Executive Master of Business Administration (EMBA) Zarządzanie projektami informatycznymi - Studia Podyplomowe w Warszawie

studia podyplomowe
Executive Master of Business Administration (EMBA) Zarządzanie projektami informatycznymi

Program przygotowany jest z myślą o osobach, które chcą zarządzać projektami, bądź zespołami informatycznymi. 

Zapraszamy na edycję jesienną! Rekrutacja trwa do 30 września 2022 r.

Szybka i łatwa rekrutacja on-line.

Wystarczą cztery proste kroki, aby zapisać się na studia. Po wypełnieniu krótkiego formularza miejsce na studiach zostaje zarezerwowane. Wystarczy już tylko złożyć wymagane dokumenty. Zapraszamy!

Charakterystyka

 EMBA Zarządzanie projektami informatycznymi

 

Celem studiów jest holistyczne poszerzenie kompetencji z zakresu zarządzania projektami, w kontekście projektów IT. Program studiów został ułożony w taki sposób, aby uczestnicy mieli szansę poznać najczęściej wykorzystywane podejścia i metody pracy (m.in. AgilePM, Scrum, SAFe) oraz podeprzeć zdobytą wiedzę, rozpoznawalnym międzynarodowym certyfikatem. W programie studiów został uwzględniony również aspekt narzędzi wspierających analizę biznesową. Dzięki temu po zakończeniu studiów ich uczestnikom będzie zdecydowanie prościej ustalać cele projektu na podstawie rzeczywistych potrzeb, możliwości wynikających z otoczenia oraz możliwość organizacyjnych. Kompetencje menadżera to również miękki aspekt zarządzania, co również znalazło swoje odzwierciedlenie w programie studiów.

 

Studia EMBA Zarządzanie projektami informatycznymi są skierowane głównie do kadry menadżerskiej, która chce rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania i organizacji projektów IT. Osoby chcące awansować z ról specjalistycznych: testera czy dewelopera, do ról biznesowych - również też będą mogły zdobyć wiele pożytecznych praktyk oraz narzędzi.

- poznanie ogólnoświatowych podejść do zarządzania projektami (AgilePM, SAFe),

- poznanie zasad pracy zespołów deweloperskich realizujących projekty (SCRUM),

- zapoznanie się z zakresem zadań, obowiązków i kompetencji, jakie musi posiadać właściciel biznesowy (Product Owner),

- możliwość zdobycia dyplomu studiów renomowanej uczelni,

- możliwość zdobycia dodatkowych międzynarodowych certyfikatów (AgilePM, SAFe, Product Owner),

- poznanie praktycznych narzędzi wspierających organizację i zarządzanie projektami,

- doskonalenie kompetencji zarzadzania zespołem,

- doskonalenie kompetencji organizacji pracy projektowej.

Zajęcia prowadzone są przez praktyków, którzy dzielą się swoim bogatym doświadczeniem zarówno w obszarach compliance, zarządzania, ekonomii, marketingu, public relations, zarządzania ryzykiem, współpracą z instytucjami publicznymi. Nasi Wykładowcy posiadają bardzo szerokie doświadczenie na poziomie eksperckim. 

Uczestnicy studiów zdobywają wiedzę ekspercką i utrwalą umiejętności przydatne w pracy zawodowej dla kadry kierowniczej wyższego szczebla. Zapoznają się również z wieloma przykładami działań zachodzących w projektach informatycznych.

Studia Master of Business Administration (MBA) uprawnia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa.

Podstawa prawna: art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2020, poz. 735).

Warunkiem przyjęcia na studia jest posiadanie wykształcenia wyższego, oraz min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym.

Studia kończą się egzaminem w formie testu.

 

 

Proces kształcenia prowadzony jest w kompleksie edukacyjnym Vizja Park to miejsce zasługujące na słowa uznania. To przestrzeń, która poprzez nowoczesność i bezpieczeństwo, zapewnia komfortowy rozwój na każdym etapie kształcenia.

Do dyspozycji naszych studentów są 93 sale ćwiczeniowe, 5 dużych auli wykładowych, pracownie specjalistyczne, sale komputerowe, laboratoria i sale symulacyjne.

Na każdym piętrze zlokalizowane są ogólnodostępne źródełka wody pitnej, toalety dla niepełnosprawnych, pokoje dla matki z dzieckiem. Ponadto zapewniamy naszym studentom bezpłatną sieć Wi-Fi w całym budynku.

