Executive Master of Business Administration (EMBA) Zarządzanie w ochronie zdrowia
Zarządzanie
Czas trwania:
1 rok (2 semestry)
Język studiów:
polski
Główne
założenia programu
- rozszerzanie i pogłębianie wiedzy menedżera,
- przekazanie zasad stosowania nowoczesnych narzędzi analitycznych z zakresu zarządzania,
- przygotowanie do analizy organizacji,
- ukształtowanie praktycznych umiejętności menedżerskich: współdziałania z otoczeniem, rozwiązywania konfliktów, komunikowania się, prowadzenia negocjacji, inicjowania zmian, wrażliwej reakcji na problemy społeczne.
Perspektywy zawodowe
Studia EMBA są powszechnie uważane za najwyższą formę wykształcenia menedżerów. Program przygotowany jest z myślą o osobach, które zajmują, bądź będą zajmować kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach.
Wielu menedżerów odczuwa brak formalnego wykształcenia z zakresu finansów, zarządzania i marketingu, dlatego też studia EMBA stały się niezbędnym szczeblem w karierze zawodowej.
Absolwenci studiów podyplomowych Executive Master of Business Administration (EMBA) nabywają uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa (Podstawa prawna: art. 19 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. – o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. z 2020, poz. 735).
Ten program
jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 4 lata
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Złożysz CV i wypełnisz formularz zgłoszeniowy on-line
Co
zyskasz?
Kończąc nasze studia uzyskasz następujące dyplomy i upoważnienia
Świadectwo
ukończenia studiów podyplomowych
Zaświadczenie
do zasiadania w radach spółkach nadzorczych Skarbu Państwa
Dyplom
ukończenia studiów podyplomowych w języku angielskim
Program i struktura studiów
Celem programu jest rozwijanie i pogłębianie u słuchaczy określonych umiejętności niezbędnych w osiągnięciu sukcesu. EMBA przygotowuje do pracy menedżerskiej oraz do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa.
- Rola zasobów finansowych w prowadzeniu działalności gospodarczej w podmiocie leczniczym.
- Przegląd i analiza podstawowych pojęć z zakresu finansów (rentowność, płynność, koszt, ryzyko, kapitał, zarządzanie majątkiem i kapitałem obrotowym).
- Znaczenie planowania i sprawozdań finansowych oraz controllingu finansowego.
- Modele finansowania w systemie ochrony zdrowia w Polsce i za granicą – krótki przegląd.
- System ubezpieczeniowy versus system budżetowy – analiza porównawcza.
- Formy organizacyjno-prawne funkcjonowania jednostek ochrony zdrowia a ich wpływ na źródła i strukturę przychodów finansowych – (przegląd tzw. dobrych praktyk, teoria + warsztaty).
- Procesy konsolidacji oraz dekoncentracji na polskim rynku usług medycznych.
- Priorytety zdrowotne (Mapy Potrzeb Zdrowotnych, IOWISZ) – (teoria + warsztaty).
- Koordynowana Opieka Zdrowotna – szanse i zagrożenia.
- Miejsce finansów w zarządzaniu strategicznym podmiotem leczniczym – (teoria + warsztaty).
- Wprowadzenie do analizy sytuacji finansowej przedsiębiorstwa.
- Zarządzanie ryzykiem w podmiocie leczniczym.
- Przychody i koszty w podmiocie leczniczym.
- Prawne i ekonomiczne aspekty kontraktowania i rozliczania umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej – (teoria + warsztaty).
- Finansowanie i rozliczanie świadczeń opieki zdrowotnej – (teoria + warsztaty).
- Współpraca z Narodowym Funduszem Zdrowia – (teoria + warsztaty).
- Komunikacja społeczna i PR jednostki leczniczej w zakresie pozyskiwania środków finansowych.
- Koncepcje zarządzania jakością w ochronie zdrowia przez pryzmat konkurencji – czy to możliwe?
