorzystywania marketingu politycznego w podziale politycznym.
-
Podstawy prawne funkcjonowania. Samorząd w porządku polskim oraz europejskim.
-
Zadania samorządu – gminy, powiatu, województwa.
-
Rola organów samorządu terytorialnego.
-
Nadzór nad samorządem terytorialnym.
-
Jednostki pomocnicze przy JST.
-
Podmiotowość mieszkańców samorządu – narzędzia partycypacji i budżet obywatelski.
-
Określenie podmiotowości oraz decyzyjności samorządów.
-
Determinanty kształtowania polityk samorządowych.
-
Kooperacja z sektorem rządowym. Funkcjonowanie Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego.
-
Związki jednostek samorządu terytorialnego.
-
Tworzenie strategii rozwoju samorządów.
-
Promocja samorządów.
- Praktyczne przygotowanie do aktywności zawodowej związanej z operowaniem funduszami unijnymi.
- Zrozumienie zasad polityki spójności UE.
- Przygotowywanie i rozliczanie projektów unijnych.
- Sprawne uczestnictwo w polityce regionalnej i lokalnej. Przezwyciężanie barier rozwojowych.
- Uwzględnienie projektów ze strategią rozwoju regionalnego.
- Rola administracji samorządowej w stymulacji rozwoju przedsiębiorczości w regionie.
- Podział środków unijnych na poszczególnych szczeblach samorządu. Kwalifikowalność geograficzna i poziom dofinansowania.
- Instytucjonalna i praktyczna kontrola wykorzystania środków unijnych.
-
Otoczenie polityczno-społeczne sektora obywatelskiego.
-
Zarządzanie organizacją pozarządową.
-
Prawne podstawy funkcjonowania organizacji.
-
Sprawozdawczość organizacji.
-
System kształtowania i wzmacniania społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.
-
Instytucje, organizacje i polityki publiczne.
-
Elementy kształtujące politykę publiczną.
-
Złożoność polityk publicznych -wyzwania z tym związane.
-
Diagnoza złożoności i dynamiki problemów społecznych.
-
Współzarządzanie publiczne oraz sieci tworzenia tych polityk.
-
Wpływ globalizacji i europeizacji polityk publicznych.
-
Ewaluacja polityk publicznych.
- Główne założenia myślenia projektowego: skupienie się na adresacie działań i poznaniu potrzeb, opieranie się na interdyscyplinarnej pracy zespołowej oraz tworzenie prototypów.
- Podstawy wdrażania myślenia projektowego w organizacji.
- Atuty myślenia projektowego. Kiedy można go stosować i w jakiego rodzaju organizacji/podmiocie?
- System realizacji strategii, w tym wskazanie podmiotów biorących udział w jej tworzeniu i wdrażaniu.
- Podział zadań pomiędzy tymi podmiotami. Mechanizmy wdrażania założeń strategii.
- Wytyczne oraz monitorowanie strategii.
-
Pojęcia marki i public relations i ich rola w procesie komunikowania w biznesie.
-
Marka a marketing – sposoby oddziaływania i narzędzia.
-
Problemy doboru grup docelowych w PR i budowaniu marki.
-
Tworzenie strategii komunikacyjnych.
-
Narzędzia PR, media relations i public affairs.
-
Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie.
-
Sytuacje kryzysowe w zarządzaniu komunikacją.
-
Rola i działania Komitetu ds. Pożytku Publicznego.
-
Funkcje ciał doradczych: Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz Rady Dialogu z Młodym Pokoleniem.
-
Dedykowane programy oraz działania rządowe dla III sektora.
-
Znaczenie Wojewódzkich Rad Pożytku Publicznego dla lokalnych polityk publicznych.
-
Inicjatywy lokalne i zlecanie zadań publicznych przez samorząd.
-
Społeczna aktywność w ramach rad młodzieżowych oraz rad seniora przy JTS.
