Przejdź do treści

Budowanie Wizerunku Pracodawcy - Akademia Liderów

studia-specjalistyczne
Kierunek:
Zarządzanie

Czas trwania:
1 rok (2 semestry)

Język studiów:
polski

Główne
założenia programu

Logo CEEMAN
  • możliwość spotkania się z ekspertami z zakresu EB i HR, realizującymi strategie i projekty employer brandingowe dla takich marek jak: Generali, LINK4, Electrolux, Play, innogy, DHL Express, MARS, Nielsen, Vision Express, Oknoplast, CRH Materials, Grupa Żywiec czy Grupa Eurocash
  • umiejętność sprawnego planowania działania prewencyjnego
  • umiejętność zbudowania koncepcji spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marki jako pracodawcy.

Perspektywy zawodowe

Program przygotowany jest z myślą o osobach, które zajmują, bądź będą zajmować kierow­nicze stanowiska w przedsiębiorstwach

W związku z niepewną sytuacją, prawdopodobnie czujesz się trochę zagubiony, zastanawiając się, jak zarządzać wizerunkiem swojej marki jako pracodawcy w tym trudnym czasie? Wiele rzeczy się zmienia – zauważalne są zmiany w zachowaniu kandydatów, konsumpcji mediów i korzystaniu z platform społecznościowych, które wymagają od marek ponownego podejścia do strategii budowania relacji. Teraz jest właściwy moment, by wykorzystać w maksymalnym natężeniu, wielowymiarowo, mix działań EB i PR, social media i digital, HR i marketing w zasadzie w każdej możliwej konfiguracji.

Procesy HR-owe muszą działać, system musi działać, a firma trwać. Dlatego w kontekście EB-owych rozwiązań, przedstawimy Wam moc rekomendacji, które ułatwią Wam codzienną pracę na wielu EB-owych płaszczyznach.

Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line

Co
zyskasz?

Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia

Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych

Zaświadczenie
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim

W trakcie studiów, będziesz miał okazję spotkać się z ekspertami z zakresu EB i HR, realizującymi strategie i projekty employer brandingowe dla takich marek jak: Generali, LINK4, Electrolux, Play, innogy, DHL Express, MARS, Nielsen, Vision Express, Oknoplast, CRH Materials, Grupa Żywiec czy Grupa Eurocash. Dowiesz się, jak sprawnie zaplanować działania prewencyjne oraz jak zbudować koncepcję spójnej komunikacji wew. i zew. dla Twojej marki jako pracodawcy.

Program i struktura studiów

Celem programu jest sprawne planowanie działań prewencyjnych oraz zbudowanie koncepcji spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marki jako pracodawcy.

I dzień

  • Employer Bandingu globalnie
  • Employer Branding w Polsce – status quo
  • Kluczowe trendy i antytrendy w employer brandingu
  • Najnowsze wyniki badań dotyczących employer brandingu

II dzień

  • Rola Zarządu, Kierownictwa, HR i Pracowników w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
  • Jak przekonać Zarząd do inwestycji w Employer Branding właśnie teraz?
  • Employer Branding strategicznym priorytetem dla organizacji – dlaczego?
  • Składowe strategii EB dla organizacji – czego nie wolno pominąć?

Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.


Wykładowcy kierunku

Dyrektor zarządzający w Agencji Grow

Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Kreator, Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu Employer Brand Leaders Training. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux, Lagardere Travel Retail, innogy, Japan Tobacco International, Recman, Grupa CRH czy Grupa Eurocash.

Główne specjalizacje: HR, rekrutacja, onboarding/preonboarding, candidate experience, employee experience, social media w rekrutacji, social media w komunikacji marki, komunikacja wew., employer branding, marketing rekrutacyjny, badania HR, analityka HR, komunikacja marki jako pracodawcy, budowanie konkurencyjności przedsiębiorstw.

Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.

Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.

Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.

Opłaty za studia

Wpisowe Rocznie
(1 rata)
Semestralnie
(2 raty)
Miesięcznie
(10 rat)
250 zł 7500 zł 4250 zł 950 zł

Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001

Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów

Promocje

Promocje
  • -20 % DLA ABSOLWENTÓW,

    którzy ukończyli AEH w ciągu ostatniego roku.

  • -10 % DLA ABSOLWENTÓW,

    którzy ukończyli AEH w ciągu więcej niż rok.

  • BON EDUKACYJNY

    zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów.

Promocje nie podlegają łączeniu

Dofinansowania

Dofinansowania

Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie.

Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego AEH w Warszawie w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.

Projekt "Open"

Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!