Executive Master of Business Administration (EMBA)
Zarządzanie
Czas trwania:
1 rok (2 semestry)
Język studiów:
polski
Główne
założenia programu
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy menedżera,
- przekazanie zasad stosowania nowoczesnych narzędzi analitycznych z zakresu zarządzania,
- przygotowanie do analizy organizacji,
- ukształtowanie praktycznych umiejętności menedżerskich: współdziałania z otoczeniem, rozwiązywania konfliktów, komunikowania się, prowadzenia negocjacji, inicjowania zmian, wrażliwej reakcji na problemy społeczne.
Rekrutacja do 15.10.2025 r.
Perspektywy zawodowe
Studia EMBA są powszechnie uważane za najwyższą formę wykształcenia menedżerów. Program przygotowany jest z myślą o osobach, które zajmują, bądź będą zajmować kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach.
Wielu menedżerów odczuwa brak formalnego wykształcenia z zakresu finansów, zarządzania i marketingu, dlatego też studia EMBA stały się niezbędnym szczeblem w karierze zawodowej.
Absolwenci studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA) nabywają uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa (Podstawa prawna: art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2020, poz. 735).
Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 4 lata
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
Co
zyskasz?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
do zasiadania w radach spółkach nadzorczych Skarbu Państwa
Dyplom
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Program i struktura studiów
Celem programu jest rozwijanie i pogłębianie u słuchaczy określonych umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu. EMBA przygotowuje do pracy menedżerskiej oraz do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa.
A. Organizacja i zarządzanie w teorii i praktyce.
B. Gospodarka jako przedmiot zainteresowania nauk ekonomicznych.
C. Przedsiębiorstwo jako podmiot działalności gospodarczej.
D. Cechy (atrybuty), formy (rodzaje)podmiotów gospodarczych. Formy prawno-organizacyjne przedsiębiorstw.
E. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa.
F. Podział pracy a struktura organizacyjna.
G. Zasady budowy i modele struktury organizacyjnej.
H. Istota zarządzania przedsiębiorstwem i w przedsiębiorstwie.
I. Podstawowe funkcje zarządzania.
J. Ryzyko jako podstawowa cecha procesu zarządzania.
K. Podsystemy (części składowe) zarządzania: strategiczne i operacyjne.
L. Rozpoznawanie i określenie problemów strategicznych.
Ł. Misja i wizja przedsiębiorstwa.
M. Planowanie w przedsiębiorstwie. Funkcje planowania. Plany i ich rodzaje.
N. Motywowanie jako podstawowa funkcja kierowania (zarządzania ludźmi).
O. Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM.
A. Planowanie strategiczne jako element procesu zarządzania strategicznego:
- Zarządzanie strategiczne i jego składowe,
- Istota planowania strategicznego,
- Definicja strategii,
- Proces planowania strategicznego (określanie misji i celów, analiza strategiczna, planowanie strategiczne w ścisłym tego słowa znaczeniu),
- Cechy planowania strategicznego,
- Zalety i wady oraz znaczenie planowania strategicznego,
- Organizacja uczącą się i strategia dla innowacji.
B. Analiza strategiczna jako podstawa budowy planu strategicznego:
- Cele analizy strategicznej,
- Cechy współczesnej analizy strategicznej i jej wyróżniki,
- Użytkownicy analizy strategicznej,
- Obszary analizy strategicznej ( analiza „wnętrza” i otoczenia organizacji ), czynniki określające zakres analizy strategicznej.
C. Analiza makrootoczenia:
- Koncepcje analiz makrootoczenia,
- Metody analiz makrootoczenia: metody analizy zmian ciągłych, metody analizy zmian nieciągłych ( metody scenariuszowe: scenariusze możliwych zdarzeń, scenariusze symulacyjne, scenariusze stanów otoczenia, scenariusze procesów w otoczeniu ), praktyczne opracowanie scenariuszy zmian makrootoczenia.