-
Kształtowanie budżetów JST.
-
Obszary samodzielności finansowej JST.
-
Dochody własne samorządów.
-
Subwencja a dotacja (dochody transferowe).
-
Znaczenie wieloletniego planowania finansowego.
-
Rola wieloletniej prognozy finansowej.
-
Wykorzystanie środków i programów unijnych.
-
Pozyskiwanie dotacji.
-
Fundrasing oraz poszukiwanie darczyńców na realizację swojej misji.
-
Odpłatna działalność pożytku publicznego.
-
Działalność gospodarcza.
-
Poznanie i tworzenie narzędziownika menedżera.
-
Style zarządzania i przywództwa. Jakie są metody rozwiązywania problemów decyzyjnych?
-
Podejmowania decyzji oraz organizowanie działalności zarządzanego podmiotu.
-
Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnej jako menadżer uwzględniając zasady cyberbezpieczeństwa.
-
Zasady funkcjonowania rynku walutowego, rynku pieniężnego oraz instrumentów rynku kapitałowego.
- Podstawy prawne funkcjonowania rad nadzorczych.
- Funkcje i zadania rad nadzorczych.
- Reagowanie na postawy oraz aktywność inwestorów na walnych zgromadzeniach.
- Relacje oraz decyzje dotyczące składu zarządu.
- Dobre praktyki komitetów audytu.
- Określenie grupy docelowej komunikacji. Diagnoza rozbieżności potrzeb poszczególnych grup.
- Zasady i funkcje strategii komunikacji wewnętrznej. Doprecyzowanie celów i priorytetów.
- Plany oraz zarządzanie komunikacją kryzysową.
- Mechanizm onboardingu oraz wdrażania innych w procesy decyzyjne
- Kierunki komunikacji w zespole. Dążenie do zaangażowanie i kreatywności.
- Znaczenie motywacji
- Sposoby budowania relacji zewnętrznych. Osiąganie sprzężenia zwrotnego.
- Zrozumienie różnic pomiędzy rodzajami komunikacji.
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Wykładowcy kierunku
Absolwent Instytutu Nauk Politycznych UW (2000). Doktor habilitowany nauk społecznych w dyscyplinie nauki o polityce i administracji (2020). Doktor nauk humanistycznych (2007). Pracownik Katedry Socjologii Polityki i Marketingu Politycznego na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Naukowo zajmuje się zagadnieniami komunikowania politycznego i marketingu politycznego. Prowadzi m.in. zajęcia z komunikowania politycznego, public relations, marketingu politycznego, kreowania wizerunku, strategii kampanii wyborczych. Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Członek Komitetu Polityki Naukowej w kadencji 2022 – 2024. Od 1999 r. związany zawodowo z PR i marketingiem, pracował w kilku korporacjach i instytucjach, m.in. Telekomunikacji Polskiej, Instytucie Adama Mickiewicza, Urzędzie m. st. Warszawy, Polskich Liniach Lotniczych LOT, Orlen Upstream, gdzie pełnił różne funkcje w obszarze komunikowania – m.in. rzecznika prasowego oraz dyrektora komunikacji. Od 1997 r. prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji publicznej i politycznej, sztuki publicznych wystąpień, współpracy z mediami, kreowania wizerunku, tworzenia i realizacji strategii wyborczych, public relations, komunikacji w sytuacjach kryzysowych. W tym zakresie jest częstym konsultantem dla polityków i osób zarządzających dużymi firmami. Posiada również duże doświadczenie praktyczne w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi.