- Co rozumiemy przez nowoczesne podejście do zawodów ochrony zdrowia
- Primary Nursing – wyzwanie czy nieodzowna przyszłość wobec oczekiwań pacjenta i efektywnego zarządzania w skali mikro i makro. (przegląd tzw. dobrych praktyk, teoria + warsztaty).
- Model APN – wady i zalety? (przegląd tzw. dobrych praktyk, teoria + warsztaty).
- Komunikacja – dlaczego to jest ważne by prawidłowo zarządzać?
- Motywatory i demotywatory w pracy ochrony zdrowia a efektywność pracy.
- Kompetencje kadry zarządzającej ochrony zdrowia w obliczu obecnych wyzwań.
- Jak budować swoją pozycję w zespole (pracownik – przełożony i vice versa).
- Jak budować swoją pozycję jako lidera zmian poza miejscem pracy?
- Rola i zadania współczesnej ochrony zdrowia – podsumowanie.
- Proces refundacyjny
- Proces refundacyjny – rola MZ, NFZ, AOTMiT, podmiotów odpowiedzialnych.
- Wykaz świadczeń gwarantowanych.
- Część kliniczna.
- Wprowadzenie do medycyny opartej na dowodach (EBM).
- Podstawowe pojęcia HTA.
- Analiza problemu decyzyjnego.
- Analiza kliniczna.
- Strategia wyszukiwania badań w bazach PubMed i Cochrane.
- Część ekonomiczno-finansowa
- Analiza ekonomiczna.
- Analiza wpływu na budżet.
- Analiza racjonalizacyjna.
- Pricing
- Kategorie dostępności refundacyjnej.
- Poziomy odpłatności.
- Wyznaczanie cen leków.
- Grupy limitowe.
- Instrumenty podziału ryzyka (RSS, RSA).
- Tworzenie Programów Polityki Zdrowotnej
- Aspekty prawne dotyczące Programów Polityki Zdrowotnej.
- Fazy tworzenia Programów Polityki Zdrowotnej.
- Rekomendacje dotyczące tworzenia Programów Promocji Zdrowia.
- Kryteria oceny Programów Polityki Zdrowotnej
- Aspekty wpływające na ocenę programu.
- Ocena analityczna i raport szczegółowy Programów Polityki Zdrowotnej.
- Najczęściej popełniane błędy w Programach Polityki Zdrowotnej – wskazówki praktyczne jak im zapobiegać.
- Narzędzia wykorzystywane w promocji zdrowia
- Narzędzia wykorzystywane w celu opracowania raportu szczegółowego do Programów Polityki Zdrowotnej.
- Źródła danych wykorzystywane przy tworzeniu Programów Polityki Zdrowotnej.
- Działania interdyscyplinarne w promocji zdrowia
- Współpraca międzysektorowa w promocji zdrowia.
- Rola organizacji państwowych i społecznych w promocji zdrowia.
- Siedliskowe podejście do zdrowia.
- Ochrona danych osobowych w działalności służby zdrowia – podstawowe pojęcia.
- Zasady przetwarzania danych osobowych.
- Podstawy dopuszczalności przetwarzania danych osobowych przez członków ochrony zdrowia.
- Ochrona danych osobowych w dokumentacji medycznej.
- Prawa i obowiązki administratora danych oraz podmiotu przetwarzającego.
- Prawa podmiotów danych i rozpatrywanie ich żądań.
- Odpowiedzialność za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych.
- Zakres należności i zobowiązań podatkowych w działalności służby zdrowia.
- Podatek dochodowy od osób fizycznych. Zasady ustalania zaliczki na podatek. Zasady sporządzania deklaracji podatkowych.
- Ryczałtowe formy opodatkowania.
- Podatek dochodowy od osób prawnych. Zasady sporządzania deklaracji CIT.
- Podatek od towarów i usług. Ewidencje Podatkowe. Rozliczanie podatku VAT naliczonego i należnego. Sporządzanie deklaracji podatkowych.