D. Analiza otoczenia konkurencyjnego:
- Metody analiz mikrootoczenia: analiza „pięciu sił” M. E. Portera,
- Punktowa ocena atrakcyjności sektora,
- Mapa grup strategicznych,
- Krzywa doświadczenia,
- Praktyczne przygotowania: analizy atrakcyjności sektora, oceny punktowej atrakcyjności sektora, mapy grup strategicznych, wykorzystanie poznanych metod do budowy scenariuszy stanów mikrootoczenia.
E. Analiza potencjału strategicznego organizacji:
- Cykl życia produktu i technologii,
- Metody portfelowe – ich atrakcyjność i pułapki
- Analiza kluczowych czynników sukcesu,
- Punktowa ocena pozycji przedsiębiorstwa w sektorze,
- Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa,
- Praktyczne przygotowanie w/w analiz.
F. SWOT jako kompleksowa metoda analizy strategicznej:
- Analiza SWOT jako metoda rejestracji i klasyfikacji czynników warunkujących strategię organizacji,
- Etapy analizy SWOT,
- Proces formułowania strategii za pomocą analizy SWOT.
A. Trendy współczesnej gospodarki światowej.
B. Przemysły, sektory i branże globalne, międzynarodowe i lokalne.
C. Formy organizacyjne przedsiębiorstw międzynarodowych i globalnych.
D. Strategie firm wielonarodowych w Europie Środkowej i Wschodniej.
E. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych.
F. Sojusze i współpraca przedsiębiorstw.
G. Umiędzynarodowienie polskich przedsiębiorstw.
H. Nowe źródła przewagi konkurencyjnej.
I. Marketing międzynarodowy.
J. Badania i rozwój w firmach globalnych.
K. Produkcja w firmach międzynarodowych i globalnych.
L. Kierowanie personelem.
A. Uwarunkowania i rozwój zarządzania jakością.
B. Zasady zarządzania jakością.
C. Modele zarządzania jakością.
D. System zarządzania jakością.
E. Koszty jakości w organizacji.
F. Metody w zarządzaniu jakością.
G. Doskonalenie zarządzania jakością.
H. Czynnik ludzki w zarządzaniu jakością.
I. Zarządzanie jakością w sektorach gospodarki.
A. Przedsiębiorstwo jego cechy, związki z otoczeniem rynkowym, podejmowanie optymalnych decyzji na rynku.
B. Charakterystyka koncepcji marketingowej i jej ewolucja.
C. Istota, struktura oraz sposób definiowania strategii marketingowej.
D. Analiza sytuacji marketingowej.
E. Formułowanie strategii marketingowej.
F. Rodzaje strategii marketingowych:
- strategie produktu,
- strategie promocji,
- strategie ceny,
- strategie dystrybucji.
