Executive Master of Business Administration EMBA (online)
Zarządzanie
Czas trwania:
1 rok (2 semestry)
Język studiów:
polski
Główne
założenia programu
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy menedżera,
- przekazanie zasad stosowania nowoczesnych narzędzi analitycznych z zakresu zarządzania,
- przygotowanie do analizy organizacji,
- ukształtowanie praktycznych umiejętności menedżerskich: współdziałania z otoczeniem, rozwiązywania konfliktów, komunikowania się, prowadzenia negocjacji, inicjowania zmian, wrażliwej reakcji na problemy społeczne.
Rekrutacja do 15.10.2025 r.
Perspektywy zawodowe
Studia EMBA są powszechnie uważane za najwyższą formę wykształcenia menedżerów. Program przygotowany jest z myślą o osobach, które zajmują, bądź będą zajmować kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach.
Wielu menedżerów odczuwa brak formalnego wykształcenia z zakresu finansów, zarządzania i marketingu, dlatego też studia EMBA stały się niezbędnym szczeblem w karierze zawodowej.
Absolwenci studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA) nabywają uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa (Podstawa prawna: art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2020, poz. 735).
Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 4 lata
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
Co
zyskasz?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
do zasiadania w radach spółkach nadzorczych Skarbu Państwa
Zaświadczenie
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Program i struktura studiów
Celem programu jest rozwijanie i pogłębianie u słuchaczy określonych umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu. EMBA przygotowuje do pracy menedżerskiej oraz do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa.
Komunikowanie się – definicje, sposoby, rodzaje, funkcje. Komunikowanie się a funkcje zarządzania i funkcje kierownicze, luka informacyjna. Style komunikacji. Efektywność komunikowania się. Uzgadnianie wspólnego stanowiska w warunkach sprzeczności interesów. Komunikacja a kultura. Komunikacja niewerbalna.
Proces decyzyjny klientów. Pozyskiwanie klientów. Utrzymywanie relacji z klientami w świecie wirtualnym. Różnorodność kulturowa i jej znaczenie dla usług/produktów oferowanych on-line. Strategie wejścia na obcy rynek. Przeszkody i trudności w relacjach z klientami. Zaufanie i lojalność klientów.
Władza centralna a władza lokalna – modele działania. Trzeci sektor – aspekty prawne i praktyczne. Dialog obywatelski na poziomie lokalnym i centralnym. Partycypacyjne mechanizmy tworzenia prawa. Perspektywy rozwoju relacji rząd – samorząd – trzeci sektor.
Wprowadzenie do problematyki dotyczącej strategii: pojęcie strategii, zarządzanie strategiczne, procesy opracowywania strategii. Otoczenie organizacji: makrootoczenie, branża przemysłu albo sektor, konkurenci i rynki, okazje i zagrożenia. Zdolność strategiczna organizacji: podstawy zdolności strategicznej, efektywność kosztowa, zdolność zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej, ocena zdolności strategicznej. Zamierzenia strategiczne organizacji: sprawowanie nadzoru nad korporacją, społeczna odpowiedzialność korporacji, wartości, misja, wizja i cele organizacji. Kultura organizacji a jej strategia. Strategia na poziomie jednostek biznesowych : podstawy przewagi konkurencyjnej: zegar strategii, utrzymanie przewagi konkurencyjnej, konkurencja i współpraca. Kierunki strategiczne i strategia na poziomie korporacji: kierunki strategiczne, powody dywersyfikacji działalności, tworzenie wartości a działania korporacji macierzystej. Strategia międzynarodowa: czynniki napędzające umiędzynarodowienie działalności, krajowe i międzynarodowe źródła przewagi, strategie międzynarodowe, wybór rynku i wejście na rynek. Metody wprowadzania strategii w życie i jej ocena. Stosowanie przyjętej strategii.
Planowanie ciągłości działania. Zarządzanie działalnością ratunkową. Analiza usługowego modelu szpitala pod kątem reagowania na kryzys. Analiza przyczyn i skutków kryzysu na działalność podstawową jednostek medycznych. Współpraca z rządowymi, samorządowymi lub regionalnymi jednostkami reagowania kryzysowego. Zarządzanie zmianą w kryzysie. Szybkozmienność i wirtualizacja procesów.