- Podatki lokalne i opłata skarbowa.
- Podatek od czynności cywilnoprawnych.
- ystematyka źródeł prawa pracy:
- Źródła prawa pracy i ich hierarchia ( w tym prawo wewnętrzne i resortowe),
- Podstawowe pojęcia i definicje w prawie pracy,
- Zasady prawa pracy,
- Charakterystyka zasad prawa pracy i ich realizacja w praktyce organizacji,
- Pragmatyki zawodowe w ochronie zdrowia.
- Zasady równouprawnienia w stosunkach pracy:
- Obowiązek równego traktowania w zatrudnieniu,
- Zakaz dyskryminacji,
- Zakaz molestowania,
- Przeciwdziałanie mobbingowi,
- Możliwość uprzywilejowania – wyrównywanie szans,
- Omówienie przypadku.
- Rekrutacja:
- Rekrutacja w teorii i praktyce ZOZ:
-
przepisy, w tym przepisy o ochronie danych osobowych,
-
zagadnienia praktyczne dotyczące naboru, selekcji i wyboru kandydatów – jak uniknąć ewentualnych problemów.
-
- Stosunki pracy. Nawiązanie stosunku pracy – aspekt prawny i praktyka:
- Rodzaje i charakterystyka stosunków pracy.
- Umowny stosunek pracy – charakterystyka.
- Zatrudnianie:
-
- obowiązki pracodawcy i pracownika,
- rodzaje umów o pracę,
- treść umowy o pracę,
- adaptacja pracownika (w tym zagadnienia związane z warunkami uzyskania akredytacji MZ).
- Dokumentacja pracownicza.
- Zmiana stosunku pracy – aspekt prawny i praktyka:
- Przekształcenie i zmiana stosunków pracy:
-
porozumienie stron,
-
wypowiedzenie zmieniające,
-
tymczasowe powierzenie innej pracy,
-
delegowanie pracownika.
-
- Procedury związane ze zmianą stosunku pracy:
- Zakończenie stosunku pracy – aspekt prawny i praktyka
- Porozumienie stron.
- Wypowiedzenie umowy o pracę i innych stosunków pracy:
-
przez pracownika,
-
przez pracodawcę,
-
ochrona powszechna i szczególna przed wypowiedzeniem i związane z tym procedury konsultacji.
-
- Rozwiązanie stosunku pracy bez wypowiedzenia:
- z winy pracownika,
- bez winy pracownika,
- z winy pracodawcy,
- ochrona powszechna i szczególna przed rozwiązaniem stosunku pracy i związane z tym procedury konsultacji.
- Inne formy zakończenia stosunku pracy, w tym z przyczyn niedotyczących pracowników.
- Skutki niewłaściwego rozwiązania stosunku pracy.
- Prawa i obowiązki stron stosunku pracy
- Prawa i obowiązki pracodawcy.
- Prawa i obowiązki pracownika.
- Ochrona danych osobowych.
- Kary porządkowe.
- Odpowiedzialność materialna pracownika.
- Zakaz konkurencji.
- Podnoszenie kwalifikacji przez pracowników.
- Wynagrodzenie za pracę – zagadnienia ogólne
- Zasady ustalania wynagrodzenia i zakaz nierównego traktowania.
- Ochrona wynagrodzenia za pracę.
- Wynagrodzenie w przypadku niewykonywania pracy.
- Wynagrodzenia związane z rozwiązaniem stosunku pracy.
- Czas pracy
- Pojęcia i definicje związane z czasem pracy (specyfika czasu pracy w ochronie zdrowia).
- Systemy czasu pracy.
- Nadgodziny i dyżury (w tym dyżur medyczny).
- Urlop wypoczynkowy
- Cel urlopu.
- Zasady udzielania.
- Urlop na żądanie i urlop dodatkowy.
- Praktyczne zagadnienia dotyczące urlopu wypoczynkowego.
- Inne zwolnienia od pracy.
