Executive Master of Business Administration EMBA dla branży DIY
Zarządzanie
Czas trwania:
1 rok (2 semestry)
Język studiów:
polski
Główne
założenia programu
Kluczowym celem Programu składającego się z dziesięciu 2-dniowych zjazdów warsztatowych jest dostarczenie i pogłębienie specjalistycznej i rynkowej wiedzy z branży DIY oraz poznania najnowszych trendów i technologii w branży mającej wpływ na zwiększanie rentowności oraz osiągania coraz lepszych efektów biznesowych. A to wszystko dzięki możliwości skorzystania z doświadczeń autorytetów, trenerów-praktyków branży DIY uwzględniających perspektywę sieci handlowych i producentów, w tym stronę badawczą i analityczną.
Perspektywy zawodowe
Studia podyplomowe EMBA DIY są skierowane do Osób zajmujących już stanowiska menedżerskie oraz Osób, takie stanowiska mogą objąć w szeroko pojętej branży DIY, a w szczególności zarządzających marketami i sieciami sklepów, właścicieli i managerów producentów branży DIY oraz innych osób chcących zajmować wyższe stanowiska w branży.
Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:
- Pracujesz w branży DIY
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
Co
zyskasz?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
do zasiadania w radach spółek nadzorczych Skarbu Państwa
Dyplom
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Program i struktura studiów
Główne merytoryczne założenia programu Executive Master of Business dla branży DIY:
- Zdobycie specjalistycznej wiedzy rynkowej z branży DIY.
- Zwiększenie umiejętności budowania strategicznej wizji i kierunków rozwoju sieci handlowych, punktów sprzedaży oraz firm producenckich.
- Poznanie i zrozumienie kluczowych aspektów funkcjonowania i zmian zachodzących na rynku DIY.
- Pobudzenie do nieszablonowego myślenia oraz poznania najnowszych trendów i technologii w branży DIY.
- Dostarczenie unikalnych informacji oraz wielu inspiracji, ciekawych pomysłów, rozwiązań i technik, które ułatwiają rozwijanie firm i zwiększanie wyników sprzedaży w branży DIY.
- Wymiana doświadczeń zawodowych pokazujących perspektywę sieci handlowych, producenta, badawczą i analityczną.
- Zrozumienie wpływu sprzedaży tradycyjnej oraz e-commerce na rentowność rynku DIY.
- Poznanie kluczowych terminów i zagadnień dotyczących finansów oraz wskaźników efektywności niezbędnych do analizy sytuacji finansowej sieci handlowych i firm producenckich.
- Poznanie nowych umiejętności i technik, które pomogą maksymalizować marżę.
- Zapoznanie się z metodami rekrutacji oraz skutecznymi technikami wdrożenia pracowników w organizacji.
- Rozwinięcie umiejętności przywódczego zarządzania zmianą w trudnych i niestabilnych czasach poprzez nabycie w relatywnie krótkim czasie, niezbędnego pakietu umiejętności i zachowań, które w dłuższej perspektywie pozwolą uzyskać strategiczną przewagę konkurencyjną na rynku DIY.
- Zdobycie umiejętności radzenia sobie z wypaleniem zawodowym.
- Trening umiejętności menedżerskich i pracy z różnymi pokoleniami w oparciu o najlepsze praktyki zarządzania zespołami.
- Zdobycie praktycznych kompetencji prowadzenia inspirujących wystąpień publicznych
i autoprezentacji. - Poznanie narzędzi marketingu detalicznego będących wsparciem sprzedaży i utrzymaniem pozycji WIN-WIN w partnerskiej współpracy oraz wzajemnym, wspólnym rozwoju producenta i sieci handlowych/punktów sprzedaży.
- Poznanie najlepszych praktyk rynkowych w zakresie współpracy z rynkiem e-commerce z perspektywy producenta.
- Poznanie skutecznych technik negocjacyjnych i zbudowanie skrzynki najlepszych praktyk narzędziowych dla rynku DIY.
Cele i korzyści:
- Poznanie przez uczestników mocnych i słabych stron w dziedzinie komunikacji przywódczej.
- Poznanie narzędzi pozwalających na zbudowanie skutecznego i efektywnego autorytetu lidera.
- Zapoznanie uczestników z różnymi modelami oraz paradygmatami przywództwa w biznesie.
- Dostarczenie uczestnikom narzędzi pozwalających na praktyczne zarządzanie zmianą w biznesie.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Efektywna i perswazyjna komunikacja przywódcza (Temperament i osobowość w procesie skutecznej komunikacji. Model komunikacji w praktyce (w oparciu o Insights Discovery oraz Facet5). Psychologiczne bariery w procesie efektywnej komunikacji interpersonalnej. W jaki sposób wykorzystać najnowsze zdobycze psychologii biznesu, żeby budować bardziej trwałe relacje z innymi ludźmi? „Perswazja i manipulacja – różne narzędzia wywierania wpływu w procesie komunikacji interpersonalnej”). Pojęcie autorytetu lidera (przywódcy) i narzędzia pozwalające go skutecznie zbudować (Różne rozumienie i interpretacja pojęcia „autorytet”. Budowanie autorytetu w nowoczesnym biznesie – jak robić to praktycznie, skutecznie i efektywnie. Autorytet i jego zaprzeczenie, czyli jakie czynniki powodują, że skądinąd utalentowani ludzie ponoszą porażkę w zarządzaniu ludźmi. Przegląd „najlepszych praktyk” jeśli chodzi o autorytet w realnym działaniu). Różne modele i paradygmaty przywództwa w biznesie (Tradycyjne modele hierarchiczne. Przywództwo partycypacyjne. Przywództwo transformacyjne. Przywództwo a zarządzanie – podobieństwa i różnice. Co oznacza dla współczesnego biznesu deficyt skutecznego i efektywnego przywództwa).