Warsztaty tworzenia i realizacji procedur kryzysowych (disaster recovery procedures). Procedury na wypadek: wojna, epidemia, katastrofy humanitarne, inne. Nowe technologie i ich rola w zapobieganiu kryzysom i łagodzeniu skutków w kryzysie. Cyberterroryzm, kryzysy w perspektywie długo- i krótkoterminowej. Zarządzanie odpornością na kryzys w placówce medycznej. Odporność systemowa i osobista.
Komunikacja asertywna – przyjmowanie i udzielanie informacji zwrotnej. Rola stereotypów i rutyny w komunikacji praz pracy zespołowej: mity i błędy przypisania komunikatu, błąd atrybucji. Komunikacja asertywna – prośba i polecenie, konstruktywna krytyka. Jak zbudować efektywny zespół- delegowanie zadań – budowanie odpowiedniego klimatu rozmowy, zasady tworzenia zadań. Zasady prowadzenia efektywnych spotkań biznesowych – przygotowanie i merytoryka, kształtowanie postaw asertywnych.
Od marketingu 3.0 do marketingu 4.0. Główne trendy kształtujące marketing. Zmiana układu sił – władza przechodzi w ręce klientów połączonych ze sobą̨ w Sieci. Od sił wyłączających do relacji integrujących. Od relacji pionowych do relacji poziomych. Od indywidualizmu do społeczności
Paradoksy marketingu w kontekście mocno powiązanych ze sobą̨ klientów. Mity na temat łączności i powiazań́ z innymi. Wpływowe subkultury cyfrowe: młodzi – zdobycie umysłów, kobiety. Zwiększanie udziału w rynku. Netizeni, czyli jak zdobyć́ serca klientów . Marketing 4.0 w erze cyfrowej. Od marketingu tradycyjnego do cyfrowego. Integracja marketingu tradycyjnego i cyfrowego. Nowe ramy marketingu w czasach gospodarki cyfrowej
Nowa ścieżka klienta: ścieżki zakupowe – od czterech A do pięciu A, od świadomości do orędownictwa – trójkąt wpływów. Zastosowanie taktycznego marketingu w erze gospodarki cyfrowej: marketing humanocentryczny służący atrakcyjności marki, zrozumienie ludzi za pomocą̨ cyfrowej antropologii, budowanie sześciu atrybutów humanocentrycznych marek. Marketing treści wzbudzający ciekawość́: treść́ to nowa reklama, #hashtag to nowy slogan, marketing treści krok po kroku. Marketing wielokanałowy służący zaangażowaniu. Era marketingu wielokanałowego. Marketing wielokanałowy krok po kroku. Marketing zaangażowania służący budowaniu więzi. Doskonalenie cyfrowego doświadczenia konsumenckiego za pomocą̨ aplikacji mobilnych. Rozwiazywanie problemów za pomocą̨ społecznościowego CRM. Prowokowanie pożądanych zachowaná dzięki grywalizacji. Efekt WOW! – Czym jest WOW. Zadowolenie, doświadczenie, zaangażowanie – WOW!
Charakterystyka mediów społecznościowych. Zakres przedmiotu, główne problemy i zagadnienia. Dynamika rozwoju technologii / zmiany w stylu komunikowania się ludzi. Rodzaje mediów społecznościowych. Funkcje i cele mediów społecznościowych. Skuteczność komunikacji w mediach społecznościowych. Metodyka wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach organizacji. Narzędzia do monitoringu i badania skuteczności działań w social mediach. Formy komunikacji w mediach społecznościowych oraz tworzenia skutecznych i efektywnych strategii komunikacyjnych i marketingowych. Projektowanie reklamy w mediach społecznościowych oraz ukazanie nowych trendów w social sellingu.
Pojęcie strategii zrównoważonego rozwoju. Kroki i cele w budowaniu strategii. Definicje CSR oraz narzędzia realizacji odpowiedzialnego biznesu. CSR a PR. Biała Księga. Różnorodne podejścia do strategia CSR. Pułapki i wątpliwości w podejściu do strategii. Działania oraz inspiracje związane z wprowadzeniem strategii. Komunikacja wewnętrzna z pracownikiem , ich oczekiwania. Angażowanie pracowników w realizację strategii. Gospodarka okrężna, gospodarka obiegu zamkniętego. Standardy ISO 26000, ISO 20121. Raporty społeczne w tym AA1000, raporty zintegrowane.
System kontroli wewnętrznej w organizacji – koncepcja III linii obrony przed ryzykiem. Audyt wewnętrzny a kontrola zarządcza. Podstawy prawne i standardy. Wartości etyczne. Przywództwo. Zarządzanie zasobami. Mechanizmy kontrolne. Informacja i komunikacja. Monitorowanie i raportowanie. Kontrola zarządcza – pojęcia, terminy.
