Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Akademia Liderów - Studia Podyplomowe w Warszawie

studia podyplomowe
Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Akademia Liderów

Dowiesz się, jak sprawnie zaplanować działania prewencyjne oraz jak zbudować koncepcję spójnej komunikacji wew. i zew. dla Twojej marki jako pracodawcy.

Zapraszamy na edycję zimową! Rekrutacja w toku ...

Szybka i łatwa rekrutacja on-line.

Wystarczą cztery proste kroki, aby zapisać się na studia. Po wypełnieniu krótkiego formularza miejsce na studiach zostaje zarezerwowane. Wystarczy już tylko złożyć wymagane dokumenty. Zapraszamy!

Charakterystyka

Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Akademia Liderów 

Pandemia koronawirusa bez wątpienia zaskoczyła wszystkich – w tym również pracodawców, którzy przeżywają prawdziwy kryzys i muszą odnaleźć się w nowej, pełnej chaosu rzeczywistości. Firmy coraz śmielej zwalniają, redukują etaty, obniżają płace.

W związku z niepewną sytuacją, prawdopodobnie czujesz się trochę zagubiony, zastanawiając się, jak zarządzać wizerunkiem swojej marki jako pracodawcy w tym trudnym czasie? Wiele rzeczy się zmienia – zauważalne są zmiany w zachowaniu kandydatów, konsumpcji mediów i korzystaniu z platform społecznościowych, które wymagają od marek ponownego podejścia do strategii budowania relacji. Teraz jest właściwy moment, by wykorzystać w maksymalnym natężeniu, wielowymiarowo, mix działań EB i PR, social media i digital, HR i marketing w zasadzie w każdej możliwej konfiguracji.

Procesy HR-owe muszą działać, system musi działać, a firma trwać. Dlatego w kontekście EB-owych rozwiązań, przedstawimy Wam moc rekomendacji, które ułatwią Wam codzienną pracę na wielu EB-owych płaszczyznach.

W trakcie studiów, będziesz miał okazję spotkać się z ekspertami z zakresu EB i HR, realizującymi strategie i projekty employer brandingowe dla takich marek jak: Generali, LINK4, Electrolux, Play, innogy, DHL Express, MARS, Nielsen, Vision Express, Oknoplast, CRH Materials, Grupa Żywiec czy Grupa Eurocash. Dowiesz się, jak sprawnie zaplanować działania prewencyjne oraz jak zbudować koncepcję spójnej komunikacji wew. i zew. dla Twojej marki jako pracodawcy.