Dzień II
Przywództwo a zarządzanie zmianą (Pojęcie zmiany w biznesie. Rodzaje zmian. Na czym polega zdolność organizacji do zainicjowania zmiany i wejścia w zmianę. Dlaczego wiele firm się nie zmienia? Zarządzanie zmianą a role, w które musi skutecznie wejść lider). Cykl zmiany i fazy przechodzenia przez zmianę (Trzy wymiary inercji. Trzy wymiary elastyczności. Zmiany twarde versus zmiany miękkie. Opór przed zmianą. Efektywne przewodzenie zmianom). Model zarządzania zmianą w ujęciu prof. Johna Kottera (Tworzenie impulsu do zmiany. Budowanie efektywnej wizji. Budowanie koalicji wspierającej zmianę. Komunikowanie wizji zmiany wewnątrz organizacji. Nadawanie uprawnień podwładnym. Metoda kreowania „małych sukcesów”. Konsolidowanie osiągnięć. Ugruntowanie, czyli instytucjonalizacja zmiany). Przywództwo a zarządzanie zmianą, czyli jak efektywnie kreować w firmie kulturę odpowiedzialności (Pojęcie kultury organizacyjnej. Typy kultur organizacyjnych. Kultura organizacyjna a przywództwo. W jaki sposób kultura odpowiedzialności pozwala kreować i skutecznie implementować zmianę w firmie.)
Cele i korzyści:
- Przypomnienie istoty i znaczenia zarządzania strategicznego w działalności biznesowej.
- Czy strategia jest w ogóle potrzebna? Wyjaśnienie znaczenia w funkcjonowaniu firmy.
- Zmiany rynkowe i ich wpływ na główne składowe strategii.
- Usystematyzowanie związków między wizją, misją, strategią, celami, zadaniami.
- Sposoby przekładania założeń strategii na bieżące zarządzanie firmą.
- Zrozumienie jak założenia strategii powinny odpowiadać zmianom na rynku i w konsekwencji wpływać na strukturę organizacyjną firmy i jej bieżące funkcjonowanie – ćwiczenia na przykładzie rynku DIY.
- Jak budować strategię i jak nią zarządzać wobec zmieniającej się sytuacji rynkowej.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Strategia (Modelowe definicje. Czy konieczne jest zdefiniowanie strategii? Na jakim poziomie? Jakie są składowe strategii? Czy jest sama w sobie, czy jest częścią czegoś szerszego?) Wizja, misja, strategia, cele (Co określają WIZJA i MISJA? Przykłady z obszaru biznesu. Jak STRATEGIA i CELE mają się do wizji i misji?. Rodzaje strategii (Związek z celami i rzeczywistością. Co określa rodzaj strategii? Konsekwencje dla organizacji i sposobu działania. Jak odróżnić zmiany krótkookresowe od długookresowych?). Zarządzanie strategiczne w czasach niepewności i głębokich zmian – ćwiczenia na przykładzie rynku DIY (Jak to w ogóle możliwe, jeśli wszystko się zmienia? Jak to jest realizowane praktycznie? Przenikanie w głąb organizacji – kto za to odpowiada? Ile głębokich zmian i niespodziewanych wydarzeń można rzeczywiście uznać za nieprzewidywalne?)
Dzień II
Założenia do strategii – przykład/ćwiczenia, rynek DIY (Jak są określane? Podejście kaskadowe. Komunikacja, konsensus, realizacja – praktyka a rzeczywistość). Praktyczne znaczenie zarządzania strategicznego wobec nagłych i niespodziewanych zmian na rynku – ćwiczenia na przykładzie rynku DIY (Kto w firmie odpowiada za strategię i jej ewentualną zmianę? Czy kontynuować, czy zmieniać? Co powinno przesądzać o decyzji? Czy istnieją “złote reguły”? Ile w tym wiedzy, a ile wyczucia? Przykłady praktyczne). Próba określenia strategicznego zarządzania w segmencie DIY wobec istotnych zmian rynkowych – ćwiczenia (Jakie elementy biznesowe są uniwersalne, a jakie specyficzne? Głębokość i trwałość zmian – jak określić w segmencie DIY? Czy specyfika branży wymaga zupełnie innego podejścia?)
Cele i korzyści:
- Omówienie danych i badań rynku, które mają szczegóły wpływ na zwiększenie konkurencyjności organizacji poprzez stałe podnoszenie jakości jej działania w obszarze marketingu i sprzedaży w kanale tradycyjnym i e-commerce.
- Poza zdobyciem wiedzy w zakresie danych i badań rynkowych oraz ich integracji uczestnicy rozwiną także praktyczne kompetencje z obszaru kierowania projektem bazującym na danych prowadzonych wewnątrz organizacji jak również zlecanych do firm zewnętrznych.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Rola danych jako strategicznego zasobu organizacji. Badania rynku, które zwiększają konkurencyjność organizacji. Projekty analityczno-badawcze wpierające sprzedaż stacjonarną i online. Warsztaty z analizy danych i interpretacji wyników.
Cele i korzyści:
• Zdobycie szerokiego spojrzenia na panoramę polskiego i globalnego rynku handlu internetowego.
• Zdobycie umiejętności zidentyfikowania najszybciej rosnącego obszaru w tym zakresie, a także otrzymanie wiedzy na temat predykcji i modeli.
• Zdobycie wiedzy na temat firm, które dominują w branży e-commerce DIY oraz poprawnego diagnozowania ich metod reklamowych oraz ogólnego obrazu rynku.
• Poznanie i zrozumienie różnic między poszczególnymi rozwiązaniami reklamowymi oraz nauczenie się wskazania ich cech, zalet oraz wad danego środowiska / kanału reklamowego.
• Rozwinięcie umiejętności identyfikowania bazowych zalet zastosowania danego rozwiązania pod kątem sklepu internetowego związanego z dziedziną DIY.
• Zrozumienie, na wybranych przykładach, jakie podejścia mogą skutkować pożądanymi wynikami marketingowymi.
• Zdobycie umiejętności prawidłowego komponowania celów marketingowych w kontekście potrzeb biznesu.
• Dostarczenie wiedzy na temat wybranych narzędzi do analizy danych marketingowych i najważniejszych wskaźników do wykazywania skuteczności metod reklamowych.
• Zrozumienie różnic i korzyści wynikających z różnych podejść do modelowania ścieżki klienta.
• Poszerzenie wiedzy na temat kryteriów budowania zespołu i parku kompetencji, aby spełniał zadania dla określonej strategii i potrzeb.