Charakterystyka obrotu gospodarczego. Różnice pomiędzy obrotem powszechnym a gospodarczym. Klasyfikacja umów .Zasada swobody umów, pacta sunt servanda i rebus sic stantibus. Sposoby zawierania umów w obrocie gospodarczym i zasady redagowania umów handlowych. Elementy przedmiotowo i podmiotowo istotne. Sposób oznaczania przedsiębiorców w umowach. Rejestry przedsiębiorców. Wybrane przykłady umów handlowych. Zabezpieczenie wykonywania umów handlowych. Porozumienia przedkontraktowe: umowa przedwstępna, umowa ramowa, list intencyjny. Zapis na sąd polubowny. Klauzule mediacyjne.
Komunikacja interpersonalna a inne formy komunikacji – wprowadzenie. Modele komunikowania.
Rozwojowe aspekty komunikacji – nabywanie umiejętności komunikacyjnych. Komunikacja interpersonalna w wychowaniu. Komunikacja werbalna. Skuteczna argumentacja (elementy retoryki i erystyki). Komunikacja niewerbalna. Zależności pomiędzy komunikacją werbalną i niewerbalną. Bariery komunikacyjne i ich pokonywanie. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych – aktywne słuchanie. Bariery komunikacyjne i ich pokonywanie. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych –ekspresja siebie. Wykorzystywanie umiejętności komunikacyjnych w pracy socjalnej. Style konwersacyjne. Komunikacja interpersonalna w sytuacji konfliktu. Komunikowanie w grupie. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu projektami. Komunikowanie między ludźmi – ujęcie socjologiczne.
Charakterystyka public relations, analiza kampanii PR. Porównanie PR i innych dziedziny komunikowania publicznego. Wskazanie punktów wspólnych i rozbieżności. Relacje z mediami i rola mediów w kształtowaniu wizerunku firmy oraz kontaktów z otoczeniem. PR wewnętrzny w organizacji. PR kryzysowy i reakcja na zdarzenia kryzysowe. Sponsoring. Etyka i prawo w Public Relations.
Wprowadzenie do badań nad przyszłością. Metody budowania wizji przyszłości. Prognozowanie w technice. Idea foresightu. Przesłanki stosowania foresightu. Historia procesu foresight. Rodzaje oraz kategorie foresightu. Istota foresightu technologicznego. Foresight a planowanie strategiczne. Foresight a prognozowanie. Foresight technologiczny a zarządzanie technologią. Metody stosowane w projektach foresight: metody ilościowe, metody jakościowe (burza mózgów; analiza STEEPV i jej modyfikacje; analiza SWOT; metoda delficka; metoda kluczowych technologii; podstawy budowy scenariuszy – techniki formalne). Organizacja i prowadzenie programów foresight. Doświadczenia w prowadzeniu projektów typu foresight w Polsce i na świecie.
Potrzeby pracownicze- psychologiczne aspekty zarządzania personelem. Motywy pracownicze. Metody zarządzania personelem- wywieranie wpływu na pracowników. Procesy społeczne wewnątrz organizacji. Sytuacja społecznej kontroli. Konsonans godnościowy. Zarządzanie przez Wartości. Narzędzia zarządzanie przez wartości. System nagród i kar. Etos pracowniczy.
Stres i trema – ich znaczenie dla osób występujących publicznie. Autoprezentacja – czynniki wpływające na odbiór występującego. Przygotowanie wystąpienia publicznego: określenie tematyki, znaczenie audytorium, czas, możliwości techniczno-organizacyjne, cel wystąpienia. Mowa ciała i proksemika w wystąpieniach publicznych. Wokalika i emisja głosu w wystąpieniach publicznych. Słowo i obraz (dźwięk, film, muzyka, światło) w wystąpieniach publicznych. Tropy, schematy i motywy – powielanie i powtórzenia w wystąpieniach publicznych. Narzędzia multimedialne i ich rola w wystąpieniach publicznych. Wywieranie wpływu na słuchaczy (przekonywanie, perswadowanie, pytania retoryczne itp.) Motywacja i zaangażowanie – ich rola i znaczenie w wystąpieniach publicznych. Pytania, negacja i dyskusja w trakcie i po wystąpieniu publicznym. Ocenianie i analizowanie wystąpień publicznych cudzych i własnych.