Politolog i polityk społeczny, doktorant na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego w Katedrze Pracy i Polityki Społecznej. Zawodowo doradca Wojewody Łódzkiego. Do aktualnych zadań doradcy należy przygotowywanie opinii i ekspertyz w sprawach społecznych, gospodarczych i politycznych dla potrzeb Wojewody oraz współpraca z ugrupowaniami politycznymi i organizacjami społecznymi. Ponadto, od 2022 roku zatrudniony na stanowisku Koordynatora Regionalnego Ośrodka Debaty Międzynarodowej w Łodzi, gdzie odpowiada za animowanie i inicjowanie w regionie spotkań, debat i innych wydarzeń z udziałem przedstawicieli najważniejszych instytucji, organizacji i ośrodków analityczno-badawczych. Członek Rady Społecznej Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi oraz członek Rady Funduszu Pożyczkowego, obsługiwanego przez Łódzką Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. Członek rady nadzorczej klubu siatkarskiego PlusLigi – SKRA Bełchatów S.A. oraz członek zarządu Łódzkiego Związku Piłki Siatkowej. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół tematyki zarządzania zasobami ludzkimi, a w szczególności zarządzania w sporcie. Laureat Międzynarodowego Konkursu Naukowego Thesis in 5 Minutes (T5M). Wykładowca, uczestnik ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji naukowych, autor publikacji w monografiach i czasopismach naukowych.
Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej na kierunku prawo, studiów podyplomowych „Innowacyjna gospodarka. Rola polityki ekonomicznej” prowadzonych na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Warszawskiego, a także kursu podyplomowego Public Policy Analysis na The London School of Economics and Political Science oraz programu Aplikacji Legislacyjnej, prowadzonego prze Rządowe Centrum Legislacji. Działacz sektora pozarządowego, urzędnik państwowy – dyrektor departamentu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, wicedyrektor w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A, pracownik Polskiej Spółki Gazownictwa SP. Z.O.O oraz Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A, członek rad nadzorczych oraz Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego.
Pełnomocnik Rządu do spraw polityki młodzieżowej, Wiceprzewodniczący Komitetu ds. Pożytku Publicznego. Jest absolwentem Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku politologia ze specjalizacjami animacja życia publicznego (licencjat) oraz administracja publiczna (magister nauk politycznych). Od 10 lat aktywnie zaangażowany w działalność organizacji pozarządowych, głównie o profilu młodzieżowym. Współorganizował m.in. wiele edycji Warszawskiego Marszu Rotmistrza Pileckiego oraz Forum Organizacji Młodzieżowych „Wspólnie dla Przyszłości”. W 2011 roku był współzałożycielem Społecznego Komitetu Obchodów Narodowego Dnia Pamięci „Żołnierzy Wyklętych”. W latach 2012-2013 współpracował z Kongresem Mediów Niezależnych. W latach 2011-2015 sprawował funkcję wiceprezesa Zarządu Głównego Stowarzyszenia KoLiber. W 2012 roku został publicystą miesięcznika „Na Poważnie”, a od kwietnia 2013 roku jest stałym współpracownikiem miesięcznika „wSieci Historii”. Współpracował też m.in. z tygodnikiem „ABC” oraz portalami wpolityce.pl i blogpress.pl. W marcu 2015 roku został przyjęty w szeregi Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Był współautorem programu „Wizja dla Młodego Pokolenia” przyjętego w maju 2015 roku przez kandydata na urząd prezydenta RP Andrzeja Dudę jako jego oficjalny program dla młodych Polaków. W lutym 2016 roku prezydent RP Andrzej Duda powołał go w skład Narodowej Rady Rozwoju. Przystąpił w jej ramach do Sekcji „Edukacja, Młode Pokolenie, Sport” oraz „Kultura, Polityka Historyczna, Tożsamość Narodowa”. W 2017 roku prezes IPN Jarosław Szarek powołał go do Komitetu Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa. W 2018 roku został członkiem Rady Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego. Wszedł także w skład Komitetów Sterująco-Monitorujących trzech programów rządowych wspierających trzeci sektor: Funduszu Inicjatyw Obywatelskich, Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich oraz Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Harcerskich i Skautowych (jako przewodniczący). Był współtwórcą projektu ustawy powołującej Radę Dialogu z Młodym Pokoleniem. W październiku 2019 roku został członkiem tego organu, a następnie wybrano go jego współprzewodniczącym (ze strony rządowo-samorządowej). We wrześniu 2020 roku wszedł w skład Rady Muzeum „Żołnierzy Wyklętych” i Więźniów Politycznych PRL w Warszawie.