G. Wybór strategii marketingowej, prezentacja i omówienie kryteriów.
H. Operacyjny plan marketingowy.
I. Strategiczny i taktyczny plan marketingowy firmy.
J. System Informacji Marketingowej.
A. Perspektywy nauk społecznych i ekonomicznych na negocjacje.
B. Najczęściej spotykane nieporozumienia i myty dotyczące negocjacji.
C. Obecne debaty nad formatywnymi modelami negocjacji.
D. Psychologiczne uwarunkowania w negocjacjach.
E. Wywieranie wpływu na innych.
F. Pojęcie strategii w negocjacjach
G. Europejskie oraz Amerykańskie rozumienie podstawowych pojęć w teorii negocjacji.
H. Niedobór oraz konflikt społeczny.
I. Wartość obiektywna, wartość subiektywna oraz indywidualne preferencje.
J. Negocjacje dystrybutywne.
K. Negocjacje integracyjne.
L. Skuteczność w negocjacjach.
M. Negocjacje pozycyjne.
N. Negocjacje pakietowe.
O. Negocjowane rozstrzygnięć oraz arbitraż.
P. Negocjacje w pracy zespołowej (negocjowanie definicji wspólnego problemu).
Q. Negocjacje fuzji.
R. Polityka Negocjacyjna Przedsiębiorstwa.
S. Alternatywne metody rozwiązywania konfliktów – Mediacje arbitraż oraz sprawiedliwość proceduralna.
A. Charakterystyka public relations, analiza kampanii PR.
B. Porównanie PR i innych dziedziny komunikowania publicznego. Wskazanie punktów wspólnych i rozbieżności.
C. Relacje z mediami i rola mediów w kształtowaniu wizerunku firmy oraz kontaktów z otoczeniem.
D. PR wewnętrzny w organizacji.
E. PR kryzysowy i reakcja na zdarzenia kryzysowe.
F. Sponsoring.
G. Etyka i prawo w Public Relations.
A. Planowanie działalności gospodarczej jako jedna z funkcji zarządzania.
B. Określenie istoty, funkcji i struktury biznes planu.
C. Podstawowe metody analizy strategicznej.
D. Określenie założeń do opracowania biznes planu przedsięwzięcia gospodarczego.
E. Struktura (podstawowe elementy) biznes planu:
- streszczenie kierownicze,
- charakterystyka firmy,
- charakterystyka produktu,
- plan marketingowy,
- plan operacyjny,
- zarządzanie i organizacja,
- plan finansowy,
- czynniki ryzyka,
F. Metody wdrażania biznes planu.
G. Problemy praktyczne w zakresie opracowywania, wdrażania i kontroli realizacji biznes planu.
13 godzin zajęć dydaktycznych
A. Stopa procentowa i czynniki ją kształtujące.
B. Przyszła wartość pieniądza.
C. Obecna wartość pieniądza.
D. Przyszła i obecna wartość płatności cyklicznych oraz renty.
E. Rozliczenie spłaty kredytu w równych ratach kapitałowych i równych kwotach płatności oraz ocena efektywnego kosztu kredytu.
F. Rozliczenie płatności związanych z umową leasingu oraz ocena efektywnego kosztu leasingu.
G. Porównanie opłacalności kredytu i leasingu.
H. Wycena i rentowność obligacji.
A. Kryterium oceny opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych.
B. Proste metody oceny opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych:
- Okres zwrotu nakładów inwestycyjnych,
- Prosta stopa zwrotu (zysku),
- Analiza progu rentowności.
C. Dyskontowe metody oceny opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych:
- Inwestycyjne przepływy pieniężne,
- Metoda wartości bieżącej netto,
- Metoda wewnętrznej stopy zwrotu,
- Porównanie mierników NPV i IRR,
- Zmodyfikowana wewnętrzna stopa zwrotu,
- NPV i IRR a przewidywana stopa reinwestycji,
- Analiza ryzyka w decyzjach inwestycyjnych.
D. Koszt i struktura kapitału inwestycyjnego:
- Źródła finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych,
- Zarządzanie strukturą kapitału,
- Analiza kosztów kapitału,
- Teoria Millera- Modiglianiego.
16 godzin dydaktycznych
A. Istota i zadania controllingu w przedsiębiorstwie (istota i rodzaje controllingu, controlling strategiczny, operacyjny, controllingi funkcyjne).
B. Komórka controllingu i jej zadania ( zadania komórki controllingu, miejsce komórki controllingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, sylwetka controllera).
C. Budowa controllingowej struktury w przedsiębiorstwie (kryteria wyodrębniania centrów odpowiedzialności, rodzaje centrów), wdrożenie controllingu (rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwie).