W ramach przynależności do społeczności studiów podyplomowych Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie mają Państwo możliwość korzystania z Biblioteki AEH, gdzie znajdą Państwo 50 000 pozycji książek naukowych oraz uzyskać dostęp do następujących źródeł wiedzy:

  • Czytelnia podręczników akademickich on-line Ibuk Libra. Dostęp do ponad 900 książek oraz publikacji naukowych w  języku polskim.
  • Academica to cyfrowa wypożyczalnia książek i czasopism naukowych, udostępniająca ponad 3 miliony dokumentów. 
  • Science Direct jest bazą wydawnictwa Elsevier oferującą dostęp do artykułów z czasopism naukowych głównie z dziedziny nauk ekonomicznych, społecznych, przyrodniczych i medycznych.
  • Kolecja czasopism i książek wydawnictwa Wiley-Blackwell z zakresu nauk ekonomicznych, społecznych i humanistycznych.
  • Ebsco - pakiet 14 baz pełnotekstowych i abstraktowych o tematyce ekonomicznej, biznezowej, społecznej, medycznej i humanistycznej. Pożyteczne źródło informacji dla autorów prac semestralnych i dyplomowych.
  • Elektroniczna wersja jednego z najstarszych i najbardziej prestiżowych czasopism naukowych "Nature". Tygodnik opisuje odkrycia ze wszystkich dziedzin nauk przyrodniczych, inżynieryjnych oraz ścisłych i ekonomicznych.
  • Dostęp do elektronicznej wersji prestiżowego czasopisma naukowego "Science". Tygodnik publikuje najnowsze, szczególnie istotne i doniosłe odkrycia w dziedzinie nauk przyrodniczych i wszelkich materiały wiążące się z rolą nauki we współczesnym świecie.

W bibliotece dostępne są również bazy abstraktowo-bibliometryczne:

  • Scopus to baza danych zawierająca informacje na temat opublikowanych książek, artykułów i innych publikacjach naukowych.
  • Web of Science umożliwia dostęp do baz abstraktowo-bibliometrycznych, m.in. Science Citation Index Expanded (SCIE), Social Sciences Citation Index (SSCI), Art & Humanities Citation Index (AHCI).

Ponadto uzyskują Państwo dostęp do pełnego pakietu Microsoft Office 365 przez cały tok studiów podyplomowych:

  1. MS Word
  2. MS Excel
  3. MS Power point
  4. MS Outlook
  5. MS OneDrive
  6. MS OneNote
  7. MS SharePoint
  8. MS Teams
  9. MS Sway
  10. MS Forms

Będąc Uczestnikiem studiów podyplomowych mogą Państwo korzystać z oferty konferencjiwebinarów oraz szkoleń organizowanych przez Akademię Ekonomiczno - Humanistyczną w Warszawie na terenie kompleksu Vizja Park.

Food court z szeroką ofertą gastronomiczną mieszczący się na 1 piętrze Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. W menu kuchni można znaleźć różne propozycje smakowe.  Serwujemy dania i napoje na ciepło, na zimno oraz desery. Kuchnie świata pojawiające się w menu kantyny to: kuchnia azjatycka, śródziemnomorska europejska, amerykańska oraz meksykańska. Dania wegetariańskie są wpisane w stałą ofertę food courtu.

W ofercie naszego kampusu, znajdą Państwo również pokoje hotelowe do wynajęcia. Apartamenty znajdują się na 5 piętrze w wydzielonej części kampusu Vizja Park mieszczącego się w Warszawie przy ul. Okopowej 59. Wszystkie pokoje posiadają osobną łazienkę i wyposażone są w 2 pojedyncze łóżka oraz rozkładaną sofę z możliwością zakwaterowania 1,2 lub 3 osób (taka sama cena za pokój bez względu na liczbę osób). W pokoju znajduje się m.in. TV (ogólnodostępne kanały), mini-lodówka, czajnik elektryczny (herbata, woda), w łazience suszarka do włosów, ręczniki oraz podstawowe kosmetyki.

Zapraszamy do kontaktu i obserwowania na portalach społecznościowych:
 Facebook: https://www.facebook.com/AEHKKP
 Instagram: https://www.instagram.com/aehkkp/
 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/aehkkp/?viewAsMember=true