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Wykładowcy kierunku
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Dziekan programów eksperckich (BBA, MSc, MBA) i associate profesor (adiunkt) w Paris School of Business (Francja). Ekspert w dziedzinie studiów futures, foresightu strategicznego i planowania scenariuszowego. Certyfikowany Praktyk Foresightu (IFTF), członek Association of Professional Futurists i International Institute of Forecasters. Prowadzi zajęcia z zakresu Megatrendów i Rozumienia Przyszłość oraz kursy mające na celu pogłębienie i zbadanie długoterminowego wpływu na branże i społeczeństwo.
Psycholog, trener – szkoleniowiec, mentor.
Absolwentka wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS (dawnej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie).
W Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA ukończyła:
- Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego ()
- Akademię Rozwoju Kompetencji Trenera INTRA (2009r.).
Posiada międzynarodowy certyfikat: IES Certified Assessor for Assessment & Development Center oraz Akademii Mentora.
Jest certyfikowanym użytkownikiem testów firmy Master Int.: MPA, EASI oraz ACE.
Doświadczenie zawodowe:
Od 2005 roku współpracuje z Akademią Ekonomiczno-Humanistyczną (dawniej Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie). Prowadzi zajęcia ćwiczeniowe dla studentów Psychologii, Zarządzania, Politologii oraz warsztaty i treningi w ramach specjalności Psychologia Przywództwa i Biznesu (dawniej: Przedsiębiorczości i Zarządzania).
Od 2010 roku prowadzi zajęcia dla uczestników studiów podyplomowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
W pracy szkoleniowej w ramach firmy Praktyka Psychologiczna Postęp od 2015 r. zajmuje się głównie rozwojem miękkich umiejętności społecznych,
z zakresu komunikacji, asertywności, umiejętności menadżerskich, umiejętności trenerskich, budowania zespołów pracowniczych oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Prowadzi szkolenia z przeciwdziałania anomii pracowniczej i budowania strategii wprowadzania i rozwoju etosu pracowniczego. W ramach swojej pasji, jaką jest psychologia społeczna zajmuje się zagadnieniem różnic pokoleniowych w Polsce i na świecie oraz tematyką uprzedzeń i błędów poznawczych.
Prowadziła szkolenia m.in. dla YouTube, AwareHr, PGNiG, Banku Polskiego, Izb Skarbowych, Urzędu Miasta Legionowa, firmy Securitas, Renault Retail Group, Baumit, PZU Zdrowie, Your Way Sp.z o.o..
Dla Krajowej Szkoły Administracji Publicznej realizowała projekty:
- w zespole prof. Kosewskiego (Komunikacja interpersonalna oraz Zarządzanie przez wartości, 2009r.; Asertywność pracownicza, 2010r)
- Etyka, przeciwdziałanie korupcji oraz konfliktowi interesów, Warszawa i Olsztyn (X – XII. 2014).
Od 2019 r. prowadzi konsultacje dla osób poszukujących zmiany w pracy zawodowej.
Członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Doktor nauk prawnych, radca prawny. Specjalizuje się w obsłudze prawnej podmiotów leczniczych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie przygotowywania oraz opiniowania umów, sporządzania ekspertyz i opinii prawnych oraz zastępstwa procesowego. Jego doświadczenie oraz zainteresowania obejmują w szczególności prawo administracyjne, prawo ochrony danych osobowych, publiczne prawo ochrony zdrowia oraz prawo medyczne.
Celem przedmiotu będzie uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie sporządzania umów, ich zrozumienia oraz dokonania oceny postanowień zawartych w umowach. Przedmiot „Prawo umów w biznesie” obejmuje zagadnienia związane z zawieraniem umów, ich strukturą, określeniem obowiązków stron umowy, wykonywaniem umów oraz rozwiązaniem umów. Szczegółowym celem przedmiotu „Prawo umów w biznesie” jest zapoznanie uczestników studiów z umowami zawieranymi na gruncie Prawa farmaceutycznego.
Agnieszka Dziedzic, profesjonalny doradca prezesów i zarządów.
Po 20 latach doświadczenia w międzynarodowych firmach z
dynamicznie rozwijającego się sektora technologicznego i
biznesowego IBM, Microsoft, Prokom Software, Mennica
Polska), przez ostatnie lata specjalizuje się w doradztwie
strategicznym, zarządzaniu kryzysowym, coachingu i
komunikacji.