- Zagadnienia związane z rodzicielstwem
- Ochrona pracy kobiet w ciąży.
- Urlopy związane z wychowaniem dzieci.
- Szczególna ochrona przed zwolnieniem z pracy.
- BHP i wykroczenia przeciwko prawom pracownika
- Obowiązki pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Badania profilaktyczne pracowników.
- Prawa i obowiązki pracowników związane z bhp.
- Rodzaje i charakterystyka wykroczeń przeciwko prawom pracowniczym.
- Zbiorowe prawo pracy
- Związki zawodowe w zakładzie pracy.
- Współpraca ze związkami zawodowymi.
- Spory zbiorowe.
- Zwolnienia „grupowe”:
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
- Cele ZFŚS.
- Świadczenia z funduszu wysokości i uprawnieni do korzystania.
- Praktyka funkcjonowania.
- Strategiczne zarządzanie szpitalem.
- Controlling strategiczny i operacyjny w szpitalu.
- Kontrola wewnętrzna, finansowa i zarządcza.
- Zagadnienia jakości i bezpieczeństwa pacjenta w podmiocie leczniczym.
- Ład organizacyjny, zarządzanie zgodnością (compliance).
- Zarzadzanie ryzykiem w szpitalu.
- System zarządzania zdarzeniami niepożądanymi.
- Zagadnienia marketingu zdrowotnego.
- Relacje i komunikacja i między personelem medycznym i administracyjnym.
- Strategie zarządcze ochrony zdrowia.
- System zapewnienia ciągłości działania.
- Strategie kryzysowe.
- Planowanie antykryzysowe.
- Realizacja procedur kryzysowych, stress testing.
- Testowanie planów kryzysowych – ćwiczenia.
- Zarzadzanie kryzysowe w krytycznych obszarach pracy członków ochrony zdrowia.
- Jak przewidywać kryzysy – czynniki ryzyka.
- Usługi medyczne i ich klasyfikacja pod kątem reagowania na kryzys.
- Analiza przyczyn i skutków kryzysu na działalność podstawową jednostek medycznych.
- Współpraca z rządowymi, samorządowymi lub regionalnymi jednostkami reagowania kryzysowego.
- Warsztaty tworzenia i realizacji procedur kryzysowych (disaster recovery procedures).
- Zarządzanie odpornością na kryzys w placówce medycznej. Odporność systemowa i osobista.
- Proces kontraktowania świadczeń zdrowotnych z NFZ.
- Rozliczenie świadczeń z płatnikiem (NFZ): POZ, AOS, REH, STM PSY, SPO, ZPO, Transport medyczny (po konsultacji z grupą – w zależności od specyfiki grupy).
- Obsługa SZOI – Systemu Zarządzania Obiegiem Informacji, SNRL, AP-kolce, Ap-dilo, SIMP.
- E-medycyna - (EDM, e-recepta, e-skierowanie, e-zwolnienie, e-zwm, e-krew, IKP, ZIP), komunikacja z P1.
Warunkiem ukończenia jest: 80% obecności na zajęciach, aktywne uczestniczenie w zorganizowanych zajęciach oraz uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego.
Wykładowcy kierunku
dr Dorota Sys
Doktor nauk o zdrowiu, specjalista ds. zdrowia publicznego, ukończył Warszawski Uniwersytet Medyczny, specjalizuje się w farmakoekonomii, ma kilkuletnie doświadczenie w pracy jako główny specjalista w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji oraz pracownika badawczo-dydaktycznego w Zakładzie Zdrowia Publicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Aktualnie pracuje w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji jako zastępca Kierownika Działu Programów Polityki Zdrowotnej. Przeprowadził wiele analiz farmakoekonomicznych dot. oceny technologii lekowych, dostępnych w ramach programów lekowych. Prowadzi wykłady z zakresu zdrowia publicznego i oceny technologii medycznych.
dr Aneta Duda-Zalewska
Doktor nauk prawnych, radca prawny. Specjalizuje się w obsłudze prawnej podmiotów leczniczych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie przygotowywania oraz opiniowania umów, sporządzania ekspertyz i opinii prawnych oraz zastępstwa procesowego. Jego doświadczenie oraz zainteresowania obejmują w szczególności prawo administracyjne, prawo ochrony danych osobowych, publiczne prawo ochrony zdrowia oraz prawo medyczne.
