Farmaceuta związany z e-commerce i e-marketingiem od 2004 roku. W latach 2005-2011 – Dyrektor d/s promocji i rozwoju Domzdrowia.pl SA – pierwszej polskiej e-apteki, gdzie tworzył m.in. udaną koncepcję internetowego drugstore – połączenia w jednym serwisie apteki i drogerii internetowej. Obecnie właściciel agencji Freshpharma, świadczącej usługi e-commerce dla branży farmaceutycznej.
Wraz z współpracującym zespołem, w ostatnich latach zaangażowany w tworzenie i realizację kilkudziesięciu projektów e-marketingowych i sprzedażowych dla aptek internetowych, serwisów click&collect, hurtowni farmaceutycznych i producentów. Autor prowadzący bloga eapteki.info.
Obszary zainteresowania zawodowego:
Obszarem mojego szczególnego zainteresowania jest tworzenie kompleksowych strategii rozwoju e-commerce zarówno dla aptek, hurtowni jak i producentów. E-commerce, jako obszar wielozadaniowy i dotykający bardzo wielu aspektów funkcjonowania firmy (handel, marketing, HR, PR, prawo) wymaga przemyślanych, długofalowych koncepcji – aby w długim terminie mógł przynosić wymierne rezultaty. W ostatnich 10 latach miałem przyjemność współtworzenia i realizowania ponad 50 takich projektów, w których satysfakcję dają zarówno rosnące wyniki finansowe Klientów, jak również ich świadomość i profesjonalizacja pracy w obszarze e-handlu.
Doświadczenie w branży farmaceutycznej – realizowane projekty dla:
Producenci: Adamed, Angelini, Bausch Health, Berlin-Chemie, Hasco-Lek, Nutricia, Nutropharma, Polfa Warszawa , Pfizer, Recordati, USP Zdrowie, Teva, Zentiva,
Apteki / hurtownie: Apteka Dla Rodziny, Apteka Galen, Apteka Słoneczna24, E-Medest, Hurtap Medicare-Galenica (Allecco), Neuca, Nowa Farmacja, Slawex.