Współpracuje z klientami z kraju i zagranicy, oferuje także
wiedzę specjalistyczną w zakresie ustawień systemowych w
biznesie, zarządzaniu i rozwoju zawodowym. Jej wcześniejsze
doświadczenie pochodzi z wyższych stanowisk kierowniczych w
branży informatycznej i przemysłowej, w tym przedsięwzięć
typu start up i zarządzania cyklami rozwoju produktu.
Współpracuje z osobami i zespołami, aby pomóc im rozpoznać
ich potencjał i przezwyciężyć ograniczające przekonania, które
je powstrzymują.
Jej filozofią jest stały rozwój wiedzy. Agnieszka wierzy w naukę
przez całe życie bez względu na obszar zainteresowań. Chce
zarażać swoich klientów podobnym pragnieniem wiedzy i
rozwoju osobistego.
Praktyk i ekspert rynku medycznego z ponad 22 letnim stażem zawodowym zdobytym zarówno podczas pracy w centralnej jednostce Ministerstwa Zdrowia (Ośrodek Akredytacji Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia) oraz licznych firmach doradczych świadczących profesjonalne usługi doradcze dla przedsiębiorstw oraz podmiotów leczniczych. Ukończył fizykę medyczną oraz liczne studia podyplomowe z zakresu zarządzania firmami, marketingu i analiz rynkowych, normatywnych systemów zarządzania, audytu strategicznego na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Politechnice Krakowskiej oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent studiów podyplomowych Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestnik szkoleń z zarządzania i TQM w Kanadzie oraz w Japonii. Prowadził doradztwo dla kilkuset przychodni, szpitali i innych podmiotów rynku medycznego w zakresie przygotowania do procesu akredytacji Ministra Zdrowia czy certyfikacji normatywnych systemów zarządzania, w zakresie prawno-organizacyjnym, standaryzacji świadczeń zdrowotnych oraz kontraktowania świadczeń. Tworzył regulaminy, procedury postępowania, algorytmy czy standardy obsługi pacjenta dla kilkuset przychodni i szpitali w zakresie compliance. Doradzał setkom Zarządów podmiotów leczniczych w zakresie budowy misji, wizji i strategii, tworzenia kultury organizacyjnej i reorganizacji procesów oraz tworzenia systemu kontroli zarządczej. Koordynator kilku ogólnopolskich badań pozamedyczych standardów obsługi pacjenta metodą Tajemniczego Pacjent dla jednego z liderów prywatnych usług medycznych w Polsce. Audytor kilku wiodący jednostek certyfikujących system zarządzania jakością i system bezpieczeństwa informacji. Przeprowadził ponad kilkaset audytów certyfikujących system zarządzania jakością i system zarządzania bezpieczeństwem informacji w przedsiębiorstwach oraz podmiotach leczniczych. Inspektor Ochrony Danych w firmach oraz podmiotach leczniczych. Autor licznych publikacji z zakresu zarządzania podmiotami leczniczymi, konsolidacji i akwizycji na rynku ochrony zdrowia, restrukturyzacji i finasowania ochrony zdrowia oraz oceny medycznego i niemedycznego ryzyka ubezpieczeniowego (Evidence Based Underwriting).
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
W trosce o najwyższą jakość kształcenia informujemy, że w ramach realizowanego kierunku studiów podyplomowych dopuszcza się możliwość zaliczania poszczególnych przedmiotów w ramach wybranych modułów tematycznych.
Zaliczenie semestralne ma formę egzaminu w postaci testu wiedzy zgodnego z treściami programowymi.
Wszystkie działania związane z oceną efektów uczenia się realizowane są zgodnie z wytycznymi Uczelni oraz obowiązującymi standardami kształcenia.
Powyższe zarządzenie obowiązuje dla edycji rozpoczynającej się w semestrze zimowym 2025/2026.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.
Opłaty za studia
| Wpisowe | Rocznie (1 rata) |
Semestralnie (2 raty) |
Miesięcznie (10 rat) |
|---|---|---|---|
| 300 zł | 15 000 zł | 8000 zł | 1700 zł |
Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów
Promocje
-
-20 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu ostatniego roku.
-
-10 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu więcej niż rok.
-
BON EDUKACYJNY
zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów.
Dofinansowania
Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe na Uniwersytecie VIZJA.
Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.
Projekt "Open"
Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!