Zakres merytoryczny:
Dzień II:
Rynek e-commerce w Polsce – teraźniejszość i perspektywa przyszłości (Dotychczasowa dynamika rynku handlu internetowego w Polsce i na świecie. Predykcja rozwoju rynku e-commerce w Polsce i wydatki na reklamę). Rynek e-commerce w branży DIY (Przykłady sklepów internetowych branży DIY związanych z jej rozwojem: Metody reklamowe wykorzystywane w branży DIY. Poziom profesjonalizacji rynku z marketingowego punktu widzenia branży). ). . . . Digital marketing 360 – omówienie specyfiki kanałów (Google Ads, Facebook (Meta) Ads, Bing Ads. Pozycjonowanie stron, Mapy Google. Linkedin, Twitter. TikTok, Pinterest. Allegro Ads, porównywarki. Influencer marketing. Organic social, email marketing, sms marketing, programmatic). Sposoby i strategie generowania ruchu dla e-commerce (Wybrane case study i metodologie działań). Marketing 5.0 – historia i teraźniejszość (Omówienie idei marketingu 1.0, 2.0, 3.0 i 4.0. Przedstawienie metodologii marketingu 5.0.). Rola analizy danych i odpowiedniego definiowania celów biznesowych (Poznanie podstawowych narzędzi analizy danych marketingowych. Kluczowe wskaźniki i metryki. Rola celów biznesowych w kontekście poprawnego projektowania marketingu. Ścieżki klienta, metodologia flywheel i lejków sprzedażowych). Kompetencje zespołu in-house, freelance lub agencji marketingowej (Poprawne konstruowanie i zestawianie kompetencji zespołu do zadań marketingowych. In-house, freelance, agencja, a może samodzielnie – omówienie wyzwań).
Cele i korzyści:
- Dostarczenie kluczowej wiedzy z obszaru marketingu detalicznego w odniesieniu do strategii firmy.
- Wzrost świadomości motywów zakupowych Klientów i ich znaczenia dla rozwoju produktów w marketingu detalicznym.
- Zrozumienie procesu zarządzania kategorią i jego kluczowych elementów w odniesieniu do produktów rynku DIY.
- Zrozumienie zasad merchandisingu na przykładzie organizacji powierzchni w punkcie sprzedaży.
- Zdobycie umiejętności budowania ekspozycji (planogramów) kategorii.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Założenia marketingu detalicznego w odniesieniu do strategii firmy (Spojrzenie ma marketing w kontekście kluczowych elementów: produkt, cena, miejsce, promocja, personel, proces. Mix powiązań i rozwiązań stosowanych marketingu detalicznym. Motywy zakupowe Klientów i ich znaczenie dla rozwoju produktów w marketingu detalicznym. Prezentacja wybranych strategii marketingowych zastosowanych na rynku DIY). Proces zarządzania kategorią w odniesieniu do produktów rynku DIY (Elementy i proces zarządzania kategorią. Cele i zasady budowania struktury kategorii na podstawie drzewa asortymentowego. Głębokość i szerokość asortymentu – jakie wskaźniki są ważne dla sieci handlowej? Macierze decyzji dotyczących wyboru produktu, kategorii, producenta. KPI w zarządzaniu kategorią).
Dzień II
Merchandising – zasady organizacji powierzchni punktu sprzedaży (Cele i założenia merchandisingu detalicznego. Omówienie zasad organizacji powierzchni sklepu (kategoryzacja, strefy sklepu, wykorzystanie ruch Klienta), praktyczne przykłady (zdjęcia i filmy) i rozwiązania z rynku różnych formatów sklepów. Założenia strategiczne i koncepcyjne organizacji powierzchni sklepów). Proces budowania ekspozycji (planogramów) kategorii (Strategie i decyzje związane z założeniami kategorii produktowej. Elementy procesu budowania skutecznych planogramów – 6 etapów – strategia i cele, dobór asortymentu, macierze wyboru, taktyki merchandisingowe, wyliczenia (zysk, rotacja, masa marży, ewaluacja). Jak połączyć efektywność biznesową i wygląd kategorii – najlepsze rozwiązania. Taktyki merchandisingowe budowania ekspozycji kategorii w asklepie). Pricing jako element właściwego pozycjonowania rynkowego (Ustalenie pojęć pricingowych i wyliczeń zarządzania cenami . Determinanty cenowe wpływające na cenę. Narzędzia i techniki maksymalizowania marży produktów – ćwiczenia analityki efektywności. Strategie cenowe – najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy).
Cele i korzyści:
- Wzrost świadomości rozumienia rynku DIY na poziomach strategia – operacje – taktyka.
- Poznanie skutecznych metod zarządzania zespołem operacyjno-sprzedażowym.
- Zdobycie umiejętności budowana kompetencji operacyjno-sprzedażowych zespołu.
- Poznanie podstaw matematyki handlowej.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Rynek DIY na tle zmian rynkowych (Kontrakt z uczestnikami. Kontekst przedmiotu. Wstępny quiz wiedzy. Podstawowe pojęcia i procesy. Relacja: strategia – operacje – taktyka. Matryca możliwości sprzedażowych. Ćwiczenia). Budowanie kompetencji operacyjno-sprzedażowych zespołu (Mix zarządczy. Perswazja i argumentacja. Planowanie działań stacjonarnych i raportowanie aktywności. Planowanie działań operacyjnych w terenie: baza i potencjał. Charakterystyki zadań do zrealizowania. Struktura wizyty i przekaz merytoryczny. Ćwiczenia).
Dzień II:
Podstawy matematyki handlowej (Podstawowe pojęcia. Wzory operacji arytmetycznych. Rachunek zysków & strat. Metody planowania sprzedaży. Wyznaczanie celów okresowych. Ćwiczenia). Nadzorowanie i realizowanie sprzedaży (Zarządzanie przez cele. Delegowanie zadań. Monitorowanie i egzekwowanie wykonania ustaleń. Zarządzanie przepływem informacji. Zarządzanie informacją na zewnątrz. Business Intelligence. Ćwiczenia).
Cele i korzyści:
- Zwiększenie rentowności biznesu dzięki spójnej strategii cenowej.
