Business English for Professionals
Zarządzanie
Czas trwania:
1 rok (2 semestry)
Język studiów:
polski / angielski
Główne
założenia programu
- nauka komunikacji w biznesie i rozwijanie kompetencji w sferach biznesu
- rozwój dotychczasowych kompetencji z języka angielskiego w biznesie
- przygotowanie z prawa w praktyce biznesowej
- zapoznanie z podstawami marketingowymi i finansowymi biznesu
Perspektywy zawodowe
Rozwój dotychczasowych kompetencji z języka angielskiego w biznesie poszerza wachlarz potencjalnych zainteresowań tematycznych, które mogą być przydatne w modyfikacji objętej już ścieżki kariery lub rozpoczęcia czegoś zupełnie nowego! Program Business English w wymiarze dla Profesjonalistów – jeszcze bardziej obliguje nas do zapewnienia najwyższej jakości nauki.
Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2
Co
zyskasz?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Dyplom
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Program i struktura studiów
Program podyplomowych studiów o tematyce Business English for Professionals jest skierowany do osób chcących skutecznie komunikować się w biznesie, nabywając nowe kompetencje w różnych sferach biznesu i ulepszając swoje obecne umiejętności w komunikacji biznesowej w celu zwiększenia swoich szans na rynku pracy, uzyskania dostępu do nowych bardziej prestiżowych pozycji w firmach międzynarodowych, czy założenia własnego biznesu.
Wszystkie zajęcia są prowadzone przez praktyków – profesjonalistów, mających doświadczenie w pracy z osobami o zróżnicowanych potrzebach językowych i biznesowych w zakresie rozwoju osobistego i kompetencji komunikacyjnych. Poprzez dobranie właściwych metod, technik i strategii nauczania, praca z językiem biznesu będzie nie tylko przyjemna ale także efektywna. Integracja merytorycznych treści biznesowych z językiem angielskim gwarantuje właściwą równowagę między wiedzą biznesową i umiejętnością używania właściwej terminologii i struktur w praktyce! Będziesz zaskoczony na zajęciach połączeniem przez nas interesujących ćwiczeń, międzynarodowych studiów przypadku, historii biznesowych, projektów, pracy w grupach, prezentacji, odgrywania ról i fascynujących dyskusji, a także komunikacyjnych strategii nabywania i używania nowego słownictwa, czasowników frazowych lub struktur biznesowych.
Tematyka zajęć jest interdyscyplinarna i obejmuje najważniejsze obszary działania języka biznesu.
Dla tych, którzy poza uzyskaniem dyplomu Business English for Professionals (160h) chcieliby dopełnić certyfikację swoich umiejętności w British Council, umożliwiamy preferencyjne warunki podejścia do egzaminu Business English Certificate (C1) Higher w naszej Uczelni.