Asystent w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej, Dyrektor ds. rozwoju i promocji produktu w Stowarzyszeniu na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia ,,Pro Carpathia”, przedsiębiorca. Absolwentka studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA) Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie oraz Apsley Business School – London, Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej, Wydziału Zarządzania Universidade Lusófona de Humanidades e Tecnologias w Lizbonie oraz studiów z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Główne zainteresowania naukowe: komunikacja społeczna, marketing produktu, zarządzanie marką oraz przedsiębiorczość. Zajmuje się badaniami w zakresie m.in. komunikacji i wizerunku produktów regionalnych, tradycyjnych i ekologicznych oraz instytucji otoczenia biznesu. Pełni dodatkowe funkcje m.in. jako członek Rady Działalności Pożytku Publicznego, ekspert w Grupie Roboczej ds. krajowych inteligentnych specjalizacji, członek Rady Zarządzającej Biocert Małopolska Sp. z o.o., członek Rady Nadzorczej. Aktywnie działa na rzecz organizacji pozarządowych, specjalizujących się w zakresie produktu regionalnego, ekologicznego i turystycznego.
Absolwent Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Gdańskim, obecnie nauczyciel akademicki. Naukowe zainteresowania skupia wokół ekonomii, przede wszystkim aspektów finansowych w III sektorze. Dyrektor gdańskiej Fundacji Regionalne Centrum Informacji i Wspomagania Organizacji Pozarządowych, związany z sektorem pozarządowym od 10 lat. Jest ekspertem w zakresie m.in. współpracy z administracją publiczną oraz finansowania działań NGO. Wcześniej koordynator wielu projektów społecznych oraz edukacyjnych. Obecnie, poza pracą na rzecz Fundacji RC, reprezentuje organizacje pozarządowe w naszym kraju, pełniąc funkcję członka Rady Działalności Pożytku Publicznego VII Kadencji. Jest również członkiem Krajowego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej III kadencji przy Ministrze Rodziny i Polityki Społecznej, w ramach którego pracuje w grupach roboczych ds. strategicznych oraz edukacyjnych. Ponadto członek Pomorskiego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej. Członek Zarządu Pomorskiej Sieci Centrów Organizacji Pozarządowych. Współzałożyciel i Prezes Fundacji Rozwoju Społeczno-Gospodarczego PROSPEKT. Od lutego do grudnia 2021 roku członek zespołu eksperckiego przy Przewodniczącym Komitetu do spraw Pożytku Publicznego w zakresie opracowania kształtu nowej ustawy o Radzie Dialogu Obywatelskiego. Współautor raportu pt. „Finansowanie organizacji pozarządowych przez JST w latach 2020 i 2021”. Autor publikacji dot. m.in. transformacji gospodarczej krajów Europy Środkowo-Wschodniej w latach 90 oraz procesów przekształceń własnościowych.
Doradca przy projektach inwestycyjnych (ds. źródeł finansowania) a także restrukturyzacji przedsiębiorstw. Pracował również na stanowiskach kierowniczych w spółkach państwowych oraz prywatnych. Członek rad nadzorczych oraz komitetów doradczych. Członek zwyczajny renomowanego ośrodka badawczego Thomas Jefferson Research Center mieszczącego się w Tbilisi (Gruzja). Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na którym zdobył stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych. Absolwent Szkoły Polsko-Rosyjskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Polskiej Sieci Filozofii Ekonomii oraz Towarzystwa Ekonomistów Polskich. Promotor kilkudziesięciu prac licencjackich z zakresu ekonomii oraz transportu. Ekspert Polskiej Komisji Akredytacyjnej z ramienia środowisk przedsiębiorców. Pełnił funkcje dziekana na jednej z prywatnych uczelni. Wykładał gościnnie na kilku zagranicznych uczelniach. Zainteresowania naukowe: transformacja gospodarcza, ekonomia instytucjonalna, zastosowanie badań terenowych w naukach ekonomicznych, ekonomika transportu. Społecznie pełni funkcje prezesa Regionalnej Izby Budownictwa w Łodzi. Hobby: turystyka konna, żeglarstwo, kuchnia indyjska, muzyka Dvoraka.