Stypendium Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawa z tytułu dofinansowania do studiów podyplomowych
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych oraz do osób powyżej 45. roku życia. Urząd Miasta może sfinansować koszt studiów podyplomowych nawet do 4000 zł. Podobnymi programami dysponują Urzędy Pracy w całej Polsce – zachęcamy do wyszukania informacji o tym, jaką ofertę przygotowało Państwa rodzinne miasto.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Fundusz daje możliwość zdobycia nawet 100% dofinansowania na studia podyplomowe. Każdy pracodawca może ubiegać się o środki na podniesienie kwalifikacji swoich pracowników. Dofinansowanie może zostać przekazane na studia podyplomowe lub MBA – wystarczy, że pracodawca wyjdzie z inicjatywą lub wyrazi zgodę na rozpoczęcie studiów podyplomowych przez pracownika. Jeśli chcesz się rozwijać – zainteresuj swojego szefa możliwością zdobycia nowych kwalifikacji za darmo!
Państwowy Fundusz rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Program jest realizowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Głównym celem projektu jest udzielenie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji – środki można zdobyć między innymi na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, a także na studia podyplomowe.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Baza Usług Rozwojowych zakłada możliwość swobodnego wyboru podmiotu, z którym przedsiębiorcy i ich pracownicy podniosą swoje kwalifikacje. Baza pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć usługi rozwojowe, odpowiadające na potrzeby użytkowników. Korzystając z BUR możesz podnieść kompetencję, zmienić kierunek swojej kariery, a pasję uczynić źródłem swoich dochodów.
Kolegium Kształcenia Podyplomowego dodaje wybrane kierunki do Bazy Usług Rozwojowych, po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z Kolegium Kształcenia Podyplomowego.
Dofinansowanie przez zakład pracy – Akademia Menadżera MŚP
Przedsiębiorstwa (Mikro-, małe i średnie) mogą uzyskać do 80% dofinansowania kosztów studiów podyplomowych dla pracowników zajmujących stanowiska kierownicze
Dofinansowania udzielane są w ramach programu Akademia Menadżera MŚP
- ProcessTeam Sp. z o.o. dla firm z województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie
- Krajowa Izba Gospodarcza dla firm z województw: mazowieckie, lubelskie
- Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Łódzka Izba Przemysłowo – Handlowa dla firm z województw: łódzkie, opolskie i śląskie
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu dla firm z województw: wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz ze wzorem Formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa do projektu oraz załącznikami dostępne są w systemie SOPLIN oraz na stronie internetowej Operatora:
- Lidera projektu: https://www.opiwpr.org.pl/projekty/akademia/attachments
- Partnera: https://marr.com.pl/Akademia_3.html
Stypendium Urzędu Pracy m.st. Warszawa
Urząd pracy może sfinansować do 100% kosztów studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia. Za okres uczestnictwa w zajęciach przewidzianych programem studiów osoba bezrobotna otrzyma stypendium w wysokości 20% zasiłku dla bezrobotnych.
Studia podyplomowe są formą kształcenia, na którą są przyjmowani kandydaci posiadający co najmniej kwalifikacje uzyskane na studiach pierwszego stopnia, zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera potwierdzone odpowiednim dyplomem. Studia podyplomowe prowadzone są na uczelni, w instytucie naukowym Polskiej Akademii Nauk, instytucie badawczym lub Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego. Studia podyplomowe trwają nie krócej niż dwa semestry i kończą się uzyskaniem kwalifikacji podyplomowych.
Oferta dla Pracodawców
Instytucje kierujące więcej niż jedną osobę na studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA otrzymują atrakcyjny rabat w wysokości 10%. Zasada rabatu jest następująca: pierwszy pracownik opłaca pełną kwotę, natomiast każdy kolejny pracownik otrzymuje 10% rabatu. Rabat ten przyznawany jest osobno przy naborze zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Promocje nie łączą się.
Karta Dużej Rodziny
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mają możliwość skorzystania z 5% rabatu na czesne za studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA. Należy jednak zaznaczyć, że rabaty nie sumują się oraz nie obejmują.
Zniżka dla Pracowników Uniwersytetu VIZJA
Pracownicy Uniwersytetu VIZJA mają możliwość skorzystania z oferty edukacyjnej Kolegium Kształcenia Podyplomowego. Na podstawie zarządzenia Nr 4/09/2023 Dyrektora Generalnego Uniwersytetu VIZJA z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przyznawania zniżek w opłacie czesnego na studia pracownikom Uniwersytetu VIZJA lub osobom bliskim pracowników. W przypadku chęci zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kontakt: podyplomowe@vizja.pl