1. Atrybuty i funkcje liderów i managerów.
2. Zarządzanie stresem w biznesie. Wypalenie zawodowe.
3. Reklama. Konkurencja.
4. Branże i firmy.
5. Rola globalizacji. Biznes międzykulturowy.
6. Produkcja. Produkt. Usługa
7. Filozofie biznesowe
8. Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu
9. Handel akcjami. Centra finansowe.
10. Problemy i ryzyka związane z bezrobociem i rodzaje bezrobocia
1. Cel komunikacji i proces komunikacyjny. Bariery i zakłócenia w komunikacji.
2. Kształtowanie marki osobistej.
3. Rozmowa o pracę i CV.
4. Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji
5. Tworzenie struktury i wygłaszanie przemówień
6. Komunikacja pisemna: pisanie e-maili, raportów, formalnych, półformalnych i nieformalnych listów biznesowych
7. Prowadzenie negocjacji
8. Przygotowanie i prowadzenie spotkań
1. Rekrutacja i rodzaje stosunków pracy: ich nawiązywanie, modyfikowanie i rozwiązywanie.
2. Opis stanowiska pracy
3. Zaangażowanie pracowników i zarządzanie wynikami.
4. Kryteria oceny.
5. Wynagrodzenie za pracę, premie i dodatki.
6. Atmosfera i warunki w miejscu pracy
7. Nauka i rozwój w HR
8. Audyt strategiczny
1. Projekty i rola kierownika projektu
2. Mikrozarządzanie oraz role i obowiązki członków zespołu
3. Pozyskiwanie pomysłów, rozwój projektu i decyzje
4. Angażowanie interesariuszy
5. Wyzwania związane z zarządzaniem projektami
6. Harmonogram i czas trwania projektu
7. Radzenie sobie z finansami i określanie wartości wypracowanej zadania
8. Ocena projektu
1. Różne podejścia do zarządzania i przywództwa. Studia przypadków.
2. Planowanie: rodzaje planów, strategii i analiz. Zarządzanie przez cele
3. Organizacje formalne i nieformalne. Kultury organizacyjne.
4. Podejmowanie decyzji i sztuka delegowania zadań. Upełnomocnienie.
5. Efektywna organizacja i zarządzanie czasem.
6. Kompleksowe zarządzanie jakością.
7. Rozwój menedżerów: proces i szkolenie
8. Zarządzanie zmianą i wprowadzanie innowacji w organizacji.
1. Koncepcje marketingowe.
2. Rynki i oferty rynkowe. Zrozumienie rynku i potrzeb klientów oraz korzystanie z odpowiednich narzędzi. Propozycja wartości dla klienta
3. Od misji do celów strategicznych
4. Portfolio biznesowe
5. Strategie wzrostu i strategie marketingowe na rzecz przewagi konkurencyjnej
6. Mix marketingowy
7. Plan marketingowy
8. Marketing cyfrowy
9. Narzędzia AI dla maksymalizacji efektywności marketingowej
10. Kampanie marketingowe
1. Rodzaje organizacji biznesowych
2. Rozpoczęcie działalności biznesowej
3. Pozyskiwanie kapitału, niewypłacalność i likwidacja
4. Rozstrzyganie sporów
5. Podatek dochodowy od osób prawnych
6. Fuzje i przejęcia
7. Odpowiedzialność prawna
8. Umowy, ich zawartość i rodzaje umów
9. Własność intelektualna
1. Rachunkowość i sprawozdania finansowe
2. Bankowość inwestycyjna
3. Finanse przedsiębiorstw
4. Finanse międzynarodowe
5. Sprawozdawczość i analiza finansowa
6. Bankowość i usługi finansowe
7. Technologia finansowa (FinTech)
8. Regulacje finansowe
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Wykładowcy kierunku
Koordynator Kierunku Business English for Professionals i Prowadząca kurs the Language of Professional Business
Posiada tytuł naukowy doktora (dyscyplina: językoznawstwo), magistra (filologia angielska specjalizacja nauczycielska), licencjata (filologia angielska, specjalizacja biznesowa), ocenę bardzo dobrą z egzaminu doktorskiego z języka hiszpańskiego (poziom C1). Jej doświadczenie zawodowe w zakresie dydaktyki akademickiej trwa od 2009 r. i obejmuje uczelnie polskie (Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytet SWPS w Warszawie, Społeczna Akademia Nauk, Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, a obecnie Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie), jak i instytucje zagraniczne (European Education Center w Rangun, Uniwersytet w Vic, czy Uniwersytet w Zagrzebiu).
Wykładowczyni akademicka, prelegentka na konferencjach międzynarodowych, wygłosiła referaty m.in. w Warszawie, we Wrocławiu, w Wilnie, w Pecz, w Bremie, w Luksemburgu, w Madrycie, w Rydze, w Waszyngtonie, w Los Angeles, czy w Castelló. Autorka artykułów naukowych z obszaru biznesu, edukacji językowej i kształcenia nauczycieli językowych, w tym także studiów badawczych dotyczących rozwijania różnojęzyczności w środowisku akademickim, a także rozdziałów w monografiach i recenzji. Od 2007 r. prowadzi zajęcia o tematyce Business English; koordynowała programy studiów anglojęzycznych (Filologia Angielska czy International Business Relations), prowadziła biznesowe kursy specjalistyczne np. Marketing i Reklama, Środowisko Biznesowe, Budowanie Marki Osobistej i Wystąpienia Publiczne, Kluczowe Umiejętności Zawodowe i Biznesowe, Prezentacje, Słownictwo Biznesowe, Pisanie i Gramatyka w Biznesie i inne. Posiada doświadczenie w pracy z kadrą zarządczą i ludźmi biznesu międzynarodowego. Wykonywała tłumaczenia pisemne tekstów o charakterze polityczno-biznesowym dla Ambasady USA w Wiedniu. Współorganizowała międzynarodową konferencję w 2011 r. na Uniwersytecie Warszawskim, tłumaczyła projektowe materiały merytoryczne i konsultowała językowe umowy o współpracy badawczo – rozwojowej; jest autorką programu nauki języka praktycznego licencjackich studiów z Filologii Angielskiej w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie.