Absolwent kierunków: administracja, zarządzanie w ochronie zdrowia oraz Executive Master of Business Administration (MBA). Skuteczny menadżer samorządowy, czynnie związany z administracją publiczną w której przeszedł przez wszystkie stopnie kariery – od stażysty, poprzez naczelnika wydziału, po wicestarostę powiatu Zgierskiego. Samorządowiec, Radny Powiatu Zgierskiego. Członek Rady Nadzorczej WFOŚiGW w Łodzi. Aktywnie zaangażowany we wdrażanie wielu programów ekologicznych. Wykładowca akademicki. Od najmłodszych lat związany z Klubem sportowym MKS Bzura Ozorków- jako wychowanek, Wiceprezes Zarządu, aktualnie Honorowy Członek Stowarzyszenia MKS Bzura Ozorków. Jego zainteresowania związane są z giełdą papierów wartościowych, geopolityką, samorządem terytorialnym, optymalizacją wydatków sektora publicznego oraz edukacją ekonomiczna młodszego pokolenia.
Radca prawny wpisany na listę radców przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie, zawodowo od kilkunastu lat związany z organizacjami pozarządowymi.
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
W trosce o najwyższą jakość kształcenia informujemy, że w ramach realizowanego kierunku studiów podyplomowych dopuszcza się możliwość zaliczania poszczególnych przedmiotów w ramach wybranych modułów tematycznych.
Zaliczenie semestralne ma formę egzaminu w postaci testu wiedzy zgodnego z treściami programowymi.
Wszystkie działania związane z oceną efektów uczenia się realizowane są zgodnie z wytycznymi Uczelni oraz obowiązującymi standardami kształcenia.
Powyższe zarządzenie obowiązuje dla edycji rozpoczynającej się w semestrze zimowym 2025/2026.
Studia realizowane są stacjonarnie w weekendy, przy ul. Okopowej 59 w Warszawie.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.
Opłaty za studia
| Wpisowe | Rocznie (1 rata) |
Semestralnie (2 raty) |
Miesięcznie (10 rat) |
|---|---|---|---|
| 300 zł | 15000 zł | 8000 zł | 1700 zł |
Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów
Promocje
-
-20 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu ostatniego roku.
-
-10 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu więcej niż rok.
-
BON EDUKACYJNY
Zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów (plik PDF, 200 KB).
Dofinansowania
Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe na Uniwersytecie VIZJA.
Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.
Projekt „Open”
Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!
Stypendium Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawa z tytułu dofinansowania do studiów podyplomowych
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych oraz do osób powyżej 45. roku życia. Urząd Miasta może sfinansować koszt studiów podyplomowych nawet do 4000 zł. Podobnymi programami dysponują Urzędy Pracy w całej Polsce – zachęcamy do wyszukania informacji o tym, jaką ofertę przygotowało Państwa rodzinne miasto.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Fundusz daje możliwość zdobycia nawet 100% dofinansowania na studia podyplomowe. Każdy pracodawca może ubiegać się o środki na podniesienie kwalifikacji swoich pracowników. Dofinansowanie może zostać przekazane na studia podyplomowe lub MBA – wystarczy, że pracodawca wyjdzie z inicjatywą lub wyrazi zgodę na rozpoczęcie studiów podyplomowych przez pracownika. Jeśli chcesz się rozwijać – zainteresuj swojego szefa możliwością zdobycia nowych kwalifikacji za darmo!