Celem przedmiotu będzie uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie sporządzania umów, ich zrozumienia oraz dokonania oceny postanowień zawartych w umowach. Przedmiot „Prawo umów w biznesie” obejmuje zagadnienia związane z zawieraniem umów, ich strukturą, określeniem obowiązków stron umowy, wykonywaniem umów oraz rozwiązaniem umów. Szczegółowym celem przedmiotu „Prawo umów w biznesie” jest zapoznanie uczestników studiów z umowami zawieranymi na gruncie Prawa farmaceutycznego.
dr Michał Chrobot
Praktyk i ekspert rynku medycznego z ponad 22 letnim stażem zawodowym zdobytym zarówno podczas pracy w centralnej jednostce Ministerstwa Zdrowia (Ośrodek Akredytacji Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia) oraz licznych firmach doradczych świadczących profesjonalne usługi doradcze dla przedsiębiorstw oraz podmiotów leczniczych. Ukończył fizykę medyczną oraz liczne studia podyplomowe z zakresu zarządzania firmami, marketingu i analiz rynkowych, normatywnych systemów zarządzania, audytu strategicznego na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Politechnice Krakowskiej oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent studiów podyplomowych Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uczestnik szkoleń z zarządzania i TQM w Kanadzie oraz w Japonii. Prowadził doradztwo dla kilkuset przychodni, szpitali i innych podmiotów rynku medycznego w zakresie przygotowania do procesu akredytacji Ministra Zdrowia czy certyfikacji normatywnych systemów zarządzania, w zakresie prawno-organizacyjnym, standaryzacji świadczeń zdrowotnych oraz kontraktowania świadczeń. Tworzył regulaminy, procedury postępowania, algorytmy czy standardy obsługi pacjenta dla kilkuset przychodni i szpitali w zakresie compliance. Doradzał setkom Zarządów podmiotów leczniczych w zakresie budowy misji, wizji i strategii, tworzenia kultury organizacyjnej i reorganizacji procesów oraz tworzenia systemu kontroli zarządczej. Koordynator kilku ogólnopolskich badań pozamedyczych standardów obsługi pacjenta metodą Tajemniczego Pacjent dla jednego z liderów prywatnych usług medycznych w Polsce. Audytor kilku wiodący jednostek certyfikujących system zarządzania jakością i system bezpieczeństwa informacji. Przeprowadził ponad kilkaset audytów certyfikujących system zarządzania jakością i system zarządzania bezpieczeństwem informacji w przedsiębiorstwach oraz podmiotach leczniczych. Inspektor Ochrony Danych w firmach oraz podmiotach leczniczych. Autor licznych publikacji z zakresu zarządzania podmiotami leczniczymi, konsolidacji i akwizycji na rynku ochrony zdrowia, restrukturyzacji i finasowania ochrony zdrowia oraz oceny medycznego i niemedycznego ryzyka ubezpieczeniowego (Evidence Based Underwriting).
mgr Edyta Złamańczuk
Mając na uwadze indywidualne podejścia do potrzeb Uczestników, Uczelnia zastrzega prawo do wprowadzania zmian programowych stosownie do profilu zawodowego, przygotowania merytorycznego oraz zainteresowań Uczestników. Zmiany te mogą dotyczyć max. 25% treści programowych.
Studia realizowane są stacjonarnie w weekendy, przy ul. Okopowej 59 w Warszawie.
Podczas realizacji programu studiów jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Razem tworzymy naszą przyszłość.