Aktualnie pełnione funkcje: koordynator zajęć praktycznych na Filologii Angielskiej w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, Kierownik Studiów Podyplomowych Business English for Professionals w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie.
Inżynier i Dyrektor ds. Badań koncentrujący się na wprowadzaniu nowych technologii na rynki wschodzące. Paul Barratt, założyciel i dyrektor generalny Bridge Medical, ma 25-letnie doświadczenie w technologii medycznej, zarówno jako inżynier ds. Badań i rozwoju, jak i dyrektor badań klinicznych. Ma szerokie doświadczenie w zakresie urządzeń medycznych, od technologii diagnostycznej po urządzenia chirurgiczne i implanty.
Paul przeprowadził się do Warszawy z Minnesoty w USA w 2006 roku. Krótko po przyjeździe w 2006 roku pracował w ośrodku badawczo-rozwojowym GE w Warszawie, gdzie pracował jako kierownik programu, który pomagał zintegrować działalność w Warszawie z biurami w Stanach Zjednoczonych i we Włoszech. W tym czasie pracował również nad rozwojem współpracy z lekarzami i ośrodkami medycznymi w całej Europie.
W 2008 roku opuścił GE, aby pracować na pełny etat w badaniach medycznych wspierających badania kliniczne w Europie dla firm z siedzibą w USA. Doprowadziło to do oznakowania CE dla urządzeń w kardiologii, urologii i neurologii. W Stanach Zjednoczonych Paul pracował jako inżynier ds. badań i rozwoju oraz kierownik programu dla start-upów w firmach o ugruntowanej pozycji. Firmy, z którymi współpracował w USA, stały się częścią Medtronic, Boston Scientific i Olympus.
Zajmował się kardiologią, chirurgią naczyń obwodowych, tlenoterapią, urologią, ginekologią, chirurgią ogólną, leczeniem ran i neurologią. Paul uzyskał tytuł magistra inżynierii mechanicznej i biomedycznej na University of Minnesota, MBA na University of Quebec w Montrealu i Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz posiada licencję profesjonalnego inżyniera w amerykańskim stanie Minnesota. Posiada cztery patenty na leczenie wad serca i elektrochirurgię laparoskopową.
Jestem andragogiem, doktorem nauk społecznych w zakresie pedagogiki, pracownikiem Zakładu Edukacji Ustawicznej i Andragogiki Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Obszary moich zainteresowań teoretycznych i badawczych stanowią zagadnienia związane z edukacją dorosłych oraz biografią i biograficznością. Zajmuję się tematyką cyfryzacji edukacji i innowacyjnych metod pracy zdalnej, współczesnymi wzorami karier, uczeniem się międzykulturowym, a także uczeniem się w późnej dorosłości i polityką senioralną. Szczególnie w ostatnim czasie interesuję się zagadnieniami związanymi z edukacją zdalną, innowacyjnymi rozwiązaniami w edukacji zdalnej, technikami edutainment oraz unowocześnianiem technologicznym edukacji. Prowadzę obecnie badania związane z tą tematyką. Prowadzę również zajęcia dydaktyczne, związane z tematyką cyfryzacji edukacji i innowacyjnych metod pracy zdalnej (m.in. również w ramach programu ZIP). Należę do grona członków Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego, jestem również praktykiem edukacji dorosłych. Od 10 lat zajmuję się glottodydaktyką, kształceniem językowym, w tym nauczaniem cudzoziemców języka polskiego. Moim atutem jest doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (prowadzę również zajęcia w języku angielskim).
Mateusz Kowalik, dydaktyk z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w nauczaniu zarządzania i marketingu, zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Swoje doświadczenie dydaktyczne zdobywał w Wyższej Szkole Społeczno-Ekonomicznej (2001-2010), Uniwersytecie SWPS (2006-2021) oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych (2006 do chwili obecnej).
W latach 2013-2020 pełnił funkcję zastępcy Kierownika Centrum Cywilizacji Azji Wschodniej oraz koordynatora Studiów Azjatyckich na USWPS, gdzie odpowiadał za zarządzanie i organizację dydaktyki kierunku. W swojej pracy dydaktycznej wdrożył zasady „changemaking skills” i „changemaking learning outcomes” programu jakości kształcenia Ashoka w USWPS.
W Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych wielokrotnie został oceniony jako jeden z trzech najlepszych dydaktyków. Jest również twórcą kursów e-learningowych z marketingu, opartych na nauczaniu łamigłówkowym.
