Charakterystyka
EMBA Zarządzanie projektami informatycznymi
Celem studiów jest holistyczne poszerzenie kompetencji z zakresu zarządzania projektami, w kontekście projektów IT. Program studiów został ułożony w taki sposób, aby uczestnicy mieli szansę poznać najczęściej wykorzystywane podejścia i metody pracy (m.in. AgilePM, Scrum, SAFe) oraz podeprzeć zdobytą wiedzę, rozpoznawalnym międzynarodowym certyfikatem. W programie studiów został uwzględniony również aspekt narzędzi wspierających analizę biznesową. Dzięki temu po zakończeniu studiów ich uczestnikom będzie zdecydowanie prościej ustalać cele projektu na podstawie rzeczywistych potrzeb, możliwości wynikających z otoczenia oraz możliwość organizacyjnych. Kompetencje menadżera to również miękki aspekt zarządzania, co również znalazło swoje odzwierciedlenie w programie studiów.
Studia EMBA Zarządzanie projektami informatycznymi są skierowane głównie do kadry menadżerskiej, która chce rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania i organizacji projektów IT. Osoby chcące awansować z ról specjalistycznych: testera czy dewelopera, do ról biznesowych - również też będą mogły zdobyć wiele pożytecznych praktyk oraz narzędzi.
- poznanie ogólnoświatowych podejść do zarządzania projektami (AgilePM, SAFe),
- poznanie zasad pracy zespołów deweloperskich realizujących projekty (SCRUM),
- zapoznanie się z zakresem zadań, obowiązków i kompetencji, jakie musi posiadać właściciel biznesowy (Product Owner),
- możliwość zdobycia dyplomu studiów renomowanej uczelni,
- możliwość zdobycia dodatkowych międzynarodowych certyfikatów (AgilePM, SAFe, Product Owner),
- poznanie praktycznych narzędzi wspierających organizację i zarządzanie projektami,
- doskonalenie kompetencji zarzadzania zespołem,
- doskonalenie kompetencji organizacji pracy projektowej.
Zajęcia prowadzone są przez praktyków, którzy dzielą się swoim bogatym doświadczeniem zarówno w obszarach compliance, zarządzania, ekonomii, marketingu, public relations, zarządzania ryzykiem, współpracą z instytucjami publicznymi. Nasi Wykładowcy posiadają bardzo szerokie doświadczenie na poziomie eksperckim.
Uczestnicy studiów zdobywają wiedzę ekspercką i utrwalą umiejętności przydatne w pracy zawodowej dla kadry kierowniczej wyższego szczebla. Zapoznają się również z wieloma przykładami działań zachodzących w projektach informatycznych.
Studia Master of Business Administration (MBA) uprawnia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa.
Podstawa prawna: art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2020, poz. 735).
Warunkiem przyjęcia na studia jest posiadanie wykształcenia wyższego, oraz min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
Studia kończą się egzaminem w formie testu.
Proces kształcenia prowadzony jest w kompleksie edukacyjnym Vizja Park to miejsce zasługujące na słowa uznania. To przestrzeń, która poprzez nowoczesność i bezpieczeństwo, zapewnia komfortowy rozwój na każdym etapie kształcenia. Do dyspozycji naszych studentów są 93 sale ćwiczeniowe, 5 dużych auli wykładowych, pracownie specjalistyczne, sale komputerowe, laboratoria i sale symulacyjne. Na każdym piętrze zlokalizowane są ogólnodostępne źródełka wody pitnej, toalety dla niepełnosprawnych, pokoje dla matki z dzieckiem. Ponadto zapewniamy naszym studentom bezpłatną sieć Wi-Fi w całym budynku. |
![]() |
![]() |
W ramach przynależności do społeczności studiów podyplomowych Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie mają Państwo możliwość korzystania z Biblioteki AEH, gdzie znajdą Państwo 50 000 pozycji książek naukowych oraz uzyskać dostęp do następujących źródeł wiedzy:
|
- Ebsco - pakiet 14 baz pełnotekstowych i abstraktowych o tematyce ekonomicznej, biznezowej, społecznej, medycznej i humanistycznej. Pożyteczne źródło informacji dla autorów prac semestralnych i dyplomowych.
- Elektroniczna wersja jednego z najstarszych i najbardziej prestiżowych czasopism naukowych "Nature". Tygodnik opisuje odkrycia ze wszystkich dziedzin nauk przyrodniczych, inżynieryjnych oraz ścisłych i ekonomicznych.
- Dostęp do elektronicznej wersji prestiżowego czasopisma naukowego "Science". Tygodnik publikuje najnowsze, szczególnie istotne i doniosłe odkrycia w dziedzinie nauk przyrodniczych i wszelkich materiały wiążące się z rolą nauki we współczesnym świecie.
W bibliotece dostępne są również bazy abstraktowo-bibliometryczne:
- Scopus to baza danych zawierająca informacje na temat opublikowanych książek, artykułów i innych publikacjach naukowych.
- Web of Science umożliwia dostęp do baz abstraktowo-bibliometrycznych, m.in. Science Citation Index Expanded (SCIE), Social Sciences Citation Index (SSCI), Art & Humanities Citation Index (AHCI).
Ponadto uzyskują Państwo dostęp do pełnego pakietu Microsoft Office 365 przez cały tok studiów podyplomowych:
|
![]() |
![]() |
Będąc Uczestnikiem studiów podyplomowych mogą Państwo korzystać z oferty konferencji, webinarów oraz szkoleń organizowanych przez Akademię Ekonomiczno - Humanistyczną w Warszawie na terenie kompleksu Vizja Park. |
Food court z szeroką ofertą gastronomiczną mieszczący się na 1 piętrze Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie. W menu kuchni można znaleźć różne propozycje smakowe. Serwujemy dania i napoje na ciepło, na zimno oraz desery. Kuchnie świata pojawiające się w menu kantyny to: kuchnia azjatycka, śródziemnomorska europejska, amerykańska oraz meksykańska. Dania wegetariańskie są wpisane w stałą ofertę food courtu. |
![]() |
![]() |
W ofercie naszego kampusu, znajdą Państwo również pokoje hotelowe do wynajęcia. Apartamenty znajdują się na 5 piętrze w wydzielonej części kampusu Vizja Park mieszczącego się w Warszawie przy ul. Okopowej 59. Wszystkie pokoje posiadają osobną łazienkę i wyposażone są w 2 pojedyncze łóżka oraz rozkładaną sofę z możliwością zakwaterowania 1,2 lub 3 osób (taka sama cena za pokój bez względu na liczbę osób). W pokoju znajduje się m.in. TV (ogólnodostępne kanały), mini-lodówka, czajnik elektryczny (herbata, woda), w łazience suszarka do włosów, ręczniki oraz podstawowe kosmetyki. |
Zapraszamy do kontaktu i obserwowania na portalach społecznościowych:
Facebook: https://www.facebook.com/AEHKKP
Instagram: https://www.instagram.com/aehkkp/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/aehkkp/?viewAsMember=true