D. Czego menadżerowie mogą oczekiwać od rachunkowości zarządczej?
E. Przychody, koszty – definicje, pojęcia bliskoznaczne oraz klasyfikacje. Przemieszczanie kosztów w przedsiębiorstwie. Istota i rodzaje kalkulacji kosztów
F. Tradycyjne i nowoczesne rachunki kosztów – obszary zmian w analizie i ocenia kosztów działalności – rachunek kosztów działań, koncepcja cyklu życia produktów, zarządzanie kosztami docelowymi,
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Wykładowcy kierunku
Praktyk i ekspert rynku medycznego z ponad 22 letnim stażem zawodowym zdobytym zarówno podczas pracy w centralnej jednostce Ministerstwa Zdrowia (Ośrodek Akredytacji Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia) oraz licznych firmach doradczych świadczących profesjonalne usługi doradcze dla przedsiębiorstw oraz podmiotów leczniczych. Ukończył fizykę medyczną oraz liczne studia podyplomowe z zakresu zarządzania firmami, marketingu i analiz rynkowych, normatywnych systemów zarządzania, audytu strategicznego na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Politechnice Krakowskiej oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent studiów podyplomowych Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestnik szkoleń z zarządzania i TQM w Kanadzie oraz w Japonii. Prowadził doradztwo dla kilkuset przychodni, szpitali i innych podmiotów rynku medycznego w zakresie przygotowania do procesu akredytacji Ministra Zdrowia czy certyfikacji normatywnych systemów zarządzania, w zakresie prawno-organizacyjnym, standaryzacji świadczeń zdrowotnych oraz kontraktowania świadczeń. Tworzył regulaminy, procedury postępowania, algorytmy czy standardy obsługi pacjenta dla kilkuset przychodni i szpitali w zakresie compliance. Doradzał setkom Zarządów podmiotów leczniczych w zakresie budowy misji, wizji i strategii, tworzenia kultury organizacyjnej i reorganizacji procesów oraz tworzenia systemu kontroli zarządczej. Koordynator kilku ogólnopolskich badań pozamedyczych standardów obsługi pacjenta metodą Tajemniczego Pacjent dla jednego z liderów prywatnych usług medycznych w Polsce. Audytor kilku wiodący jednostek certyfikujących system zarządzania jakością i system bezpieczeństwa informacji. Przeprowadził ponad kilkaset audytów certyfikujących system zarządzania jakością i system zarządzania bezpieczeństwem informacji w przedsiębiorstwach oraz podmiotach leczniczych. Inspektor Ochrony Danych w firmach oraz podmiotach leczniczych. Autor licznych publikacji z zakresu zarządzania podmiotami leczniczymi, konsolidacji i akwizycji na rynku ochrony zdrowia, restrukturyzacji i finasowania ochrony zdrowia oraz oceny medycznego i niemedycznego ryzyka ubezpieczeniowego (Evidence Based Underwriting).
mgr, EMBA O: ekspert zarządzający w służbie zdrowia; absolwent Zespołu Szkół Medycznych w Radomiu na Wydziale Pielęgniarstwa; Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego studiów licencjackich na Wydziale Ekonomicznym; Olympus Szkoły Wyższej studiów magisterskich na Wydziale Ekonomicznym; TÜV Nord Polska programu efektywnego zarządzania dla kadry menedżerskiej; MBA, zarządzanie szpitalem; zarządzanie ryzykiem w opiece zdrowotnej; Uniwersytet Warszawski, studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania; zarządzanie w podmiotach leczniczych Uniwersytetu Warszawskiego studiów podyplomowych na Wydziale Ekonomicznym; ma uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa; Executive Master of Business Administration (MBA) Zarządzania w ochronie zdrowia.
Wykładowca akademicki, panelista, prelegent, autor licznych opracowań naukowych z zakresu zarządzania i systemu ochrony zdrowia; posiada eksperckie doświadczenie w zakresie funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, które zdobywał między innymi w Centralnym Szpitalu Klinicznym MSWiA, Banku Gospodarstwa Krajowego, Medicover, Centrum Medycznym Damiana. Jest ekspertem wielu kluczowych debat i wydarzeń specjalnych związanych z sektorem ochrony zdrowia.
Pełnione funkcje: dyrektor Kolegium Kształcenia Podyplomowego Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, dyrektor Instytutu Systemu Ochrony Zdrowia Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie; BCC Business Centre Club Ekspert ds. Systemu Ochrony Zdrowia; członek Polskiego Towarzystwa Koderów Medycznych; ekspert ds. ochrony zdrowia Ogólnopolskiej Federacji Przedsiębiorców i Pracodawców przedsiębiorcy.pl; ekspert ds. ochrony zdrowia
Akademii Kadr Europejskich, członek wspierający Polskiej Federacji Szpitali; ekspert Rynku Medycznego wydawnictwa Wiedza i Praktyka; Zarządzanie Placówką Medyczną.