Doradzał licznym startupom w okresie inkubacji w zakresie marketingu. Był również koordynatorem regionalnym projektu 'Fabryka Innowacji’, gdzie odpowiadał za zarządzanie i promocję projektu z ramienia PJATK. W ramach projektu 'e-samodzielni’ prowadził szkolenia z 'Marketingu dla małych firm’ oraz 'Marketingu szeptanego’.
Posiada również doświadczenie w prowadzeniu specjalistycznych szkoleń językowych dla klientów korporacyjnych oraz realizacji licznych tłumaczeń ustnych i pisemnych. Obecnie, poza dydaktyką, jego największą pasją są reklamy Google, w których jest certyfikowanym ekspertem.
Absolwent Ośrodka Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego (2008)
Absolwent podyplomowych studiów z zakresu Stosunków Międzynarodowych i Dyplomacji Collegium Civitas (2009)
Absolwent Interdyscyplinarnego Podyplomowego Studium Kształcenia Tłumaczy na Wydziale Lingwistyki Stosowanej Uniwersytety Warszawskiego (2015)
Wykładowca akademicki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, prowadzący zajęcia z języka angielskiego gospodarki (Business and Economic English) na studiach licencjackich i magisterskich. Prowadzę również zajęcia z zakresu wymowy amerykańskiej oraz ćwiczenia z zakresu idiomów angielskich (oba dla studentów studiów licencjackich) – zajęcia fakultatywne.
Posiadam doświadczenia w prowadzeniu zajęć amerykanistycznych, tj. American Culture and Society oraz American Political Life and Institutions.
Jestem odpowiedzialny za tłumaczenia oraz korekty niektórych pism uczelnianych – przewodniczący zespołu.
Chris Gotowski jest absolwentem University of Ottawa w Kanadzie, gdzie studiował nauki polityczne i zarządzanie przedsiębiorstwem. Później ukończył studia MBA. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Kanadyjskiej Misji Dyplomatycznej pracując w departamencie Public Affairs, gdzie przeprowadzał wywiady z czołowymi politykami w Polsce oraz był autorem artykułów i raportów na temat aktualnego klimatu polityczno-gospodarczego w Polsce, przeprowadzając wnikliwą analizę krajobrazu politycznego podążającego za zmianami w polityce, trendami wyborczymi i nastrojami społecznymi. Później kontynuował karierę zawodową w Warsaw Business Journal jako dziennikarz piszący artykuły na temat dynamicznego i złożonego krajobrazu politycznego, sektora nieruchomości i ogólnego otoczenia biznesowego w Polsce. Później pracował w sektorze nieruchomości komercyjnych, współpracując z największymi globalnymi firmami.
Chris Gotowski od 10 lat wykłada na uczelniach w Polsce i koncentruje swoje wykłady na kursach związanych ze stosunkami międzynarodowymi, negocjacjami i rozwiązywaniem konfliktów oraz biznesem międzynarodowym. Chris wielokrotnie pojawiał się w programach telewizyjnych i podcastach jako regionalny ekspert ds. globalnych.
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
W trosce o najwyższą jakość kształcenia informujemy, że w ramach realizowanego kierunku studiów podyplomowych dopuszcza się możliwość zaliczania poszczególnych przedmiotów w ramach wybranych modułów tematycznych.
Zaliczenie semestralne ma formę egzaminu w postaci testu wiedzy zgodnego z treściami programowymi.
Wszystkie działania związane z oceną efektów uczenia się realizowane są zgodnie z wytycznymi Uczelni oraz obowiązującymi standardami kształcenia.
Powyższe zarządzenie obowiązuje dla edycji rozpoczynającej się w semestrze zimowym 2025/2026.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.
Opłaty za studia
| Wpisowe | Rocznie (1 rata) |
Semestralnie (2 raty) |
Miesięcznie (10 rat) |
|---|---|---|---|
| 300 zł | 6000 zł | 3500 zł | 800 zł |
Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów
Promocje
-
-20 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu ostatniego roku.
-
-10 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu więcej niż rok.
-
BON EDUKACYJNY
Zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów (plik PDF, 200 KB).
Dofinansowania
Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe na Uniwersytecie VIZJA.
Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.
Projekt „Open”
Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!