- Podniesienie marż dzięki logicznej strategii zniżkowej w biznesie.
- Nauka podstawowych narzędzi i procesów pricingowych w celu oszczędności czasu i zwiększeniu efektywności.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Podstawy pricingu (Definicja i cel pricingu: Omówienie 4 głównych strategii cenowych – wady i zalety poszczególnych strategii. Składniki kosztowe w strategii cenowej. Głębsza analiza czynników kosztowych w produkcji, w tym kosztów materiałów, pracy i logistyki. Strategie cenowe w sektorze DIY – Zrozumienie specyfiki ustalania cen w kontekście relacji biznesowych). Pricing oparty o wartość dla klienta (Wprowadzenie wodospadu wartości – wszystkie składowe wodospadu oraz najczęściej popełniane błędy przy wyznaczaniu ceny. Analiza wartości dla kluczowych klientów – zrozumienie, co najbardziej cenią sobie klienci – jakie wartości mamy na rynku. Dyferencjacja cenowa w oparciu o wartość). Pierwsze działania, by optymalizować pricing w oparciu o wartość (Analiza portfela produktów/usług – zrozumienie zależności miedzy klientami a asortymentem, który posiadamy. Uszczelnianie rabatów – jakie rodzaje produktów oraz którzy klienci powinni realizować większą marżę. Reakcje rynku na zmiany cen – wprowadzenie uszczelnia rabatów w czasie, w jaki sposób to zrobić, od czego zacząć i jak czytać wyniki naszych testów). Organizacja cenowa oraz narzędzia (Struktura zespołu odpowiedzialnego za pricing. Zarządzanie danymi cenowymi – narzędzia do zbierania i analizy danych, które są kluczowe dla podejmowania decyzji cenowych. Automatyzacja procesów cenowych – technologie wspomagające ustalanie i negocjowanie cen w środowisku DIY. Budowanie długoterminowych strategii cenowych – jak planować i dostosowywać strategie cenowe w kontekście długoterminowych relacji biznesowych).
Cele i korzyści:
- Wzrost świadomości, jak ważny jest Work Life Balance dla jakości funkcjonowania człowieka.
- Zrozumienie, czym jest wypalenie zawodowe i jakie czynniki mogą na nie wpływać.
- Pokazanie, czym jest dobrostan psychofizyczny człowieka i dlaczego należy o niego zadbać.
- Poznanie skutecznych metod zapobiegania wypaleniu zawodowemu.
- Nauczenie się zrównoważonego planowania własnej aktywności i wdrażania nowych nawyków wpływających na Work Life Balance i zmniejszanie syndromów wypalenia zawodowego.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Fizjologia stresu i wypalenia zawodowego – etapy reakcji stresowej – zasoby. Funkcje autonomicznego układu nerwowego – stresopochodne procesy psychologiczne i fizjologiczne. Rytmy biologiczne człowieka (dobowy, kwartalny, roczny) oraz ich wpływ na sprawność psychofizyczną i możliwości intelektualne. Dobrostan psycho-fizyczny człowieka. Zmęczenie, przemęczenie, stres, depresja czy syndrom wypalenia? – autodiagnoza własnego stanu. Skuteczne zachowania obronne w stresie przewlekłym – zapobieganie wypaleniu zawodowemu. W kierunku Work-Life balance – model równowagi psychofizycznej i pięć sfer dobrostanu człowieka. Psychologia w służbie budowania zdrowych nawyków – podnoszenie jakości życia. Sztuka odpoczynku – nauka metod relaksacji, czyli jak skutecznie, efektywnie i uważnie żyć i jednocześnie nie oszaleć (Podstawy psychologii pozytywnej. Prewencja sydromu burn-out (przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu)). Model holistyczny – zdrowie fizyczne, psychiczne, społeczne i duchowe człowieka w XXI wieku.
Dzień I:
Cele i korzyści
- Zdobycie umiejętności dokonywania selekcji kandydatów.
- Poznanie całego procesu rekrutacyjnego oraz metod przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych w tym modelu STAR.
- Poznanie roli rekrutera w procesie pozyskiwania kandydatów.
- Analiza typów osobowości poszukiwanych na konkretne stanowiska.
- Sztuka zadawania pytań podczas rozmów rekrutacyjnych oraz wykorzystywania dodatkowych zadań, jeśli są niezbędne do zaobserwowania pożądanych zachowań u kandydatów.
- Przećwiczenie w praktyce prowadzenia rozmów rekrutacyjnych.
- Zdobycie wiedzy dotyczącej przygotowania kompleksowego procesu wdrożenia pracownika.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Zastosowanie metod selekcji kandydatów i dokumentów aplikacyjnych (Budowanie procesu selekcji z wykorzystaniem poszczególnych metod. Ustalenie kryteriów selekcji kandydatów. Analiza CV pod kątem selekcji kandydatów. Analiza profilu wymagań zawodowych i kompetencji w oparciu o opis stanowiska pracy. CV – preselekcja/na co zwracać szczególną uwagę/jak interpretować przerwy i zmiany w przebiegu kariery zawodowej). Budowanie procesu rekrutacyjnego w organizacji (Proces rekrutacji i selekcji – etapy i ich waga / obowiązujące zasady w organizacji. Rozmowa rekrutacyjna model i metoda. Tworzenie atrakcyjnego wizerunku organizacji dla obecnych kandydatów na rynku pracy w trakcie rozmowy rekrutacyjnej. Sztuka doboru adekwatnych pytań w wybranych obszarach rekrutacyjnych). Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej/ poznania kandydata (Struktura rozmowy w zależności od struktury i treści zawartych w CV. Rodzaje i funkcje pytań. Pytania pogłębiające – koncepcja „lejka”. Role poszczególnych członków spotkania i obiektywizm spotkania, pożądane i niedozwolone zachowania osób prowadzących spotkanie). Wywiad kwalifikacyjny – ćwiczenie w praktyce (Model STAR – jak budować pytania sytuacyjne weryfikujące kompetencje kandydatów. Trudne aspekty rozmowy rekrutacyjnej, jak sobie z nimi radzić. Rozmowa o warunkach współpracy i wynagrodzeniu oraz o stanowisku pracy. Wykorzystanie zadań dodatkowych do sprawdzenia oczekiwanych kompetencji na docelowym stanowisku pracy). Wybór właściwego kandydata (Najlepszy profil kandydata w odniesieniu do wymagań – czyli kandydat najbardziej dopasowany. Formalne zamknięcie procesu rekrutacyjnego, podział odpowiedzialności wśród osób biorących udział w rekrutacji po stronie pracodawcy). Onboarding czyli wdrożenie pracownika w miejscu pracy (Korzyści z onboardingu. Jak zaprojektować proces, kto jest odpowiedzialny za poszczególne jego elementy. Wdrożenie pracownika- krok po kroku. Weryfikacja wdrożenia).