W trosce o najwyższą jakość kształcenia informujemy, że w ramach realizowanego kierunku studiów podyplomowych dopuszcza się możliwość zaliczania poszczególnych przedmiotów w ramach wybranych modułów tematycznych.
Zaliczenie semestralne ma formę egzaminu w postaci testu wiedzy zgodnego z treściami programowymi.
Wszystkie działania związane z oceną efektów uczenia się realizowane są zgodnie z wytycznymi Uczelni oraz obowiązującymi standardami kształcenia.
Powyższe zarządzenie obowiązuje dla edycji rozpoczynającej się w semestrze zimowym 2025/2026.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.
Opłaty za studia
| Wpisowe | Rocznie (1 rata) |
Semestralnie (2 raty) |
Miesięcznie (10 rat) |
|---|---|---|---|
| 300 zł | 15 000 zł | 8000 zł | 1700 zł |
Numer konta: 10 1130 1017 0020 1508 9720 0001
Tytuł przelewu: imię, nazwisko, kierunek studiów
Promocje
-
-20 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu ostatniego roku.
-
-10 % DLA ABSOLWENTÓW,
którzy ukończyli Uniwersytet VIZJA w ciągu więcej niż rok.
-
BON EDUKACYJNY
Zapoznaj się z regulaminem otrzymania bonów (plik PDF, 200 KB).
Dofinansowania
Rozpoczęcie studiów podyplomowych nie musi wiązać się z nadszarpnięciem budżetu. Uzyskanie dofinansowania na studia podyplomowe jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych programów, z których możecie Państwo skorzystać i ukończyć studia podyplomowe na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych, nawet do 100% bez opłat. Wystarczy tylko wybrać program najlepszy do siebie, złożyć wniosek i rozpocząć studia podyplomowe na Uniwersytecie VIZJA.
Uprzejmie informujemy, iż każdy uczestnik indywidualnie kontaktuje się z operatorem danego projektu w celu zapoznania się z zasadami regulaminu. Operatorzy projektu mają własny regulamin i system rozliczeń. Po podpisaniu umowy z operatorem na daną usługę, należy skontaktować się z Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA w celu przekazania niezbędnych dokumentów i informacji.
Projekt „Open”
Inicjatywa współfinansowania jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowana przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości. Program „Open” to propozycja nieoprocentowanej pożyczki dla każdego, kto chce się rozwijać. Pożyczkę można przeznaczyć na ukończenie kursów, studiów podyplomowych, staży i praktyk zawodowych. Co więcej – uzyskanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych daje szansę na umorzenie części kwoty!
Stypendium Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawa z tytułu dofinansowania do studiów podyplomowych
Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych oraz do osób powyżej 45. roku życia. Urząd Miasta może sfinansować koszt studiów podyplomowych nawet do 4000 zł. Podobnymi programami dysponują Urzędy Pracy w całej Polsce – zachęcamy do wyszukania informacji o tym, jaką ofertę przygotowało Państwa rodzinne miasto.
Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Fundusz daje możliwość zdobycia nawet 100% dofinansowania na studia podyplomowe. Każdy pracodawca może ubiegać się o środki na podniesienie kwalifikacji swoich pracowników. Dofinansowanie może zostać przekazane na studia podyplomowe lub MBA – wystarczy, że pracodawca wyjdzie z inicjatywą lub wyrazi zgodę na rozpoczęcie studiów podyplomowych przez pracownika. Jeśli chcesz się rozwijać – zainteresuj swojego szefa możliwością zdobycia nowych kwalifikacji za darmo!
Państwowy Fundusz rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Program jest realizowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Głównym celem projektu jest udzielenie pomocy osobom z niepełnosprawnościami w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym poprzez dofinansowanie kosztów edukacji – środki można zdobyć między innymi na studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, a także na studia podyplomowe.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
Baza Usług Rozwojowych zakłada możliwość swobodnego wyboru podmiotu, z którym przedsiębiorcy i ich pracownicy podniosą swoje kwalifikacje. Baza pozwala w prosty i szybki sposób znaleźć usługi rozwojowe, odpowiadające na potrzeby użytkowników. Korzystając z BUR możesz podnieść kompetencję, zmienić kierunek swojej kariery, a pasję uczynić źródłem swoich dochodów.