Stypendium Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawa z tytułu dofinansowania do studiów podyplomowych
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych oraz do osób powyżej 45. roku życia. Urząd Miasta może sfinansować koszt studiów podyplomowych nawet do 4000 zł. Podobnymi programami dysponują Urzędy Pracy w całej Polsce – zachęcamy do wyszukania informacji o tym, jaką ofertę przygotowało Państwa rodzinne miasto.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Fundusz daje możliwość zdobycia nawet 100% dofinansowania na studia podyplomowe. Każdy pracodawca może ubiegać się o środki na podniesienie kwalifikacji swoich pracowników. Dofinansowanie może zostać przekazane na studia podyplomowe lub MBA – wystarczy, że pracodawca wyjdzie z inicjatywą lub wyrazi zgodę na rozpoczęcie studiów podyplomowych przez pracownika. Jeśli chcesz się rozwijać – zainteresuj swojego szefa możliwością zdobycia nowych kwalifikacji za darmo!
Państwowy Fundusz rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Program jest realizowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Głównym celem projektu jest udzielenie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji – środki można zdobyć między innymi na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, a także na studia podyplomowe.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Baza Usług Rozwojowych zakłada możliwość swobodnego wyboru podmiotu, z którym przedsiębiorcy i ich pracownicy podniosą swoje kwalifikacje. Baza pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć usługi rozwojowe, odpowiadające na potrzeby użytkowników. Korzystając z BUR możesz podnieść kompetencję, zmienić kierunek swojej kariery, a pasję uczynić źródłem swoich dochodów.
Kolegium Kształcenia Podyplomowego dodaje wybrane kierunki do Bazy Usług Rozwojowych, po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z Kolegium Kształcenia Podyplomowego.
Dofinansowanie przez zakład pracy – Akademia Menadżera MŚP
Przedsiębiorstwa (Mikro-, małe i średnie) mogą uzyskać do 80% dofinansowania kosztów studiów podyplomowych dla pracowników zajmujących stanowiska kierownicze
Dofinansowania udzielane są w ramach programu Akademia Menadżera MŚP
- ProcessTeam Sp. z o.o. dla firm z województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie
- Krajowa Izba Gospodarcza dla firm z województw: mazowieckie, lubelskie
- Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021.
- Łódzka Izba Przemysłowo – Handlowa dla firm z województw: łódzkie, opolskie i śląskie
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu dla firm z województw: wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz ze wzorem Formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa do projektu oraz załącznikami dostępne są w systemie SOPLIN oraz na stronie internetowej Operatora:
- Lidera projektu: https://www.opiwpr.org.pl/projekty/akademia/attachments
- Partnera: https://marr.com.pl/Akademia_3.html
Stypendium Urzędu Pracy m.st. Warszawa
Urząd pracy może sfinansować do 100% kosztów studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia. Za okres uczestnictwa w zajęciach przewidzianych programem studiów osoba bezrobotna otrzyma stypendium w wysokości 20% zasiłku dla bezrobotnych.
Studia podyplomowe są formą kształcenia, na którą są przyjmowani kandydaci posiadający co najmniej kwalifikacje uzyskane na studiach pierwszego stopnia, zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera potwierdzone odpowiednim dyplomem. Studia podyplomowe prowadzone są na uczelni, w instytucie naukowym Polskiej Akademii Nauk, instytucie badawczym lub Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego. Studia podyplomowe trwają nie krócej niż dwa semestry i kończą się uzyskaniem kwalifikacji podyplomowych.
Oferta dla Pracodawców
Instytucje kierujące więcej niż jedną osobę na studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA otrzymują atrakcyjny rabat w wysokości 10%. Zasada rabatu jest następująca: pierwszy pracownik opłaca pełną kwotę, natomiast każdy kolejny pracownik otrzymuje 10% rabatu. Rabat ten przyznawany jest osobno przy naborze zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Promocje nie łączą się.
Karta Dużej Rodziny
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mają możliwość skorzystania z 5% rabatu na czesne za studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA. Należy jednak zaznaczyć, że rabaty nie sumują się oraz nie obejmują.
Zniżka dla Pracowników Uniwersytetu VIZJA
Pracownicy Uniwersytetu VIZJA mają możliwość skorzystania z oferty edukacyjnej Kolegium Kształcenia Podyplomowego. Na podstawie zarządzenia Nr 4/09/2023 Dyrektora Generalnego Uniwersytetu VIZJA z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przyznawania zniżek w opłacie czesnego na studia pracownikom Uniwersytetu VIZJA lub osobom bliskim pracowników. W przypadku chęci zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kontakt: podyplomowe@vizja.pl