Cele i korzyści:
- Większe zrozumienie na linii menedżer-pracownik poprzez wzajemne poznanie potrzeb i oczekiwań.
- Tworzenie lepszej atmosfery współpracy na polu wielopokoleniowym.
- Minimalizacja sytuacji trudnych i konfliktowych
- Zwiększenie efektywności zarządzania pracownikami
Zakres merytoryczny:
Dzień II
Kim są przedstawiciele pokoleń: BB, X, Y, Z (Różnice pokoleniowe – fakty i mity, szanse i zagrożenia. Kluczowe kompetencje – jak można je angażować? Postawy i wartości ważne dla młodego pokolenia. Oczekiwania Y i Z wobec: pracodawcy, szefa i zespołu. Największe wyzwania dla X w zarządzaniu Y i Z. Przywództwo partycypacyjne a autorytet stanowiskowy w kontekście pracy z różnymi pokoleniami (Działania wspierające zarządzanie. Pułapki myślenia o autorytecie z punktu widzenia X. ABC zarządzania partycypacyjnego). Zwiększanie efektywności współpracy poprzez umiejętne: Stawianie celów. Monitorowanie celów. Rozliczanie stawianych celów. Wspólne rozwiązywanie problemów/ szukanie rozwiązań. Komunikacja międzypokoleniowa (Poznanie oczekiwań pokoleń: X, Y i Z. Informacja zwrotna jako główne narzędzie do zarzadzania Y i Z. 3 aspekty informacji zwrotnej (informacyjny, motywujący i korygujący). Przyjmowanie informacji zwrotnej (zarówno od strony pracownika jak i przełożonego. Rozmowy konfrontacyjne w sytuacjach trudnych. Motywowanie młodego pokolenia (TOP 10 motywatorów stosowanych przez pracodawców. TOP 10 motywatorów oczekiwanych przez X i Y i Z (odpowiedź na pytanie czy bardzo się różnimy?). Motywatory oczekiwane przez X, Y i Z. Wzbudzanie zaangażowania i budowanie lojalności pracowników. Wypracowanie własnego planu motywowania- co jako menedżer robię/ mogę zrobić aby wzmocnić motywację pracowników).
Cele i korzyści:
• Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych Menedżera opartych na empatii w oparciu o filozofię Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
• Zdobycie umiejętności rozpoznania własnych potrzeb, by lepiej i skuteczniej komunikować się z otoczeniem i panować nad stresem.
• Poprawa współpracy, relacji oraz atmosfery w zespole.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Filozofia Porozumienia bez Przemocy. Prawdziwa definicja empatii (4 kroki do porozumienia: fakty, uczucia, potrzeby, prośby. Nawykowe komunikaty – zamień osąd na fakty. Rozpoznawanie i wyrażanie uczuć. Rozpoznawanie i wyrażanie potrzeb. Rola emocji w relacjach z innymi (Podstawy neurobiologii i budowy mózgu – źródło naszych emocji i reakcji. Proces autoempatii – symulacja sytuacji konfliktowej. Proces transformacji wroga. Mindfulness jako klucEpatiaz do sukcesu w empatycznej komunikacji. Zarządzanie sobą w stresie). Empatia w komunikacji (Empatyczny odbiór – sztuka słuchania uczuć i potrzeb. Różnica między odbiorem empatycznym a pozbawionym empatii. Wykorzystanie empatycznego słuchania w mediacji między pracownikami, rozstrzyganiu sporu. Granice w komunikacji (Sztuka stawiania granic sztuką jasnego komunikowania potrzeb. Zasady budowania prawidłowych komunikatów .
Cele i korzyści:
• Omówienie zagadnień dotyczących odpowiedzialności Członków Zarządu i Rad Nadzorczych w spółkach kapitałowych, zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym, z uwzględnieniem branży DIY.
• Przedstawienie rodzajów odpowiedzialności, w tym odpowiedzialność za zobowiązania cywilnoprawne i publicznoprawne, odpowiedzialność za wykroczenia i przestępstwa skarbowe, a także odpowiedzialność majątkowa.
• Zrozumienie zasad i możliwości ochrony interesów członków zarządu i rad nadzorczych oraz bezpieczeństwa samej spółki.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Wprowadzenie do tematyki odpowiedzialności. Zarząd i Rada Nadzorcza jako organy spółek kapitałowych. Odpowiedzialność za szkodę: wobec wierzycieli. względem spółki. Odpowiedzialność za zobowiązania cywilnoprawne spółki.
Dzień II:
Odpowiedzialność za zobowiązania publicznoprawne spółki. Odpowiedzialność za wykroczenia
i przestępstwa skarbowe. Warsztaty praktyczne – omówienie konkretnych przypadków i rozwiązywanie kazusów.
Cele i korzyści:
- Zapoznanie Uczestników z założeniami teoretycznymi i praktycznymi zastosowaniami Negocjacji Strategicznych.
- Przygotowanie Uczestników zajęć do prowadzenia Negocjacji Strategicznych w ich pracy zawodowej.
- Zapoznanie i trening stosowania wybranych technik negocjacyjnych, szczególnie przydatnych branży DIY.