Autor poda 40 publikacji naukowych z zakresu zarządzania
W 2011 roku otrzymał nagrodę dla Menedżera Roku w Ochronie Zdrowia nadawaną przez kapitułę wydawnictwa „Menadżer Zdrowia”; został odznaczony przez Ministra Zdrowia nagrodą „Za zasługi dla ochrony zdrowia” za racjonalizm i konsekwencję w działaniu; przez Marszałka medalem specjalnym „Pro Masovia” 2019 „Za zasługi w ochronie zdrowia”; w roku 2020 nagrodą Perła 30-lecia Wolności RP w kategorii Zarządzanie podmiotami leczniczymi.
mgr Karol Skiba
dr hab. Paweł Felis
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Dziekan programów eksperckich (BBA, MSc, MBA) i associate profesor (adiunkt) w Paris School of Business (Francja). Ekspert w dziedzinie studiów futures, foresightu strategicznego i planowania scenariuszowego. Certyfikowany Praktyk Foresightu (IFTF), członek Association of Professional Futurists i International Institute of Forecasters. Prowadzi zajęcia z zakresu Megatrendów i Rozumienia Przyszłość oraz kursy mające na celu pogłębienie i zbadanie długoterminowego wpływu na branże i społeczeństwo.
Profesor uczelni w Katedrze Informatyki i Rachunkowości Międzynarodowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Jest członkiem European Accounting Association, Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, dyplomowanym księgowym oraz doradcą podatkowym. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne w prowadzeniu rachunkowości finansowej oraz w organizacji rachunkowości zarządczej na stanowiskach kierowniczych, doradczych i eksperckich. Autorka i współautorka opracowań naukowych zarówno krajowych, jak i zagranicznych, z elementami praktyki. W pracy badawczej zajmuje się problematyką rachunkowości finansowej i zarządczej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawozdawczości finansowej, zagadnień etyki zawodowej w rachunkowości, jak również unikania i uchylania się od opodatkowania.
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
Studia realizowane są stacjonarnie w weekendy, przy ul. Okopowej 59 w Warszawie.
W trosce o najwyższą jakość kształcenia informujemy, że w ramach realizowanego kierunku studiów podyplomowych dopuszcza się możliwość zaliczania poszczególnych przedmiotów w ramach wybranych modułów tematycznych.
Zaliczenie semestralne ma formę egzaminu w postaci testu wiedzy zgodnego z treściami programowymi.
Wszystkie działania związane z oceną efektów uczenia się realizowane są zgodnie z wytycznymi Uczelni oraz obowiązującymi standardami kształcenia.
Powyższe zarządzenie obowiązuje dla edycji rozpoczynającej się w semestrze zimowym 2025/2026.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.
Opłaty za studia
| Wpisowe | Rocznie (1 rata) |
Semestralnie (2 raty) |
Miesięcznie (10 rat) |
|---|---|---|---|
| 300 zł | 15000 zł | 8000 zł | 1700 zł |
Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów
Promocje
-
-20 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu ostatniego roku.
-
-10 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu więcej niż rok.
-
BON EDUKACYJNY
Zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów (plik PDF, 200 KB).
Dofinansowania
Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe na Uniwersytecie VIZJA.
Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.
Projekt „Open”
Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!
Stypendium Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawa z tytułu dofinansowania do studiów podyplomowych
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych oraz do osób powyżej 45. roku życia. Urząd Miasta może sfinansować koszt studiów podyplomowych nawet do 4000 zł. Podobnymi programami dysponują Urzędy Pracy w całej Polsce – zachęcamy do wyszukania informacji o tym, jaką ofertę przygotowało Państwa rodzinne miasto.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Fundusz daje możliwość zdobycia nawet 100% dofinansowania na studia podyplomowe. Każdy pracodawca może ubiegać się o środki na podniesienie kwalifikacji swoich pracowników. Dofinansowanie może zostać przekazane na studia podyplomowe lub MBA – wystarczy, że pracodawca wyjdzie z inicjatywą lub wyrazi zgodę na rozpoczęcie studiów podyplomowych przez pracownika. Jeśli chcesz się rozwijać – zainteresuj swojego szefa możliwością zdobycia nowych kwalifikacji za darmo!