Kolegium Kształcenia Podyplomowego dodaje wybrane kierunki do Bazy Usług Rozwojowych, po więcej informacji Zapraszamy do kontaktu z Kolegium Kształcenia Podyplomowego.
Dofinansowanie przez zakład pracy – Akademia Menadżera MŚP
Przedsiębiorstwa (Mikro-, małe i średnie) mogą uzyskać do 80% dofinansowania kosztów studiów podyplomowych dla pracowników zajmujących stanowiska kierownicze
Dofinansowania udzielane są w ramach programu Akademia Menadżera MŚP
- ProcessTeam Sp. z o.o. dla firm z województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie
- Krajowa Izba Gospodarcza dla firm z województw: mazowieckie, lubelskie
- Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021 .
- Mielecka Agencja Rozwoju Regionalnego dla firm z województw: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie. Najbliższy termin naboru wniosków 18 czerwca – 1 lipca 2021.
- Łódzka Izba Przemysłowo – Handlowa dla firm z województw: łódzkie, opolskie i śląskie
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu dla firm z województw: wielkopolskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, dolnośląskie.
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie wraz ze wzorem Formularza zgłoszeniowego przedsiębiorstwa do projektu oraz załącznikami dostępne są w systemie SOPLIN oraz na stronie internetowej Operatora:
- Lidera projektu: https://www.opiwpr.org.pl/projekty/akademia/attachments
- Partnera: https://marr.com.pl/Akademia_3.html
Stypendium Urzędu Pracy m.st. Warszawa
Urząd pracy może sfinansować do 100% kosztów studiów podyplomowych, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia. Za okres uczestnictwa w zajęciach przewidzianych programem studiów osoba bezrobotna otrzyma stypendium w wysokości 20% zasiłku dla bezrobotnych.
Studia podyplomowe są formą kształcenia, na którą są przyjmowani kandydaci posiadający co najmniej kwalifikacje uzyskane na studiach pierwszego stopnia, zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego licencjata lub inżyniera potwierdzone odpowiednim dyplomem. Studia podyplomowe prowadzone są na uczelni, w instytucie naukowym Polskiej Akademii Nauk, instytucie badawczym lub Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego. Studia podyplomowe trwają nie krócej niż dwa semestry i kończą się uzyskaniem kwalifikacji podyplomowych.
Oferta dla Pracodawców
Instytucje kierujące więcej niż jedną osobę na studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA otrzymują atrakcyjny rabat w wysokości 10%. Zasada rabatu jest następująca: pierwszy pracownik opłaca pełną kwotę, natomiast każdy kolejny pracownik otrzymuje 10% rabatu. Rabat ten przyznawany jest osobno przy naborze zarówno na semestr zimowy, jak i letni. Promocje nie łączą się.
Karta Dużej Rodziny
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mają możliwość skorzystania z 5% rabatu na czesne za studia podyplomowe w Kolegium Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu VIZJA. Należy jednak zaznaczyć, że rabaty nie sumują się oraz nie obejmują.
Zniżka dla Pracowników Uniwersytetu VIZJA
Pracownicy Uniwersytetu VIZJA mają możliwość skorzystania z oferty edukacyjnej Kolegium Kształcenia Podyplomowego. Na podstawie zarządzenia Nr 4/09/2023 Dyrektora Generalnego Uniwersytetu VIZJA z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przyznawania zniżek w opłacie czesnego na studia pracownikom Uniwersytetu VIZJA lub osobom bliskim pracowników. W przypadku chęci zapoznania się z zarządzeniem prosimy o kontakt: podyplomowe@vizja.pl