- Przedstawienie sposobów radzenia sobie z trudnościami i impasem podczas prowadzenia negocjacji.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Warsztat negocjatora (Kontekst przedmiotu. Wstępny quiz wiedzy. Negocjacje a sprzedaż. Fazy negocjacji. Plany negocjacyjne. Ćwiczenia). Style negocjacyjne (Style negocjacyjne. Typologia negocjatorów. SWOT typologii. Ćwiczenia)
Dzień II:
Techniki negocjacji (Przegląd najczęściej stosowanych technik negocjacyjnych. Zachowania kontra. Zarządzanie obiekcjami. Ćwiczenia). Konflikt i impas w negocjacjach (Koło konfliktów w negocjacjach. Rodzaje i wagi konfliktów. Model wychodzenia z impasu / konfliktu. Ćwiczenia).
Cele i korzyści:
- Poznanie narzędzi pozwalających skutecznie radzić sobie z tremą i stresem związanymi z wystąpieniami publicznymi
- Wzrost świadomości czynników wpływających na odbiór Osoby Występującej na forum.
- Poznanie i przećwiczenie narzędzi skutecznego wywierania wpływu na odbiorców wystąpień.
- Zapoznanie z narzędziami wspierającymi atrakcyjność wystąpień.
- Zrozumienie roli własnej motywacji w wystąpieniach publicznych.
Zakres merytoryczny:
Dzień I:
Stres i trema – ich znaczenie dla osób występujących publicznie. Autoprezentacja – czynniki wpływające na odbiór występującego. Przygotowanie wystąpienia publicznego (określenie tematyki, znaczenie audytorium, czas, możliwości techniczno-organizacyjne, cel wystąpienia). Mowa ciała i proksemika w wystąpieniach publicznych. Wokalika i emisja głosu w wystąpieniach publicznych. Słowo i obraz (dźwięk, film, muzyka, światło) w wystąpieniach publicznych. Tropy, schematy i motywy – powielanie i powtórzenia w wystąpieniach publicznych.
Dzień II:
Narzędzia multimedialne i ich rola w wystąpieniach publicznych. Wywieranie wpływu na słuchaczy (przekonywanie, perswadowanie, pytania retoryczne itp.). Motywacja i zaangażowanie – ich rola i znaczenie w wystąpieniach publicznych. Pytania, negacja i dyskusja w trakcie i po wystąpieniu publicznym. Ocenianie i analizowanie wystąpień publicznych cudzych i własnych.
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Wykładowcy kierunku
Od wielu lat trener biznesu i ekspert trade marketingu detalicznegoo. Zrealizował dziesiątki projektów szkoleniowo – doradczych począwszy od wprowadzenia produktów na rynek, budowania standardów i strategii pricingowych, przez szkolenia dla KAMów, KASów, Menedżerów i właścicieli sklepów.
Piastował stanowiska Managera w takich firmach jak: Makro Cash & Carry, Tradis, Kaufland. Zdobywał rynki krajowe i międzynarodowe jako Commercial Director w holenderskiej firmie zajmującej się dystrybucją narzędzi. Jako Prezes Zarządu zarządzał siecią sklepów detalu własnego i franczyzowego jednej z wiodących w Polsce spółek w branży FMCG. Ukończył Zarządzanie i Marketing UMCS w Lublinie oraz studia MBA University of Illinois. Uczestnik studiów podyplomowych Master Class of Management – Psychologia Działań Menadżerskich SWPS w Warszawie. Laureat prestiżowej nagrody konkursu Trener Sprzedaży 2015 Polish National Sales Awards.
Autor książek:
- Merchandising – zarządzanie kategorią w punkcie sprzedaży
- Pricing – jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu
Wybrane doświadczenie w branży DIY: PSB Mrówka, Castorama, Duet, Dedra, Leroy Merlin, Trans-Pal, Klimas, Tikurilla, Ramirent, Śnieżka, STIHL.
30 lat praktyki biznesowej i doświadczenie managerskiego, które zdobywał pracując dla dużych korporacji: AchieveGlobal, Mercuri International Poland, Harvard Business Review, ICAN Institute, Sandler Training International, House of Skills. Ceniony ekspert w dziedzinie Psychologii Biznesu. Poprzez działania doradczo – szkoleniowe wspiera klientów w zwiększaniu efektywności sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta i zarządzania. Zajmuje się definiowaniem potrzeb szkoleniowych, przygotowywaniem i realizacją projektów szkoleniowych. Pracując dla wielu firm związanych z branżą szkoleniowo – doradczą, poprowadził ponad 1750 dni szkoleniowych i coachingowych, dedykowanych, praktycznie, wszystkim sektorom biznesu, ze szczególnym uwypukleniem firm farmaceutycznych, banków, firm ubezpieczeniowych, branży DIY, oraz przedsiębiorstw produkcyjnych. Szczególnie mocno doświadczony w obszarze Executive Coaching oraz w prowadzeniu warsztatów z szeroko rozumianego zakresu zarządzania siłami sprzedaży.
Wybrani Klienci z branży DIY: m.in. Castorama i Leroy Merlin.
Doświadczony Menedżer i Trener.
Wieloletnie doświadczenie biznesowe w pracy w zagranicznych koncernach:
- Marketing przemysłowy – IBM w Holandii
- Sprzedaż produktów inwestycyjnych – USA, firmy: General Electric, Ford, Philadelphia Gear,
- Zarządzanie spółkami zagranicznymi – Europa, USA, Azja i Ameryka Płd.,
- Zakładanie firmy od podstaw – Fed. Rosyjska: Media Markt
- Sprzedaż elektroniki użytkowej – Philips, Media Markt, Panasonic, LG,
- Wprowadzanie e:commerce.
Zakres doświadczenia: zarządzanie organizacjami, planowanie, budowanie strategii, zarządzanie zespołami, sprzedaż, budżetowanie, zakupy, audyt, marketing.
Zarządzanie w obszarze: B2B (produkty inwestycyjne), B2C (elektronika użytkowa).
Pełnione funkcje: Szef sprzedaży/zakupów, Członek rad nadzorczych, Dyrektor Generalny, Dyrektor ds. operacyjnych (COO).
Działalność szkoleniowa dla firm: kursy biznesowe, rozwiązania w dziedzinie handlu detalicznego elektroniką użytkową, zakupy, sprzedaż, praktyczne metody zarządzania zespołami/biznesem, planowanie, audyt zakupowy.