Państwowy Fundusz rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Program jest realizowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Głównym celem projektu jest udzielenie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji – środki można zdobyć między innymi na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, a także na studia podyplomowe.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Baza Usług Rozwojowych zakłada możliwość swobodnego wyboru podmiotu, z którym przedsiębiorcy i ich pracownicy podniosą swoje kwalifikacje. Baza pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć usługi rozwojowe, odpowiadające na potrzeby użytkowników. Korzystając z BUR możesz podnieść kompetencję, zmienić kierunek swojej kariery, a pasję uczynić źródłem swoich dochodów.
Kolegium Kształcenia Podyplomowego dodaje wybrane kierunki do Bazy Usług Rozwojowych, po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z Kolegium Kształcenia Podyplomowego.
Dofinansowanie przez zakład pracy – Akademia Menadżera MŚP
Przedsiębiorstwa (Mikro-, małe i średnie) mogą uzyskać do 80% dofinansowania kosztów studiów podyplomowych dla pracowników zajmujących stanowiska kierownicze
Dofinansowania udzielane są w ramach programu Akademia Menadżera MŚP
- ProcessTeam Sp. z o.o. dla firm z województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie
- Krajowa Izba Gospodarcza dla firm z województw: mazowieckie, lubelskie
- Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021.
- Łódzka Izba Przemysłowo – Handlowa dla firm z województw: łódzkie, opolskie i śląskie
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu dla firm z województw: wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz ze wzorem Formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa do projektu oraz załącznikami dostępne są w systemie SOPLIN oraz na stronie internetowej Operatora:
- Lidera projektu: https://www.opiwpr.org.pl/projekty/akademia/attachments
- Partnera: https://marr.com.pl/Akademia_3.html
Stypendium Urzędu Pracy m.st. Warszawa
Urząd pracy może sfinansować do 100% kosztów studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia. Za okres uczestnictwa w zajęciach przewidzianych programem studiów osoba bezrobotna otrzyma stypendium w wysokości 20% zasiłku dla bezrobotnych.
Studia podyplomowe są formą kształcenia, na którą są przyjmowani kandydaci posiadający co najmniej kwalifikacje uzyskane na studiach pierwszego stopnia, zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera potwierdzone odpowiednim dyplomem. Studia podyplomowe prowadzone są na uczelni, w instytucie naukowym Polskiej Akademii Nauk, instytucie badawczym lub Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego. Studia podyplomowe trwają nie krócej niż dwa semestry i kończą się uzyskaniem kwalifikacji podyplomowych.
Oferta dla Pracodawców
Instytucje kierujące więcej niż jedną osobę na studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA otrzymują atrakcyjny rabat w wysokości 10%. Zasada rabatu jest następująca: pierwszy pracownik opłaca pełną kwotę, natomiast każdy kolejny pracownik otrzymuje 10% rabatu. Rabat ten przyznawany jest osobno przy naborze zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Promocje nie łączą się.
Karta Dużej Rodziny
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mają możliwość skorzystania z 5% rabatu na czesne za studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA. Należy jednak zaznaczyć, że rabaty nie sumują się oraz nie obejmują.
Zniżka dla Pracowników Uniwersytetu VIZJA
Pracownicy Uniwersytetu VIZJA mają możliwość skorzystania z oferty edukacyjnej Kolegium Kształcenia Podyplomowego. Na podstawie zarządzenia Nr 4/09/2023 Dyrektora Generalnego Uniwersytetu VIZJA z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przyznawania zniżek w opłacie czesnego na studia pracownikom Uniwersytetu VIZJA lub osobom bliskim pracowników. W przypadku chęci zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kontakt: podyplomowe@vizja.pl