Państwowy Fundusz rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Program jest realizowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Głównym celem projektu jest udzielenie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji – środki można zdobyć między innymi na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, a także na studia podyplomowe.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Baza Usług Rozwojowych zakłada możliwość swobodnego wyboru podmiotu, z którym przedsiębiorcy i ich pracownicy podniosą swoje kwalifikacje. Baza pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć usługi rozwojowe, odpowiadające na potrzeby użytkowników. Korzystając z BUR możesz podnieść kompetencję, zmienić kierunek swojej kariery, a pasję uczynić źródłem swoich dochodów.
Kolegium Kształcenia Podyplomowego dodaje wybrane kierunki do Bazy Usług Rozwojowych, po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z Kolegium Kształcenia Podyplomowego.
Dofinansowanie przez zakład pracy – Akademia Menadżera MŚP
Przedsiębiorstwa (Mikro-, małe i średnie) mogą uzyskać do 80% dofinansowania kosztów studiów podyplomowych dla pracowników zajmujących stanowiska kierownicze
Dofinansowania udzielane są w ramach programu Akademia Menadżera MŚP
- ProcessTeam Sp. z o.o. dla firm z województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie
- Krajowa Izba Gospodarcza dla firm z województw: mazowieckie, lubelskie
- Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021.
- Łódzka Izba Przemysłowo – Handlowa dla firm z województw: łódzkie, opolskie i śląskie
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu dla firm z województw: wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz ze wzorem Formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa do projektu oraz załącznikami dostępne są w systemie SOPLIN oraz na stronie internetowej Operatora:
- Lidera projektu: https://www.opiwpr.org.pl/projekty/akademia/attachments
- Partnera: https://marr.com.pl/Akademia_3.html
Stypendium Urzędu Pracy m.st. Warszawa
Urząd pracy może sfinansować do 100% kosztów studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia. Za okres uczestnictwa w zajęciach przewidzianych programem studiów osoba bezrobotna otrzyma stypendium w wysokości 20% zasiłku dla bezrobotnych.
Studia podyplomowe są formą kształcenia, na którą są przyjmowani kandydaci posiadający co najmniej kwalifikacje uzyskane na studiach pierwszego stopnia, zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera potwierdzone odpowiednim dyplomem. Studia podyplomowe prowadzone są na uczelni, w instytucie naukowym Polskiej Akademii Nauk, instytucie badawczym lub Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego. Studia podyplomowe trwają nie krócej niż dwa semestry i kończą się uzyskaniem kwalifikacji podyplomowych.
Oferta dla Pracodawców
Instytucje kierujące więcej niż jedną osobę na studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA otrzymują atrakcyjny rabat w wysokości 10%. Zasada rabatu jest następująca: pierwszy pracownik opłaca pełną kwotę, natomiast każdy kolejny pracownik otrzymuje 10% rabatu. Rabat ten przyznawany jest osobno przy naborze zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Promocje nie łączą się.
Karta Dużej Rodziny
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mają możliwość skorzystania z 5% rabatu na czesne za studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA. Należy jednak zaznaczyć, że rabaty nie sumują się oraz nie obejmują.
Zniżka dla Pracowników Uniwersytetu VIZJA
Pracownicy Uniwersytetu VIZJA mają możliwość skorzystania z oferty edukacyjnej Kolegium Kształcenia Podyplomowego. Na podstawie zarządzenia Nr 4/09/2023 Dyrektora Generalnego Uniwersytetu VIZJA z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przyznawania zniżek w opłacie czesnego na studia pracownikom Uniwersytetu VIZJA lub osobom bliskim pracowników. W przypadku chęci zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kontakt: podyplomowe@vizja.pl