Doświadczenie w pracy na rynkach międzynarodowych, w tym: USA, Europy, Rosji, Polski; w firmach z Holandii, Niemiec, Japonii i Korei Płd. (Philips, Media Markt, Panasonic).
Od 15 lat zajmuję się wykorzystaniem danych w biznesie. Szczególne miejsce w tych działaniach zajmuje integracja danych rynkowych, badawczych i przestrzennych.
Przez wiele lat kierowałam projektami analitycznymi mających na celu optymalizacje dystrybucji, reorganizacje regionów sprzedaży oraz strategie ekspansji sieci handlowych. Z powodzeniem realizuje projekty oceny potencjału dla największych firm FMCG, DIY oraz sieci handlowych.
Obecnie jestem odpowiedzialna za rozwój biznesu, wsparcie kluczowych klientów, sprzedaż rozwiązań analitycznych, badań rynku oraz doradztwo w zakresie projektów analitycznych.
Praktyk biznesu
z ponad 30-letnim doświadczeniem zdobytym w kanale nowoczesnym i tradycyjnym FMCG/DIY, a także od 20 lat w produkcji i handlu materiałami budowlanymi, podczas pracy na 4 kontynentach w środowisku zarówno małych firm jak i dużych korporacji. Pełnił różne funkcje: od dyrektora hipermarketów, przez supply chain, sprzedaż & marketing aż do dyrektora generalnego, w takich firmach, jak m.in.: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Pieriekriostok, Dixy, Kreisel, Megapolis, Barlinek. Na co dzień doradza firmom w zakresie sposobów wychodzenia z kłopotów, w budowaniu skutecznych struktur zarządzania, a także w rozwoju sił sprzedaży i zakupów. Jako trener i coach rozwija kompetencje kadry menedżerskiej, m.in. pod kątem szybkiego i skutecznego działania, oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Celuje we wprowadzaniu innowacji i zmiany, oraz kształceniu liderów. Wyznaje zasadę, iż nie ma rzeczy niemożliwych, a firmy są na tyle skuteczne, na ile kompetentni są w nich ludzie. Autor książki „Sprzedawanie jest sztuką”.
Wybrane doświadczenie w branży DIY: PSB Mrówka, Leroy Merlin, Pieriekriostok, Dixy, Kreisel, Megapolis, Barlinek.
Certyfikowany ekspert z zakresu zarzadzania cenami, przychodami i marżą w spółkach B2B oraz e-commerce. Członek prestiżowego stowarzyszenia Professional Pricing Society. W Valueships odpowiedzialny za realizację projektów doradczych i dbanie o rentowność klientów. Przed dołączaniem do Valueships pracował w McKinsey & Company w obszarze pricingu i strategii.
Psycholog z dyplomem MBA z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Od 15 lat związana z obszarem HR i obsługi klienta. Zdobywała doświadczenie w branży jako HR manager, konsultant ds. szkoleń i rozwoju, koordynator programowy i koordynator ds. szkoleń w organizacji pracodawców oraz przedsiębiorstwach. Podłoże psychologiczne oraz językowe praktykuje wspomagając procesy personalne w wielu firmach. W ciągu 15 lat przeszkoliła z sukcesami ponad 12.000 osób. Projektuje i prowadzi sesje Assessment i Development Centre (Certyfikat Mangera ds. AC/DC) dla kadry menedżerskiej i handlowców. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy, Wyższej Szkoły Bankowej w Szczecinie, Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalizuje się w kompleksowych projektach rozwojowych, zarówno polsko, jak i angielskojęzycznych, dotyczące HCM (m.in. rekrutacja, oceny pracownicze, kultura feedbacku, matryce kompetencji etc.), umiejętności menedżerskich, zarządzania i budowania efektywnych zespołów projektowych, usprawniania procesów handlowych i rozwojowych w przedsiębiorstwach. Licencjonowany trener Insight Discovery® i Harrison Assesments®. Prowadzi warsztaty ze skutecznej sprzedaży i obsługi klienta angielskojęzycznego oraz szkolenia łączące najnowszą wiedzę psychologiczną ze środowiskiem biznesowym. Jako trener wiodący opiekuje się projektami Train the Trainer i menedżerskimi. Jako psycholog zajmuje się również tematyką oswajania stresu i neutralizacji emocji
Absolwentka Wydziału Romanistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Europejskiego Studium Dziennikarstwa École Supérieure de Journalisme de Lille – Uniwersytet Warszawski. Współpracowała z Gazetą Wyborczą oraz Inforadiem (TOK FM). W latach 2010–2013 dla RFI do 2022 roku. W Wydarzeniach jako reporterka zajmowała się głównie tematyką polityczną i gospodarczą. Prowadziła również Graffiti w Polsat News. Obecnie wykładowca akademicki na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie
Właścicielka 10 letniego doświadczenia w dziedzinie digital marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem kampanii performance i ich analizy. Obecnie pełni funkcję Head of Optimization & Analytics w agencji Verseo gdzie zarządza projektami o szerokiej skali i zespołem współpracowników, których głównym zadaniem jest wzrost skuteczności kampanii reklamowych. Od 7 lat prowadzi szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne z metodologii prowadzenia działań reklamowych oraz praktycznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego. Dzięki doświadczeniu, Jej żagle zawsze nastawione są na wiatr zmian, który w przypadku reklamy internetowej potrafi być wyjątkowo zmienny. 🙂
Współtwórca dfusion communication, piątej największej agencji Public Relations w Polsce (wg. rankingu miesięcznika Press 2022). W dfusion jestem odpowiedzialny za rozwój firmy, tworzenie nowych produktów i usług oraz działania z zakresu new biz. Dotychczas miał okazję wspierać tworzenie i realizację działań komunikacyjnych dla takich marek, jak Epson, Canon, Microsoft/Xbox, Samsung czy Uber.
Ukończył Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Publikował na łamach miesięcznika komunikacji marketingowej Impact oraz Press. Jest jurorem konkursu „Złote Spinacze” organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
Specjalizuje się w strategii dla produktów z sektora nowych technologii, w tym PR produktowego. Jestem ekspertem w zakresie storytellingu biznesowego i uczę w jaki sposób opowiadać proste i angażujące historie, które przyciągają uwagę i wspierają sprzedaż. Przez ostatnie 10 lat był odpowiedzialny za medialne premiery wielu produktów elektroniki konsumenckiej takich firm, jak Microsoft, Canon oraz Samsung. Tworzył zespoły odpowiedzialne za zarządzanie kryzysami medialnymi.
Jan Hambura
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
W trosce o najwyższą jakość kształcenia informujemy, że w ramach realizowanego kierunku studiów podyplomowych dopuszcza się możliwość zaliczania poszczególnych przedmiotów w ramach wybranych modułów tematycznych.
Zaliczenie semestralne ma formę egzaminu w postaci testu wiedzy zgodnego z treściami programowymi.
Wszystkie działania związane z oceną efektów uczenia się realizowane są zgodnie z wytycznymi Uczelni oraz obowiązującymi standardami kształcenia.
Powyższe zarządzenie obowiązuje dla edycji rozpoczynającej się w semestrze zimowym 2025/2026.
Studia realizowane są stacjonarnie w weekendy, przy ul. Okopowej 59 w Warszawie.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.
Opłaty za studia
| Wpisowe | Rocznie (1 rata) |
Semestralnie (2 raty) |
Miesięcznie (10 rat) |
|---|---|---|---|
| 300 zł | 17000 zł | 9000 zł | 1900 zł |
Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów
Promocje
-
-20 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu ostatniego roku.
-
-10 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu więcej niż rok.
-
BON EDUKACYJNY
Zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów (plik PDF, 200 KB).
Dofinansowania
Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe na Uniwersytecie VIZJA.
Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.
Projekt „Open”
Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!
Stypendium Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawa z tytułu dofinansowania do studiów podyplomowych
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych oraz do osób powyżej 45. roku życia. Urząd Miasta może sfinansować koszt studiów podyplomowych nawet do 4000 zł. Podobnymi programami dysponują Urzędy Pracy w całej Polsce – zachęcamy do wyszukania informacji o tym, jaką ofertę przygotowało Państwa rodzinne miasto.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Fundusz daje możliwość zdobycia nawet 100% dofinansowania na studia podyplomowe. Każdy pracodawca może ubiegać się o środki na podniesienie kwalifikacji swoich pracowników. Dofinansowanie może zostać przekazane na studia podyplomowe lub MBA – wystarczy, że pracodawca wyjdzie z inicjatywą lub wyrazi zgodę na rozpoczęcie studiów podyplomowych przez pracownika. Jeśli chcesz się rozwijać – zainteresuj swojego szefa możliwością zdobycia nowych kwalifikacji za darmo!
Państwowy Fundusz rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Program jest realizowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Głównym celem projektu jest udzielenie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji – środki można zdobyć między innymi na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, a także na studia podyplomowe.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Baza Usług Rozwojowych zakłada możliwość swobodnego wyboru podmiotu, z którym przedsiębiorcy i ich pracownicy podniosą swoje kwalifikacje. Baza pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć usługi rozwojowe, odpowiadające na potrzeby użytkowników. Korzystając z BUR możesz podnieść kompetencję, zmienić kierunek swojej kariery, a pasję uczynić źródłem swoich dochodów.
Kolegium Kształcenia Podyplomowego dodaje wybrane kierunki do Bazy Usług Rozwojowych, po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z Kolegium Kształcenia Podyplomowego.
Dofinansowanie przez zakład pracy – Akademia Menadżera MŚP
Przedsiębiorstwa (Mikro-, małe i średnie) mogą uzyskać do 80% dofinansowania kosztów studiów podyplomowych dla pracowników zajmujących stanowiska kierownicze
Dofinansowania udzielane są w ramach programu Akademia Menadżera MŚP
- ProcessTeam Sp. z o.o. dla firm z województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie
- Krajowa Izba Gospodarcza dla firm z województw: mazowieckie, lubelskie
- Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021.
- Łódzka Izba Przemysłowo – Handlowa dla firm z województw: łódzkie, opolskie i śląskie
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu dla firm z województw: wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz ze wzorem Formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa do projektu oraz załącznikami dostępne są w systemie SOPLIN oraz na stronie internetowej Operatora:
- Lidera projektu: https://www.opiwpr.org.pl/projekty/akademia/attachments
- Partnera: https://marr.com.pl/Akademia_3.html
Stypendium Urzędu Pracy m.st. Warszawa
Urząd pracy może sfinansować do 100% kosztów studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia. Za okres uczestnictwa w zajęciach przewidzianych programem studiów osoba bezrobotna otrzyma stypendium w wysokości 20% zasiłku dla bezrobotnych.
Studia podyplomowe są formą kształcenia, na którą są przyjmowani kandydaci posiadający co najmniej kwalifikacje uzyskane na studiach pierwszego stopnia, zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera potwierdzone odpowiednim dyplomem. Studia podyplomowe prowadzone są na uczelni, w instytucie naukowym Polskiej Akademii Nauk, instytucie badawczym lub Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego. Studia podyplomowe trwają nie krócej niż dwa semestry i kończą się uzyskaniem kwalifikacji podyplomowych.
Oferta dla Pracodawców
Instytucje kierujące więcej niż jedną osobę na studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA otrzymują atrakcyjny rabat w wysokości 10%. Zasada rabatu jest następująca: pierwszy pracownik opłaca pełną kwotę, natomiast każdy kolejny pracownik otrzymuje 10% rabatu. Rabat ten przyznawany jest osobno przy naborze zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Promocje nie łączą się.
Karta Dużej Rodziny
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mają możliwość skorzystania z 5% rabatu na czesne za studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA. Należy jednak zaznaczyć, że rabaty nie sumują się oraz nie obejmują.
Zniżka dla Pracowników Uniwersytetu VIZJA
Pracownicy Uniwersytetu VIZJA mają możliwość skorzystania z oferty edukacyjnej Kolegium Kształcenia Podyplomowego. Na podstawie zarządzenia Nr 4/09/2023 Dyrektora Generalnego Uniwersytetu VIZJA z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przyznawania zniżek w opłacie czesnego na studia pracownikom Uniwersytetu VIZJA lub osobom bliskim pracowników. W przypadku chęci zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kontakt: podyplomowe@vizja.pl